بازدید 4149
۲
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

کیفیت پایین خودرو‌ها نشان‌دهنده عدم نظارت است

نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان با اشاره به این که کیفیت پایین و قیمت بالای خودرو‌های تولید داخل تداعی کننده عدم نظارت و مدیریت و سوء استفاده از رانت و انحصار است، افزود: امروزه قیمت بالا و کیفیت پایین خودرو‌ها برای همگان سوال برانگیز است.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۸ 15 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار با مدیرعامل ایران خودرو و هیئت همراه که برای افتتاح مدرسه‌ای به نام شهدا در یکی از نقاط محروم به زاهدان سفر کرده بودند، فعالیت‌های اجتماعی در سیستان‌وبلوچستان و مشارکت با آموزش‌وپرورش در ساخت مدارس را دارای ارزشی مضاعف دانست و افزود: موقعیت‌های مکانی و زمانی گاهی ارزش کار را افزایش می‌دهد و این نیاز در استان بیشتر از هرجای دیگر به حس می‌شود.

امام جمعه زاهدان خواستار ادامه فعالیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی گروه صنعتی ایران خودرو در استان شد و تصریح کرد: نامگذاری این مدرسه به نام شهدا کاری پسندیده و عامل ترویج یک فرهنگ است و می‌تواند گسترش روحیه جهاد و شهادت را به دنبال داشته باشد.

آیت الله محامی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان گفت: متاسفانه به علت ضعف مدیریت، از برخی ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده و استان همچنان محروم باقی مانده است.

وی ایجاد اشتغال را از مهمترین نیاز‌های سیستان و بلوچستان دانست و عنوان کرد: ایجاد کارخانه و صنایع وابسته در سیستان‌وبلوچستان با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص و نیروی جوان و پای کار می‌تواند تا حدود زیادی سودآوری داشته باشد.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: خدمت به مردم و زنده نگه داشتن یاد شهدا تنها به این گونه کار‌ها و عبادت تنها به نماز، روزه، ذکر و تسبیح چرخاندن نیست بلکه هر کس در هر جایگاهی باید کار خود را برای رضای خدا و به شکل مطلوب انجام دهد و تلاش انسان در مسیر عمل به دستورات الهی، خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها خود یک عبادت و کار خیر است و ممکن است اسمش مدرسه‌سازی یا برگزاری مراسم برای شهدا نباشد. وی با اشاره به پاسخ ارائه شده از سوی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو و ارائه فرمول‌های قیمت‌گذاری از سوی شورای رقابت، تاکید کرد: نباید به گونه‌ای باشد که مردم دچار ابهام شوند و گمان کنند هیچ گونه نظارت و مدیریتی در کار نیست و در شرایط حاضر نیاز است تا با آگاهی‌بخشی به مردم جلوی بدگمانی‌ها گرفته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
بله اگر نظارت بود هر کسی به خودش اجازه اظهار نظر در مورد علت مشکلات نمیداد
تا وقتی که این خودروهای بی کیفیت اینقدر خریدار داره چه ضرورتی داره که به کیفیت فکر کرد؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی