بازدید 8931

عبور مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان از مرز ۳۳ میلیون تن/ هر ۳ روز یک میلیون مبتلا!

نکته قابل تامل در خصوص میزان مرگ این بیماری، کاهش نرخ مرگ کرونا در جهان به ۳.۹ درصد است. کاهشی ادامه دار که حکایت از رهایی شمار بیشتری از مبتلایان به کووید ۱۹ در جهان از مرگ دارد، اما متاسفانه در کشورمان به چشم نمی‌خورد و حتی برعکس، مدتی است شاهد روند افزایشی نرخ مرگ کرونا هستیم.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 27 September 2020
تابناک اجتماعی
به فاصله سه روز و چند ساعت، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان یک میلیون نفر افزایش یافت؛ روندی پرشتاب و هراس آور!

عبور مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان از مرز ۳۳ میلیون تن/ هر ۳ روز یک میلیون مبتلا!به گزارش «تابناک»؛ دقایقی پیش، شمار مبتلایانِ شناسایی شده ویروس کرونا در جهان یک میلیون تن افزایش یافت و به بیش از ۳۳ میلیون تن رسید. جمعیت بزرگی که دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که حدود ۷.۳ میلیون تن از ایشان شهروندان ایالات متحده آمریکا هستند؛ کشوری که ماه‌های متمادی است رتبه نخست ابتلا به کرونا در جهان را دارد.

این در حالی است که هند با شتاب بسیار در حال صعود در جدول جهانی است و حالا با حدود ۶ میلیون مبتلای شناسایی شده در جایگاه دوم قرار گرفته است. شیوعی با سرعت چشمگیر که با توجه به شروع فصل سرما در نیمکره شمالی زمین و قرار گرفتن هند در این نیمکره، بعید نیست سرعت بگیرد.

پس از آمریکا و هند، برزیل با بیش از ۴.۷ میلیون مبتلا، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. کشوری که مدت‌های مدید رتبه دوم جدول را داشت و حالا در شروع فصل بهار در نیمکره جنوبی، اوضاعش کمی بهبود یافته است.

به جز این سه کشور، روسیه هم با بیش از ۱.۱ میلیون مبتلا، چهارمین کشور جهان است که شمار مبتلایان شناسایی شده اش از میلیون نفر فراتر رفته است و پس از آن، کلمبیا، پرو، اسپانیا، مکزیک، آرژانتین و آفریقای جنوبی رتبه‌های پنجم تا دهم را از آن خود کرده اند. رتبه کشورمان هم در این جدول به مانند هفته‌های اخیر، سیزدهم است.

بر اساس آمار‌ها، شمار جان باختگان کووید-۱۹ در جهان از ۹۹۸ هزار نفر عبور کرده و در آستانه میلیونی شدن است؛ فوت شدگانی که حدود ۲۱۰ هزارتایشان شهروندان ایالات متحده آمریکا و بیش از ۱۴۱ هزار تن از ایشان از اهالی برزیل بوده اند. پس از این دو کشور، هند، مکزیک، بریتانیا، ایتالیا، پرو، فرانسه، اسپانیا و ایران رتبه‌های سوم تا دهم را از آن خود کرده‌اند.

نکته قابل تامل در خصوص میزان مرگ این بیماری، کاهش نرخ مرگ کرونا در جهان به ۳.۹ درصد است. کاهشی ادامه دار که حکایت از رهایی شمار بیشتری از مبتلایان به کووید ۱۹ در جهان از مرگ دارد، اما متاسفانه در کشورمان به چشم نمی‌خورد و حتی برعکس، مدتی است شاهد روند افزایشی نرخ مرگ کرونا هستیم که اتفاقی نامطلوب و تاسف آور است.

نکته جالب توجه دیگر در آمار‌های رو به رشد جهانی، افزایش خوشایند آمار بهبود یافتگان است که حالا از ۲۴.۴ میلیون تن فراتر رفته است؛ آماری که رتبه اول آن در اختیار هند است که حدود ۵ میلیون بهبودیافته دارد و پس از آن آمریکا و برزیل با حدود ۴.۵ و ۴ میلیون بهبودیافته، رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. جایگاه فعلی کشورمان در این آمار به مانند هفته‌ها و ماه‌های اخیر، رتبه یازدهم است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
لعنت خدا بر چین یا هر کشوری که عامل اصلی تولید و انتشار ویروس کروناست

خدا محو کنه چین را از روی زمین
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
لعنت بر سازنده این ویروس ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
این یهودی ها ویروس را انداختن به جان مردم چون معتقد هستند در سال 2022 نابود میشن. بعد هر روز میان اینجا به چین هم فحش میدن
اگر جناب روحانی اجازه دهند بجای آمریکا ، چین را نفرین کنیم .
پاسخ ها
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
چی از جون طفل معصوم میخوای؟ بجای این حرفها ؛ کمک کن کلیدشو پیدا کنه
هر کسی پیشنهادی برای درمان کرونا داره نظر میده اما بهترین پیشنهاد پیشگیری با ماسک و شستن دست هاست

سعی کنید روزانه ۲ بار با آب نمک دهانتان را بشویید

قبول کنید از کادر درمانی هم کاری ساخته نیست چون آنها هم مثل مردم خسته و داغونند و کرونا دارو یا درمان قطعی نداره .
منبع خبر تابناک
از زبان یکی از نماینده های سابق تهران در مجلس :

اواخر دوره قبلی مجلس ۲۰ هزار قرص درمان کرونا بصورت محرمانه از چین وارد کشور شد که همه آن توسط مسئولان استفاده شد

خدایا
من چرا باید رای بدم به این مسئولان ؟؟
خدایا
ما چه گناهی کردیم ؟؟؟؟؟
خدایا
این مسئولان از جنس مردم نیستند . پس از چه جنسی هستند ؟؟؟؟
خدایا
تاریخ را ما خواندیم اما اینطوری ندیده بودیم
لعنت خدا برچین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
مرگ بر اسرائیل
بشر بداند کرونا عذاب فرا گیر الهی است
---
عذابهای الهی بعلت فراگیر شدن فسادها توسط بشر و غفلت او از ضرورت بازگشت به سرچشمه های زلال زندگی خدا پسندانه ی سالم و بعلت غفلت افراد و جوامع بشری از ضرورت توبه از این فسادها فراگیر می شوند.
امکان ندارد با اصرار افراد و جوامع بشری بر ادامه ی خطاها و فسادها و ستم پیشگییهای گوناگون و بر عدالت ستیزیها و با اصرار بر عدم توبه ؛ عذاب فرا گیر الهی کلا بر طرف شود زیرا بر طرف شدن عذاب الهی با بقای چنین فسادهایی نقض غرض هدف الهی از فراگیر کردن عذاب است.
بشر اگر با آگاهی از احوال و اوضاع فساد آفرین دست ساز خود به خود باز نگردد و با صداقت و جدیت و با توبه و تعهد به خداوند که فسادهای خود را مطابق با خواست خرد گرای عادلانه یگانه ذات اقدس او اصلاح و جبران خواهد کرد و به این فسادها باز نخواهد گشت عذابهای الهی فراگیر و غیر فراگیر پیوسته دامن گیر او خواهند شد.
بزرگ ترین کوتاهی مراجع دین شناسی تمامی ادیان الهی در حق دین خداوند غفلت از یاد آوری افراد و جوامع بشر به آثار و پیامدهای شوم خدا گریزی و غرق شدن در فسادهای گوناگون و پشت کردن به خواستهای حیات بخش وحیانی خداوند است.
ووهان دنیا رو نابودکردید رفت پی کارش...
حدودا یکماه قبل آقای روحانی فرمودند تعداد مبتلایان به این ویروس در ایران 25 میلیون نفر است پس رتبه ایران مثل تمامی مسائل دیگر اولین است
این ویروس ظاهرا نر وماده دارد "مثل چسب دوقلو " هر کدام به تنهایی آزار دهنده است اما کشنده نیست ولی چنانچه افرادی به هر دو نوع آلوده شوند فرقی ندارد نماینده مجلس باشی یا پزشک متخصص ویا فرد عادی باید الرحمن را خواند / اون اوائل در ایران خودمان فرمودند ویروس قم با ویروس گیلان متفاوت است ووو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی