بازدید 8346

وعده سعادتمند به معترضان: استقلال کهکشانی می‌سازم

کد خبر: ۱۰۰۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 05 September 2020

احمد سعادتمند در اوج بحران هجمه هواداران به صفحه اجتماعی‌اش وعده ساخت استقلال پرستاره را داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل باشگاه استقلال در پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در خصوص شرایط استقلال پس از شکست در فینال جام حذفی نوشت: «روی عقاید و اصول خودم برای حفظ باشگاه و ساختن تیم کهکشانی پایبندم، از هر طرف مخالفت روبه‌رو و پشت سرم هست اما با توکل به خدای مهربان و استعانت از امام مهربانی‌ها روی حرفم هستم. از آدم‌های مختلف کلمه پوپولیستی را می‌شنوم که کاش بیشتر با هم هماهنگ بودند و لااقل از کلمات و واژه‌های مترادف دیگری استفاده می‌کردند.
با پوزش از محضر هواداران با معرفت باشگاه بزرگ استقلال به سبب عدم دریافت جام قهرمانی در فینال حذفی و با تشکر از زحمات کادرفنی و بازیکنان با تعصب باشگاه در طول این فصل پر ماجرا، طی روزهای شنبه و یکشنبه همین هفته مجموعه‌ای از اخبار جذاب را از استقلال خواهید شنید.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
از جیب کی کهکشانی می سازی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
فعلا در مورد دروغ بزرگی که در مصاحبه تلویزیونی ات به مردم دادی
پاسخگو باش
مگر نگفتی که برای مداکره عقد قرارداد با استراماچونی به اینالیا نرفته بودی ؟
چرا ادعای درست فرهاد مجیدی را تکذیب کردی ؟
با دروغ هیچ کاری درست نمی شود
این بابا یا تو سویس زندگی میکنی وضع مملکتو خبر نداره یا اونقدر پشتش گرمه که هیچ مدیری تو مملکت نصف اینم نیست
ببنید چه بلای سر استقلال بیاره
شما قهرمانی رو از استقلال نگیر کهکشان پیشکش. گوشمون از این وعده های توخالی پره. در صورت شکست استقلال متهم ردیف اول خودتی
توکل به خدا و امام مهربانیها به شرط اینکه دانش و تخصص هم داشته باشی نه جنابعالی که معلوم نیست بر چه اساسی مدیر باشگاه شدید!!!!!
متاسفانه تمام مدیران ومسئولین کشور از گفتن حرف های بی پایه هیچ ابائی ندارند وراحت وخیلی ریلکس از این حرف های پوچ وتوخالی می زنند وپاک مردم را به سخره گرفتتند هروقت خودشان وپست شان را در خطر می بینند این قدر جاه طلب هستند هیچ موقع اشتباهاتشان را به گردن نمی گیرند وکنارنمی کشند آخه شما خودتان عمدا استقلال را به این روز انداختید وخیلی راحت قهرمانی را استقلال گرفتید دیگر این قدر به شعور ملت توهین نکنید شماها فقط به فکر خودتان هستید وبا حیف ومیل کردن بیت المال جایگاهتان را حفظ می کنید .
آاقای سعادتمند تو آدم "بابا مسعودی" قطعا دستور گرفتی در هر شرایطی یه حاشیه برای استقلال ایجاد کنی که استقلال موفق نباشه ، کی میتونه باور کنه تیم داره خوب و قدرتمند کار میکنه بعد بفکر انتخاب مربی جدید باشه وقتی فرهاد داره نتیجه میگیره مگه سرت رو کرده باشی تو برف که متوجه نشی تو آمدی استقلال نتیجه نگیره
با پول بیت المال!!!؟
این آدم متوهم رو فورا از مدیریت برکنار کنید.
بقول معروف شما جیب ما رو نزن
کهکشانی پیش کش
تشریف برده اند سفر فلورانس. نتیجه؟ هیچ. هزینه سفر را باید از جیب بپردازند. یک شیر پاک خورده ای در وزارت ورزش نیست از این مفت خوران حساب پس بگیرد؟
لعنتی تیمی رو که فقط 90 دقیقه با قهرمانی جام حذفی فاصله داشت طوری دچار حاشیه کردی مثل آب خوردن جام رو از دست داد حالا میخای تیم کهکشانی بسازی؟؟
واقعا که....
منظور تیم کشک هستش مرد ناحسابی نود دقیقه صبر می کردی بعد حرف کهکشانی می زدی الان ... که همه چی را باختیم
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی