بازدید 9998

تخت بیمارستانی سه شکن سه تکه یا چهار تکه

تخت بیمارستانی محصولی قابل استفاده در بیمارستان‌ها جهت نگهداری بیماران، معلولین، افراد کهن‌سال و همچنین افرادی که به هر علتی نیازمند مراقبت های ویژه در مراکز درمانی و منازل می‌باشد. امروزه با پیشرفت تجهیزات پزشکی، وسایل نگهداری از بیمار بسیار متنوع و گسترده شده است که برای نگهداری هر بیمار با هر وضعیت و مشکل خاصی باید با توجه به وضعیت مریض و مشکلی که پیش روی بیمار می باشد، تجهیزات مورد نیاز را تهیه و استفاده نمود.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 05 September 2020

تخت بیمارستانی محصولی قابل استفاده در بیمارستان‌ها جهت نگهداری بیماران، معلولین، افراد کهن‌سال و همچنین افرادی که به هر علتی نیازمند مراقبت های ویژه در بیمارستان‌ها مراکز درمانی و منازل می باشد .

امروزه با پیشرفت تجهیزات پزشکی، وسایل نگهداری از بیمار بسیار متنوع و گسترده شده است که برای نگهداری هر بیمار با هر وضعیت و مشکل خاصی باید با توجه به وضعیت مریض و مشکلی که پیش روی بیمار می باشد، تجهیزات مورد نیاز را تهیه و استفاده نمود .

افزایش هزینه های جاری زندگی و مخارج اضافه ای که نگهداری بیمار نیازمند صرف آن است مشکلات بسیار زیادی را برای خانواده های بیماران به وجود آورده است .

اکثر افرادی که در منازل خود نیازمند نگهداری از بیماران سالمند هستند به خرید انواع تجهیزات نگهداری ازبیمار روی آورده اند که شامل وسایل و تجهیزات مختلفی مثل تخت بیمارستانی، تشک بیمارستانی، تشک مواج سلولی و تخم مرغی و ویلچر جهت نگهداری و مراقبت ویژه از بیمار می باشد .

تصور کنید بیماری را که به علت بروز کهولت سن نیازمند مراقبت های ویژه در بیمارستان ها می باشد و با شرایط موجود به علت شیوع ویروس کرونا نمی‌توانید بیمار را در بیمارستان یا مرکز درمانی بستری کنید،بیمار باید حتما تحت مراقبت‌های ویژه قرار بگیرد  و به همین ترتیب خانواده های بیماران و افراد مریض تصمیم گرفته‌اند که تجهیزات نگهداری و مراقبت از بیمار را در منازل فراهم کنند و پزشک تیم پرستاری مربوطه هر روز به وضعیت بیمار رسیدگی کند .

این مسئله برای همه بارز و عمومی شده است که افراد سالمند در مقابل ویروس کرونا بسیار آسیب پذیر و ضعیف می باشد و اگر به این ویروس آلوده شوند و یک بیماری زمینه ای بسیار کوچک هم داشته باشند به طور قطع به یقین موجب مرگ خواهد شد، خانواده ها و پزشکان توصیه می کنند بیمار در منازل مورد مراقبت ویژه قرار گیرند تا از شلوغی ها و مراکز تجمع جمعیت مثل یک بیمارستان به دور باشند، این مسئله هم برای خانواده بیمار بسیار حائز اهمیت است هم برای سلامت خود بیمار بسیار مهم و قابل توجه می باشد .

 خرید تجهیزات پزشکی و وسایل نگهداری از بیمار در منازل و بیمارستان ها حتما باید با توجه به معضلی که بیمار با آن روبروست انتخاب و تهیه شود، اکثر بیمارانی که در منازل در حال استراحت و نگهداری هستند دچار کهولت سن بوده و از انجام فعالیت های روزانه باز مانده اند که باید با توجه به این وضعیت برای این بیماران وسایلی تهیه کرد .

 به طور کلی تخت های بستری و نگهداری از بیمار به دو دسته اصلی تقسیم می شوند .

تخت برقی و تخت مکانیکی که از لحاظ عملکرد و بازدهی محصول این دو دستگاه در یک وضعیت از لحاظ امکانات و استحکام قرار دارد اما تفاوت اصلی آنها در تغییر زوایای تخت می باشد که در تخت مکانیکی تغییر زوایای تخت به وسیله یک اهرم و نیروی انسانی تأمین می‌شود ولی جهت تامین نیروی تغییر زوایا در تخت الکتریکی به وسیله نیروی الکتریسیته انجام می‌شود و تغییر پوزیشن های تخت به وسیله یک کنترل که به جعبه فرمان تخت متصل است و موتورهای الکتریکی به این جعبه فرمان متصل هستند امکان پذیر می باشد .

برای بیمارانی که اکثر اوقات در منازل بستری هستند باید حتماً از تخت سه شکن استفاده کرد که اگر از تخت برقی سه شکن استفاده شود پرستار می‌کند و فردی که از بیمار نگهداری و مراقبت می کند بسیار راحت و آسوده خاطر خواهد و بدون فشار آوردن و صرف انرژی زوایای تخ را به راحتی با فشردن  چند دکمه تنظیم می کند و بیمار را در بهترین حالت ممکن قرار می دهد و دیگر مزیت تخت الکتریکی می توان به تنظیم ارتفاع طرح اجاره کرد که برای بیمار بسیار مفید و کاربردی می باشد تصور کنید بیماری را می خواهید از روی یک تخت بر روی یک ویلچر یا برانکارد جابجا کنید اینجاست که تنظیم ارتفاع تخت کاربرد خود را نشان می دهد با همسطح کردن هر دو وسیله  می‌توانید بیمار را با کمترین مصرف انرژی جابجا کنید و از همه مهمتر به بیمار فشار زیادی وارد نمی شود .

اما خرید تجهیزات پزشکی که از جمله آنها می توان به تخت بیمارستانی اشاره کرد که نیازمند مشاوره و راهنمایی خاصی می باشد که باید با مراکز فروش و ارائه خدمات این محصولات  مشاوره کرد که یکی از برترین مراکز تولید کننده انواع تجهیزات نگهداری از بیمار تجهیزات پزشکی خاکباز می باشد که با بیش از ۵۰ سال سابقه تولید تجهیزات پزشکی که اولین تولید کننده تخت بیمارستانی در ایران می باشد و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت  در دسترس مصرف کنندگان و در اختیار جامعه پزشکی قرار داده است .

تخت بیمارستانی سه شکن سه تکه یا چهار تکه

باید توجه داشته باشید که دو دسته تخت سه شکن برای بیماران با سایزهای مختلف وجود دارد که در زیر به توضیح و تفسیر این دو مدل تخت خواهیم پرداخت .

1-  تخت سه شکن ۴ تکه :

تختهای سه شکن 4 تیکه برای بیماران می باشد که دارای قد بالای ۱۸۵ سانتی و همچنین وزن نسبتاً بالایی نسبت به قد خود می باشند و باید از این دسته از محصولات استفاده کنند، به طور خیلی خلاصه این دسته از تخت ها برای بیمارانی است که دارای وزن بسیار بالا و قد بسیار بلند دارند مناسب می باشد که بسیار کم مصرف و  کم فروش می باشد اما به علت وجود بیماران با سایز ها و مشکلات مختلف تولید شده و در سطح بازار موجود می باشد و حتماً به این نکته که چه تختی با چه سایزی تهیه می کنید توجه لازم را داشته باشید ( برای بیمارانی که قد زیر 185 دارند این دسته از تخت ها مساوی با ایجاد فشار بر روی نشیمن و ایجاد زخم بستر و کمر درد بسیار شدید است، مشکلی که اکثر بیماران از آن رنج می برند )

2- تخت سه شکن 3 تکه :

این دسته از تخت ها برای بیمارانی که قد زیر ۱۸۵ سانتی متر دارند و وزن زیر ۱۲۰ الی ۱۳۰ کیلوگرم دارند بسیار مناسب و مطلوب می باشد و تقسیم بندی های این تخت به گونه ای می باشد که بیمار در راحت ترین و مطلوب ترین حالت ممکن قرار می‌گیرد و وضعیتی بسیار مناسب را تجربه خواهد کرد .

 به طور کلی تخت بیمارستانی وضعیتی را برای بیمار به وجود می‌آورند که  فشار را از روی نشیمن بر روی گودی کمر هدایت می‌کند و اجازه نمی دهد که بیمار احساس کمر درد و ضعف در ستون فقرات را احساس کند و همچنین به علت تقسیم شدن وزنی که بر روی نشیمن بیمار می‌افتد از زخم بستر بیمار نیز جلوگیری خواهد کرد .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست