بازدید 5852
۱

بازداشت راننده اتوبوس بعد از مرگ مسافر

کد خبر: ۱۰۰۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 30 September 2020

راننده اتوبوس «بی‌آر‌تی» پس از مرگ یک مسافر جوان زیر چرخ‌های اتوبوس، برای تحقیقات جنایی بازداشت شد.

به گزارش ایران، شامگاه 7 مهر، گزارش مرگ مرد جوانی زیر چرخ‌های اتوبوس بی آر تی در حوالی میدان ونک به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد 30 ساله‌ای هنگام سوار شدن به اتوبوس، به دلیل نامعلومی زیر چرخ‌های اتوبوس افتاده و به کام مرگ رفته است.

راننده اتوبوس به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت بازداشت شد. او در تحقیقات گفت: زمانی که خواستم حرکت کنم، از داخل مانیتور سکو را نگاه کردم اما مسافری برای سوار شدن نبود. احتمالاً این مرد از ورودی مسافران وارد ایستگاه نشده و از پشت اتوبوس وارد ایستگاه شده بود به همین خاطر هم من او را ندیدم.

اما متصدی ایستگاه اتوبوس بی آر تی و شاهدان حادثه مدعی شدند که مرد جوان از ورودی اصلی وارد ایستگاه شده و بعد از ارائه بلیت به سمت اتوبوس رفته تا سوار شود اما ناگهان در بسته شده و اتوبوس با او برخورد کرده است.

بازپرس جنایی دستور بررسی علت این حادثه را صادر کرد و برای این منظور کارشناس تصادفات راهور وارد عمل شد. از سویی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته ایستگاه اتوبوس بی آر تی را نیز صادر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
توی آمریکا راننده اتوبوس اگه میدید یه نفر داره می دوه می ایستاد تا اگه اون شخص به خاطر اتوبوس دویده سوارش کنه خیلی پیش می اومد که طرف به خاطر چیز دیگه ای در حال دویدن بود و سوار اتوبوس هم نمی شد. ولی توی ایران تا می بیبنن یک نفر داره خودش را به اتوبوس می رسونه فوری در را می زنه و راه می افته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار