بازدید 5067
۱

قتل میترا استاد شبه عمد بوده است

کد خبر: ۱۰۰۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 15 September 2020

قاضی دیوان عالی کشور گفت: کارشناسی‌های صورت گرفته تأیید کرده‌اند که گلوله به دست میترا استاد اصابت کرده و وارد بدن شده و به همین دلیل قتل شبه عمد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی دیوان عالی کشور درباره آخرین وضعیت پرونده محمدعلی نجفی اظهار کرد: باید به این نکته توجه کرد که آیا عمل تیراندازی اتفاقی و خارج از اراده متهم بوده است یا خیر.

وی ادامه داد: در دادگاه کیفری یک با حضور پزشک متخصص موضوع بررسی شده است و بر اساس قرائن موجود در پرونده مشخص شد که گلوله اصابت شده اتفاقی بوده است.

این قاضی گفت: آنجایی تعدد شلیک وجود دارد و درگیری نزدیک دست به دست بین مقتول و متهم رخ داده است نمی‌توان گفت که قصدی وجود نداشته است. مقتول به متهم التماس کرده است و با این وجود متهم شلیک کرده و قرائن می‌گوید متهم قصد داشته است.

وی ادامه داد: گلوله‌ها کمانه نکرده است. قرائن و امارات قضایی و کارشناسی‌های صورت گرفته تأیید کرده‌اند که گلوله به دست مقتول اصابت کرده و وارد بدن شده و به همین دلیل قتل شبه عمد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عجایب همین که قصد قتل داشته کفایت میکنه شبه عمد دیگر چیست
چطور سیلی که میزنیم از قضا همان سیلی باعث افتادن طرف مقابل و ورود ضربه به سر او به علت خوردن به جدول می شود قتل عمد است این قضیه که تفنگو به سمته مقتول گرفته و او در دفاع از خودش برامده تیر ابتدا به دست او شلیک شده و بعد به بدنش اصابت کرده شبه عمد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل