بازدید 14367
توسط درودگر انجام شد؛

افشای جزییات درخواست نجومی استراماچونی از استقلال

کد خبر: ۱۰۰۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 13 September 2020

صادق درودگر در ادامه جنگ رسانه ای و لفظی با مدیران استقلال جزییاتی از مذاکرات مربی ایتالیایی با استقلالی‌ها را فاش کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مدیر جنجالی سازمان لیگ گفت: استراماچونی 1.6 میلیون خواسته تا با استقلال مذاکره کند. او همچنین اعلام کرد کف درخواست این مربی قرارداد 2 میلیون دلاری است.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال تأکید کرد کف رقم درخواستی آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال از این باشگاه دومیلیون دلار بوده است.
صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با برنامه سلام صبح بخیر اظهار داشت: به سعادتمند تهمتی نزدم و ایشان را دروغگو فرض نکردم. او مدیر است، تلاش می‌کند و تلاش او قابل احترام است.

وی در صحبت‌هایش با تأیید ضمنی گزارش خبرگزاری تسنیم با عنوان «جزئیاتی تازه از مذاکره استراماچونی با مسئولان باشگاه استقلال» ادامه داد: بنده واقعیتی را مطرح کردم و آن هم این بود که استراماچونی ای‌میلی به باشگاه استقلال زده و سه شرط گذاشته است؛ اول از همه اینکه رقم یک‌میلیون و 600 هزار یورو و روزی 10 هزار دلار جریمه را بگیرد و نامه‌ای از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به او بدهند تا به‌صورت رسمی قانون منع ورود بازیکن و مربی خارجی را بردارند، سپس تازه با نماینده او در قطر مذاکره و توافق کنند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: کف رقم درخواستی استراماچونی هم دو میلیون دلار بوده است. همین حالا هم استقلال برای تهیه پول شفر که 500 هزار دلار است، دچار مشکل است تا پنجره نقل‌وانتقالاتی باز شود. باید با مردم شفاف باشیم و این اطلاعات را به آنها بدهیم، شاید مردم به باشگاه استقلال کمک کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
اين فوتبال ارزش اينهمه خواري راندارد!!! شرم بر شمامسئولين بي غيرت
شاید مردم به باشگاه استقلال کمک کنند: همین فوتبالیست خانه های انچنانی و قراردادهای نجومی و بهترین امکانات را داردند از مردم مایه نگذارید بهتر است در باشگاه تخته شود
این زد وبندها در فوتبال از جان مردم ایران چه می خواهند؟مردم پول ندارند دارو بخرند آقایان معلوم نیست برای چه که البته برای خیلیها معلوم است دلارهای بی زبان را به حلق بازیکنان ومربیانی می ریزند که حتی برای مذاکره هم شرط می گذارند.ایا مربیان خوب ایرانی نداربم که دست به منت خارجیها شده وعزت مردم ایران زیر سؤال برده اید؟کاش مردم ایران از این آش هم‌نصیبی داشتند اما بقول ما خوزستانیها آش نخورده ولب ودهن سوخته
چقدر به مدیر-دلال های استقلال می رسد؟ هرچه قرارداد تپل تر، بیشتر!
استقلالی ها که استراماچونی دوست دارند شماره حساب اعلام کنید پول استخدامش را به حساب واریز کنند. بدهی خارجی قبلی را هم پرداخت کنند.
بیخود . مردم بد بخت پول بدند که دو ملیون دلار ( معادل درآمد سالانه بیشتر از 2000 گارگر ) پول بی زبون داده بشه به یک نفر و احتمالاً کلی هم گیر دلالها بیاید که چی بشه ؟ مگه قراره تخم چند زرده بزاره برای استقلال و فوتبال ایران . دست بردارید از این بذل و بخشش ها . قحطی مربی که نیست . لطفا قانون منع مربی و بازیکن خارجی رو توی این شرایط وانفسا اجرا کنید .
اینقدر تحقیرشدید کافی نبود ؟ چرابازهم التماس برای مذاکره میکنید؟؟؟!!!
چه خبره؟
50 میلیارد تومن؟ تازه با اینهمه ناز؟
با 50 میلیارد تومن میشه برای چند ایرانی (اصلا همشون نه فقط استقلالی نیازهای اولیه زندگی مشترک فراهم کرد؟ فرض کنید به هر زوج کمک بلاعوض 20 میلیونی بشه. میشه 2500 زوج. کمک 10 میلیونی بشه میشه 5000 زوج.
مگه این مربی چقدر میخواد شادی بیاره؟ اندازه خوشبخ شدن 5000 زوج می ارزه؟
اندازه ازادکردن 200 300 زندانی بدهی ارزش داره؟
چرا پولهای بیت المال رو حرام میکنید و بر حرام کردنش اصرار شدید دارد.
قیامتی هم هستا
مردم کمک کنند
چه پررو !
آیا نخواستیم
همون مجیدی خوب بود
بیچاره پول هم ریال میخواهد
تابی جون خیلی سخت بود پیام بنده را در دفاع از بیت المال ومبارزه با فساد در فوتبال ودفاع از شرف ایرانی درج می کردی؟یا ترسیدی مافیای فوتبال تحریمت کند؟
ببندید در این باشگاه های مسخره رو که فقط وسیله غارت بیت المال توسط دلالان و مسئولین بی کفایت و پر رو شده.
کل فوتبال رو از وزارت ورزش جدا کنید و بگذارید هر کس در این میدان با پول خودش هرچه دوست داره خرج کنه. دست از جیب مردم و دولت بردارید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل