بازدید 22327
۴

شهری که در آن همه قصابند!

پرورش دام و بازار عرضه و تقاضا و آوازه گوشت گرم و تازه در کاج سبب شده که امروزه شغل اصلی مردم شهر قصابی شود. کاج یا اردل، واقع در استان چهارمحال و بختیاری که ۵هزار نفر جمعیت دارد و به تازگی به شهر تبدیل شده است و مردمانش قریب یک دهه است که به قصابی روی آورده‌اند. پرورش دام و بازار عرضه و تقاضا و آوازه گوشت گرم و تازه در کاج سبب شده که امروزه شغل اصلی مردم شهر قصابی شود.ئبه واقع می‌توان گفت که گوشت گوسفندی سوغات این شهر شده و مردم برای خرید آن از شهرهای دیگر به کاج مراجعه می‌کنند. این شهر در کنار رودخانه بهشت آباد شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و قرار گرفتن در ساحل زیبایی رودخانه بهشت آباد شهرستان اردل و عرضه گوشت با کیفیت در این شهر، این منطقه را به نقطه توریستی و گردشگری تبدیل کرده است که مسافران بسیاری زیادی روزانه به این منطقه سفر می کنند./عکاس: علی حدادی اصل/ آنا
کد خبر: ۱۰۰۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 19 September 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
بی رحم ها- گوسفند زنده رو گذاشتند کنار گوسفند سلاخی شده در حال پوس کندن؟ خوب اون گوسفند که زهره ترک میشه
پاسخ ها
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
منم دقیقاً می خواستم همین نکته را تذکر دهم. لطفاً کمی به حقوق حیوانات که در دین ما هم به طور کامل بیان و بر آن تأکید شده توجه کنید.
تا اونجا که میدونم. یکی از مکروهات دین اسلام که ناپسند هست. کشتن یک حیوان در کنار حیوان همجنسش هست. یعنی همین کاری که اینا دارند میکنند. بعد شغل قصابی هم از نظر اسلام مکروه و ناپسند هست. چرا؟ چون انسان، به مرور سنگدل میشه.
والبته بهداشتی که اصلأ به چشم نمیاد
کشتار دام بدون وجود دامپزشک و.....
حقا که همه چیز مون بهم میاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی