بازدید 4698

5 نکته مهم برای خرید سرور ابری

سرور ابری یکی از انواع سرورهایی می باشد که توانسته ویژگی های مختلفی را به خود اختصاص دهد. به گونه ای که با استفاده از آن می توانید سیستم عامل دلخواه خودتان را انتخاب کنید و در مدت زمان بسیار کوتاهی آن را نصب کنید و برای استفاده کردن آماده نمایید.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 23 September 2020

5 نکته مهم برای خرید سرور ابری

سرور ابری یکی از انواع سرورهایی می باشد که توانسته ویژگی های مختلفی را به خود اختصاص دهد. به گونه ای که با استفاده از آن می توانید سیستم عامل دلخواه خودتان را انتخاب کنید و در مدت زمان بسیار کوتاهی آن را نصب کنید و برای استفاده کردن آماده نمایید. همچنین با استفاده از این سرور این قابلیت را خواهید داشت تا به دلخواه منابع سخت افراری خودتان را انتخاب کنید. همین مورد باعث خواهد شد تا تنها برای منابعی که نیاز دارید هزینه پرداخت کنید و هیچ مبلغ اضافی از شما درخواست نخواهد شد. با خرید سرور ابری می توانید به ویژگی های بسیار متنوعی دست پیدا کنید که هر کدام از آن ها نکات مخصوص به خود را دارند. به همین علت قصد داریم تا در ادامه شما را با راهنمای خرید سرور ابری آشنا کنیم. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

در راهنمای خرید سرور ابری به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

هنگامی که می خواهیم یک سرور ابری را برای نیاز های خودمان تهیه کنید، باید به نکات بسیار ویژه ای داشته باشیم که اصلی ترین آن ها ویژگی هایی است که با خود به همراه دارد. یک سرور ابری مناسب، سروری می باشد که بتواند امکانات و ویژگی های مختلفی را در اختیار شما بگذارید تا شما برای رفع نیازهای سایتی خود به چیز دیگری نیاز نداشته باشید. از این رو در این مطلب به شما خواهیم گفت کدام یک از ویژگی بسیار اهمیت دارند که در راهنمای خرید برای شما کمک کننده باشند. پس به خوبی به ادامه مطلب توجه داشته باشید.

1- موقعیت؛ اولین ویژگی قابل توجه در سرور ابری

یکی از اصلی ترین چیزهایی که می توان در ویژگی های سرور ابری جای داد، موقعیت آن است. به گونه ای که شما می توانید آن را در دو موقعیت ایران و یا اروپا داشته باشید. انتخاب هر یک از این موقعیت ها بستگی به این دارد که سایت شما در چه زمینه ای فعالیت دارد. هر یک از سرورها توانسته اند ویژگی های مختلفی را از خود به نمایش بگذارند که هر انتخاب هر یک را خودتان می توانید با بررسی های لازم انجام دهید.

2- ارتقاء سخت افزار؛ دومین ویژگی مهم

یکی دیگر از مواردی که می توانید از آن در خرید سرور ابری استفاده کنید و نهایت  بهره را ببرید، ویژگی ارتقاء سخت افزارها می باشد. سخت افزارها بخش مهمی از یک سرور را تشکیل می دهند. به همین علت باید بتوانند همیشه به روز باشند و ویژگی های متعددی را نیز از خود به اشتراک بگذارند. خرید سرور ابری این قابلیت را در اختیار شما خواهد گذاشت تا بتوانید در هر زمان که نیاز دارید، سخت افزارهای موجود را ارتقاء دهید و آن ها را به روز نگه دارید. مزیتی که این روش با خود به همراه دارد این بوده که تمامی این کارها به صورت خودکار انجام خواهند شد و سرعت العمل بالایی را از این فرآیند شاهد خواهید بود.

تمامی این موارد در کنار هم جمع میشوند تا شما بتوانید بهترین استفاده را از هاست ابری داشته باشید.

5 نکته مهم برای خرید سرور ابری

3- پرداخت روزانه؛ سومین راهنما در خرید سرور ابری

سومین راهنمایی که شما می توانید از آن بهره ببرید، ویژگی پرداخت روزانه می باشد. این بدان معناست که شما با تهیه سرور ابری دیگر نیازی ندارید تا به صورت ماهیانه و یا سالیانه هزینه های مشخص شده ای را پرداخت کنید. تنها کافی است تا شما روزانه مقدار مشخص شده را پرداخت کنید و آن هم بر اساس منابعی است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می دهید که در نوع خود یک مزیت و امتیاز بسیار بزرگ به حساب می آید.

4- سرور رایگان یک روزه؛ چهارمین گزینه مورد توجه

برای اینکه بتوانید کارایی یک محصول را متوجه شوید، به یک راه حل ویژه نیاز دارید که هر کدام از این راه حل ها با توجه به موضوع مورد نظرتان می تواند متفاوت باشد. خرید سرور ابری نیز به همین صورت است. یعنی شما می توانید برای اینکه بتوانید از کارایی آن اطمینان ایجاد کنید، کافیست آن را به مدت بیست و چهار ساعت رایگان داشته باشید تا بتوانید به طور کامل آن را مورد آزمایش قرار دهید.

5- کنترل میزبانی وب؛ پنجمین و آخرین گزینه قابل توجه

آخرین ویژگی و راهنمایی ای که در خصوص خرید سرور ابری می توانید از آن بهره ببرید، کنترل میزبانی وب می باشد. بدین صورت که شما می توانید کنترل میزبانی وب خودتان را در خواست دهید و سپس آن را بر روی سرورتان مدیریت کنید و بهره لازم را ببرید.

در آخر این نکته نیز ذکر شود که راهنمایی های متنوع دیگری نیز در این باره وجود دارند ولی موارد ذکر شده در بین مهم ترین ها خودشان را جای داده اند که شما باید به تمامی آن ها توجه ویژه ای را داشته باشید تا بتوانید یک خرید موفق را برای خودتان رقم بزنید.

سخن آخر

خرید سرور ابری همراه با خود ویژگی های بسیار متنوعی را دارد که هر کدام از آنها اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. در خرید این دسته از سرور ها باید به نکات بسیار گسترده ای توجه داشته باشید که در این متن در قالب نکته برای شما شرح داده شدند. از این رو فراموش نکنید سرورهای ابری می توانید نیازهای شما را برآورده کنند. از این رو در خرید آن تمامی نکات را در نظر بگیرید و سپس برای خرید نهایی اقدام کنید. تمامی 5 گزینه ذکر شده در این مطلب یک نوع راهنمایی ویژه به حساب می آیند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل