بازدید 7249
۳

۴۱۰هزار دلار پاداش پرسپولیس تا اینجا در حساب برانکو؟

به نظر می رسد مدیران پرسپولیس شماره حساب برانکو را برای واریز مستقیم این پول به کنفدراسیون آسیا اعلام کنند. چون راهی بهتر از این برای تسویه حساب با مرد کروات و فرار از محرومیت نیست.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 28 September 2020

تیم پرسپولیس با توجه به حضور در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا و قرار گرفتن در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، مبلغ 470 هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش دریافت خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در وخیم ترین شرایط در پرونده برانکو، صاحب این پاداش شده است و به نظر می رسد مدیران پرسپولیس شماره حساب برانکو را برای واریز مستقیم این پول به کنفدراسیون آسیا اعلام کنند. چون راهی بهتر از این برای تسویه حساب با مرد کروات و فرار از محرومیت نیست.

طبق جدول جوایز لیگ قهرمانان آسیا، مبلغ پاداش در هر مرحله جداگانه بوده و این مبلغ به شرح زیر است:

هزینه سفر: 60 هزار دلار
پیروزی در مرحله گروهی: 50 هزار دلار
مساوی در مرحله گروهی: 10 هزار دلار
صعود به جمع 16 تیم پایانی: 100 هزار دلار
صعود به یک چهارم نهایی: 150 هزار دلار
صعود به نیمه نهایی: 250 هزار دلار
نایب قهرمان: 2 میلیون دلار
قهرمان: 4 میلیون دلار

با توجه به این جدول و صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نماینده فوتبال کشورمان با کسب سه پیروزی در مرحله گروهی و یک تساوی، مجموعاً مبلغ 160 هزار دلار دریافت می‌کند. صعود به جمع 16 تیم پایانی 100 هزار دلار و صعود به یک چهارم نهایی نیز 150 هزار دلار دیگر به پاداش پرسپولیس اضافه کرده و به این ترتیب 410 هزار دلار تا این مرحله نصیب پرسپولیس می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد واریز پاداش پرسپولیسی‌ها را دارد، اما با توجه به تحریم‌های بانکی ایران امکان واریز این پول نیست. به همین دلیل به باشگاه پرسپولیس اعلام شده شماره حساب بانکی را که در لیست تحریم‌ها قرار ندارد، اعلام کند تا این مبلغ واریز شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بابا مربی خارجی نخواستیم
انشالله که دوباره گم نشه!!!
با سلام و تشکر از مطلب مفید تان . من سوالی که مدتیه ذهنم رو به خودش مشغول کرده اینه که زمانی که پاداش آسیایی 2018 گم شد و معلوم نشد چه بلایی سر اون پول اومد چرا هیچیک از خبرگزاری ها و حتی صدا و سیما این قضیه رو پیگیری نکردند . امیدوارم که این پاداش هم به سرنوشت پاداش قبلی دچار نشود . با تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار