بازدید 23530
آغاز عجیب‌ترین سال تحصیلی مدارس

«شاد ۲» بالاخره منتشر شد، اما «سناد» راه اجرایش را بسته!

هرچند شاید «شاد» و «سناد» به گوش ما و شما چندان آشنا نباشد، ظاهرا آینده کشورمان به آن‌ها وابسته است و ظاهرا حال و روز چندان مساعدی هم ندارند. حال و روز نامساعد بستری که بموقع آماده نشده، اما این تاخیر در آماده سازی اش هم موجب نشده سال تحصیلی در نیمه شهریور شروع نشود!
کد خبر: ۱۰۰۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 05 September 2020
تابناک اجتماعی
هرچند شاید «شاد» و «سناد» به گوش ما و شما چندان آشنا نباشد، ظاهرا آینده کشورمان به آن‌ها وابسته است و ظاهرا حال و روز چندان مساعدی هم ندارند.

به گزارش «تابناک»؛ پس از کش و قوس‌های بسیار، بالاخره سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ آغاز شد؛ سالی که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا زودتر از همیشه و در نیمه شهریور ماه شروع شده، اما کیست که نداند این تعجیل نیز تضمینی برای ادامه و پایان یافتنش در موعد مقرر نیست، چراکه با ویروسی عجیب دست به گریبان هستیم.

بلایی وسیع و دامن گیر که یکی از کانون‌های جدی شیوع آن، اجتماعات است و از این روی، از روز‌های ابتدایی شیوع ویروس در ایران و جهان، مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل و آموزش مجازی جایگزین حضور در کلاس‌های درس شد؛ تصمیمی که در کشورمان تا صبح امروز به شکل صد در صد در دستور کار قرار داشت.

از این روی می‌گوییم تا صبح امروز که می‌دانیم با شروع سال تحصیلی جدید، بازگشایی مدارس در دستور کار قرار گرفته است؛ تدبیری که قرار بود برای مناطق سفید به اجرا درآید و در مناطق زرد، با ملاحظاتی جدی و متفاوت اجرایی شود؛ اما یکباره در روز‌های اخیر همه چیز دستخوش تغییر شد و سرگیجه‌ای بزرگ همه کشور را در بر گرفت.

«شاد ۲» بالاخره منتشر شد، اما «سناد» راه اجرایش را بسته!

ماجرا از آنجایی شروع شد که خبر رسید، اولویت وزارت آموزش و پرورش، تشکیل کلاس‌های درس در مدارس است و نه آموزش مجازی و این موضوع ربطی به تقسیم بندی استان‌ها و شهر‌های مختلف بر اساس میزان شیوع بیماری کووید ۱۹ ندارد. بی ارتباط دانستن آموزش حضوری در مدارس با وضعیت سفید، زرد و قرمز که میلیون دانش آموز را با سرگردانی عجیبی مواجه کرد.

این وضعیت عجیب زمانی اوج گرفت که دو شب پیش، رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی در گفت و گوی ویژه خبری در رسانه ملی حضور یافت و در خصوص این تغییر اولویت گفت: «از شنبه همه مدارس باز و کلاس‌ها دایر است. خانواده‌ها از طریق کانال‌های ارتباطی که با مدیران دارند، می‌توانند از شرایط حضور در مدارس مطلع شوند.»

وی در ادامه توضیح داد، ۶۵ درصد مدارس زیر ۱۰۰ دانش آموز دارند و رعایت فاصله گذاری در آن‌ها ممکن است و بعد در پاسخ به این سوال کلیدی که دانش‌آموزان و خانواده‌ها چگونه از شرایط حضوری یا غیرحضوری کلاس‌های خود مطلع شوند، گفت: «خانواده‌ها از طریق کانال‌های ارتباطی که با مسئولان مدرسه دارند می‌توانند از حضور یا عدم حضور در مدرسه مطلع شوند. در غیر این صورت روز شنبه قبل از حرکت به مدرسه تماس بگیرند تا بدانند امروز کدام گروه از دانش آموزان باید به مدرسه بیاید.»

همه این‌ها در حالی بود که نسخه جدید نرم افزار شبکه اجتماعی دانش آموزی یا اپلیکیشن «شاد» منتشر نشده بود و به نظر می‌رسید که امکان آموزش مجازی فراهم نیست. نکته‌ای که معنایش برای بسیاری از والدین، الزام به حضور دانش آموزان در مدارس بود و از این روی، مخالفتی چشمگیر با این تصمیم در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت؛ مخالفتی که واکنش مسئولان آموزش و پرورش به آن تا این لحظه سکوت بوده است.

«شاد ۲» بالاخره منتشر شد، اما «سناد» راه اجرایش را بسته!

این در حالی است که ساعاتی پیش نسخه «شاد ۲» بالاخره بارگذاری شد و بلافاصله سایت وزارت خانه خبر داد که ۳ میلیون نفر این اپلیکیشن را روی دستگاه‌های خود به روز رسانی کرده اند تا این گونه به نظر برسد که آموزش مجازی از امروز و با آغاز سال تحصیلی جدید شروع خواهد شد و حضور در مدارس، موضوع الزام آوری نیست؛ اما گزارش‌های رسیده حاکی از فقدان کلاس بندی‌ها در شاد در بسیاری از مدارس است.

موضوعی که پیگیری خبرنگار «تابناک» از مدیران برخی مدارس و افراد مطلع، حکایت از آن دارد که سامانه دانش آموزی، «سناد»، با اشکالاتی جدی مواجه است که اجازه معرفی معلمان، دبیران و ثبت مواردی مانند کلاس بندی‌ها را به بسیاری از اولیای مدارس نداده و به همین دلیل، درج اطلاعات در «شاد» و کلاس بندی در غالب آن ممکن نشده است! مشکلاتی که بی شک نتیجه کوتاهی‌های متعددی است که در آموزش و پرورش رقم خورده است؛ قصور‌هایی که موجب شده با عجیب‌ترین شروع سال تحصیلی در همه ادوار مواجه باشیم. عجایبی که نمی‌توان به کرونا و بیماری ناشی از آن نسبتش داد، چون حدود ۷ ماه است با این بلای بزرگ دست به گریبانیم و فرصت برای رفع ایرادات سناد و هماهنگ سازی آن با شاد و تدارک نسخه جدید شبکه دانش آموزی و انتشار آن وجود داشته و در صورت فقدان فرصت هم می‌شد شروع سال تحصیلی را به روال هر ساله در ابتدای مهرماه موکول کرد یا حتی به تعویق انداخت!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۱
اموزش و پروش داره برای درامد زایی برخی مدارس غیر انتفاعی مدیران خود فرزندان مردم را به کشتن می دهد تبریز در وضع قرمز است اعلام کرده درس حضوری است مگر میشود از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۱۰۰ تعداد ۱۹ دانش اموز در یک کلاس کوچک درس بخوانند و ویدوس انتقال نشود . من اگر فرزندانم بیمار شود از اموزش و پروش استان و وزارت خانه به قوه قضاییه شکایت خواهم کرد این روند جنایت و کشتار دسته جمعی است سستی اموزش و پروش باعث شده فضای دیجیتال اموزشی در یکسال گذشته راه نیفتد فساد و تنبل کاری مسولین اموزش پرورش روند نابودی فرزندانمان را رقم میزند . نباید اجباری در حضور باشد موقعی که ما در منزل اموزش می دهیم و توانمندی لازم را داریم اجبار در حضور دانش اموز چه توجیهی دارد . درخواست ورود قوه قضاییه را داریم تا سستی مسولان اموزش و پرورش بررسی و اصلاح شود
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
شاد فقط برخی مسئولان هستند که در کنار سه سال ندیدن خنده از مردم همش میخندند. به چی نمیدونم.
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
مرد حسابی، عوض اینکه منتظر بشی تا بچه ات مریض بشه(مریضی که حتی اگه نکشه هم آسیب همیشگی به ریه و کبد و کلیه و قلب میزنه و عملا تا آخر عمر طرف رو ناقص میکنه و حتی احتمال داره بعد آسیبهای ناشی از اون منجر به سرطان ریه و.. بشه) و این مریضی رو بیاره به خودت و
خانواده ات و غیره منتقل کنه بعد بری
شکایت کنی(از کی به کجا!!) نذار بچه ات بره مدرسه ، مگه شماها صغیر هستید که باید حتما یکی از بالا براتون تصمیم بگیره،خودتون نمیتونید صلاح خودتون رو ببینید؟! به قول خلیل بحران بچه یه سال دیرتر دکتر! بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دولتی که شاید محبوبیتش به زیر یک درصد رسیده و هنوز به کارش ادامه میدهد جای تاسف بسیار دارد
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
سیستم بانکی را هم بهم ریخته امروز از صبح دوبار به بانک مراجعه کردم گفتند سیستم بخاطر شاد قطع است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
به خدا بچه کلاس اولی منو از ساعت 8 تا 12.30 با ماسک در مدرسه نگه داشتن . از زمانی که رفتم دنبالش تا الآن که شب شده مدام داره گریه میکنه و میگه من دیگه مدرسه نمیرم . ظاهرا بینی بچه به خاطر ماسک اذیت شده بعد ماسک رو برداشته معلم سرش داد زده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
من اگر فرزندم بیمار شود قیام می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
من دیروز پسرم رو بردم مدرسه و وقتی وضعیت رو دیدم برگردوندمش خونه. امروز هم دارم می گردم برای یک مدرسه مجازی با هزینه کم و می خوام مدرسه فعلی رو کنسل کنم. خودم بهش آموزش میدم. سلامتی پسرم برای من ارزشمندتر از یک سال عقب افتادن از تحصیله.
باید دید پشت پرده این تصمیم محیر العقول چیست!!! . قرار است دانش آموزان ، مربیان و خانواده ها یکجا آلوده شوند ؟تصمیمی که عملا وضعیت قرمز و فرا قرمز را هم نادیده گرفته است !!! چطور این وزیر از مجلس رای اعتماد گرفته جای تعجب دارد !!!
پاسخ ها
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
همونطور که اون یکیها گرفتن. مگه کدوم یکیشون، چه اینا چه دولتهای قبلش، غیر از
خرابکاری کاری کردن؟
تمام این اتفاقات صرفا به خاطر مدارس غیر انتفاعی رخ داده . اگر آموزش به صورت مجازی باشه کسب و کار این نوع مدارس کساد میشه و با استفاده از نفوذی که در آموزش و پرورش دارند جلوی آموزش غیر حضوری رو گرفتند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
سلامتی بچه های بی گناه را فدای منافع مالی مدارس .غیرانتفاعی کردند
برای شخص اول مملکت مردم اینقدر بی اهمیت هستند که ایشون حتی نرفتن یک مدرسه زنگ شروع سال تحصیلی را بزنن زنگ را هم به صورت ویدئو کنفرانس زدن بعد میگن مدارس همه موارد را رعایت کردن نترسید برید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
مجلس کاری بجز تماشا کردن ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دوست عزیز جان ارباب بسیار با ارزشتر از جان رعیت است
محمد ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
گیریم که رییس جمهور رفت و شروع مدرسه را زنگ زد. مث سالهای پیش به مهد کودک و یا ابتدایی می رفت حرف های گنده گنده می زد برای ادمهای ریزه میزه که چیزی هم از حرفهاش نمی فهمیدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
مرگ خوبه اما برای همسایه!!!
رئیس جمهور محترم خودشون را خیلی دوست دارند.
خودشان مجازی و تک نفره عزا می گیرند و مجازی سال تحصیلی را افتتاح می کنند ولی بچه های ما باید به صورت حضوری مدرسه بروند.خودشان هم کرونا نگیرند حامل کرونا به تمام خانواده های سراسر ایران شوند.به نظر می رسد سیاست شکست خورده واکسیناسیون گله ای را اجرا می کنند. وای به حال ملت.14
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
واکسیناسیون گله ای!!!
ناکارامد انی که اختیار دار وزارت خانه شده اند زیاد عجیب نیست این ویروس در همه جای کشور وجود دارد.
یعنی خداوکیلی شد یه کاری تو این مملکت درست و اساسی انجام بشه جناب وزیر آموزش (نه پرورش) شما مختارید فرزندتان را به مدرسه بفرستید ولی من به هیچ وجه حاضر نیستم فرزندم را اونم تو شرایط قرمز شهرمون راهی مدرسه کنم . خودتان بهتر از هر کسی می دانید که رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و دستورالعملها اونم در پایه ابتدایی لطیفه ای بیش نیست اینقدر با روان مردم بازی نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
مگه توی کشور شما هم این مشکلات هست ؟!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
منم حاضر نیستم دخترم رو در معرض یه همچین بیماری خطرناکی قرار بدم
درج اطلاعات در «شاد» و کلاس بندی در غالب آن ممکن نشده است
قالب درست است.
قربون دهنت
مادر من معاون اجرایی متوسطه اوله
یه خانواده بسیج شده صبح تا تا ساعت 12 شب که این سناد رو بنداز رو روال برای مدرسه
از اون طرف هم هیچکس تو اداره و اداره کل پاسخگو نیست و هی میگن درست میشه
اما نکته مهم آخر نوشتار گفته شد که چطور در هفت ماه اخیر هیچگونه تلاشی برای برنامه ریزی و مدیریت برگزاری مدارس چه بصورت حضوری یا غیرحضوری انجام نشده؟! یعنی واقعا از سر تا پای وزارت آموزش و پرورش 2 -3 گروه پژوهشی در نمیاد که یه بررسی و برنامه‌ریزی بکنه و سناریوهای مختلف رو پیش‌بینی بکنه؟!
این نرم افزار رانتی «شاد» که صرفا یه نون‌دونی برای یه عده خاصه، نمی‌تونست با تحلیل نرم‌افزارهای خارجی مشابه تلاش کنه تا یکم خودش رو به روز کنه؟!
حالا این خط و این نشون! امروز که کرونا بره و اوضاع نرمال شه، فردا کلا آموزش مجازی تو اینمملکت فراموش میشه، میره میره تا دوباره یه کرونای جدیدی شکل بگیره و اینا کاسه چه کنم چه کنم بگیرن دستشون!
بسمه تعالی . بدینوسیله مراتب عزل وزیر مربوطه ابلاغ می گردد باشد که مایه عبرت سایر وزرا و مسئولین کشوری گردد .
پاسخ ها
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
این که جوکی بیش نیست،تا حالا تو این کشور اتفاق نیفتاده ،ولی باید محاکمه بشه نه عزل ، به جرم گسترش عمدی و قتل شهروندان
محمد ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
کدام محاکمه؟ فورا استعفا میده کار تمام.........
اینکه 65 درصد مدارس زیر ۱۰۰ دانش آموز دارند و رعایت فاصله گذاری در آن‌ها ممکن است نمی تواند درست باشد این مدارس خانه های معمولی هستند و حضور کمتر از 100 نفر در یک خانه امکان رعایت فاصله لازم را دشوار میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
بله در یک واحد مسکونی کلنگی با سه اتاق و زیر زمین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
سلام من دبیرهستم امروز رفتم دبیرستان واقعا وضعیت بد وخطرناکی است برای همکاران هم حتی داخل دفترمدرسه امنیت وجود نداره حدود 20نفرداخل دفترمدرسه 15 یا 16 متری است اصلا رعایت پروتکل اجرا نمیشود وشاد هم کاربرد ندارد ونواقص بسیاری دارد به قول دوستمون اصلا نمیگم یک سال اصلا چند ماه تعطیل باشه تا شر کرونا بخوابه بعدا مدرسه ها شروع به کار کنه ونهایتا ازکتاب یک فصل کم بشه مگه چه اتفاقی میافته؟ الان با فوق لیسانس ودکتری بی کارند .
بیشتربه فکر مدارس غیر انتفاعی هستند که کاسبی شان نخوابه .
ناکارامدی و ندانم کاری در همه حوضه ها وجود دارد ولی متاسفانه شروع حضوری سال تحصیلی بستری را مهیا می کند که ویروس گسترش و شیوع پیدا کند حالا باید دید مسئولیت این خطر را وزیر می پذیرد یا رئیس جمهور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
حوزه
باید بری مدرسه
اصولا غافلگیری جزو ذات مسئولین ماست حتی اگر 8 ماه وقت داشته باشند!!!! وزیر میگوید 35 دقیقه حداکثر مدت کلاس است و از طرفی زنگ تفریح ممنوع است یک نفر که زبان اینها را میفهمد به من بگوید چطور چنین چیزی میشود که بچه بعد از 35 دقیقه کجا باید برود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جناب روحانی شما که ازترس کرونایی شدن جرات نمیکنی فقط به مدت چند دقیقه دریکی ازمناطق سالم تهران زنگ شروع مدارس کشوررابه صدا دربیاوری باکدام وجدان دستور حضوردانش آموزان در کلاسهای مدرسه صادر میکنی آنهم درشرایطی که نظام پزشکی کشور اعلام میکند نباید بااین وضعیت مدارس شروع به کارنمایند واقعا ملت ایران راچه فرض کرده اید 7سال است باوعده های سرخرمنی وگفتاردرمانی 80درصد ملت رازیر فشاراقتصادی له نمودی باپرداختیهای ناعادلانه بین مقابات ووزرا با کارمندان وبازنشستگان وکارگران فاصله طبقاتی بی سابقه ایجاد نموده ای بطوریکه اقلیتی دررفاه کامل واکثریت زیرفشاراقتصادی کاردبه استخوانشان رسیده بعنوان فردیکه دو دور به شما رای دادم ازصمیم قلب پشیمان وشرمنده هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
عجب سوپر منیه همه اینکارا را به تنهتیی کرده
درشرایطی که بیشتراستانهای ایران دروضعیت قرمز کرونایی قراردارند ومسیولین نظام پزشکی از ورود دانش آموزان به مداری اعلام خطر میکنند وزیر آموزش وپروش دولت روحانی وخود رییس جمهور حتی ازترس کرونایی شدن وجانشان جرات نمیکنند به مدت حداقل 5دقیقه در افتتاح یکی سالمترین منطقه تهران زنگ مدارس رابصدا دربیاورند آنوقت دستورصادرمیکنند دانش آموزان در مدرسه حضورداشته باشند واقعا رییس جمهوری ناکارامدتر ازشیخ حسن روحانی دردنیا وجوددارد لطفا نام ببرید تا ملت هم متوجه شوند ترامپ با آنهمه محبوبیت وتحقق اکثر وعده های ریاست جمهوریش در بین مردم حاضر میشود نخست وزیر انگلیس باوجود یک بارکرونایی شدن بازهم وجدانش ایجاب میکند در بین ملتش حاضر شود .. روحانی ازملت میخواهد فرزندانشان رابه قتلگاه کرونا بفرستند واقعا باوجود دوباررای دادن به روحانی ازصمیم قلب پشیمان وشرمنده هستم
اون آقایی که گفته من میرم شکایت میکنم، عرض کنم برادر جان خود کرده را تدبیر نیست! بچه‌تون را مدرسه نفرستید تا مشکل‌های بعدی بوجود نیاد.
#کودکانمان را نکشید!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
میکشند زبانشان هم دراز است
وقتی ثبت نام مدارس غیرانتفاعی خود آقایان تمام و تکمیل شد اون وقت همه چیز عوض میشه و آنلاین میشه و مدل به کل عوض میشه و اجرایی میشه. فعلا هنوز وقتش نیست
پاسخ ها
محمد ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
همانگونه که بعضی ها فرمودند نزارید بچه هایتان به مدرسه برود شماها در غیرانتفاعی ها ثبت نام نکنید اسمون زمین میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
آقا محمد، من رفتم مدرسه دولتی ثبت نام بکنم. کلاسهاشون لبریز از دانش آموز شده و دیگه جا ندارند. باید چند کیلومتر اون طرفتر ثبت نام می کردم. وضعیت حضور حتی چند دقیقه ای در مدارس دولتی خیلی وحشتناکتر از اون مدارس غیرانتفاعی است که شما ازشون ناراحت هستید.

کلاس پسر من در یک مدرسه غیرانتفاعی فقط 12 تا دانش آموز داره، در حالیکه مدارس دولتی کمتر از 40 دانش آموز در یک کلاس ندارند. تازه با همین شرایط هم بازم حاضر نیستم پسرم رو بفرستم سر یک کلاس حضوری 12 نفره
وقتی ثبت نام مدارس غیرانتفاعی خود آقایان تمام و تکمیل شد اون وقت همه چیز عوض میشه و آنلاین میشه و مدل به کل عوض میشه و اجرایی میشه. فعلا هنوز وقتش نیست
من اسلامشهر درس میدم .امروز رفتم مدرسه و کلاس ۱۱ نفره بود .با اینکه تا ساعت ۱۱ بودیم نفسم گرفت آخه مگر میشه با ماسک همش حرف زد و درس داد از استرس کرونا هیچی هم نمیشه خورد حتی آب.محیط مدارس کثیفه همچنان .بچه ها هم با ماسک سرکلاس زود خسته شدن و منتظر بودن فرار کنن خونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
بچه ها را به خانه بفرستید معلمان موظف به حضور در
مدارس باشند و کلاسهای مجازی را سر کلاسها برگزار کنندنه از منزل
وزیر آموزش و پرورش باید بر اساس وجدان کاری خودش عمل کنه باید استعفا بده تا روحانی بفهمه نمیتونه با یه دستور و دیکته نظرات کارشناسی رو نادیده بگیره
سرایت سریع ویروس جای نگرانی شدید دارد وزیر باید پاسخگو باشد
الكي تخريب نكنيد. دولت محترم خودش جمعه صبح فهميده مدارس قراره بازگشايي بشه.
مشکل شاد، بیشتر مشکل فنی و طراحی است و در واقع باید از وزارت علوم و دانشگاه آزاد که سالانه چند هزار مهندس و فوق لیسانس و دکترای مرتبط با نرم افزار کامپیوتر خروجی دارند سوال کرد که چرا این جامعه عظیم متخصص توانایی طراحی و ساخت سامانه ای در اندازه های شاد را ندارند.
اینها در شرایطی است که نرم افزارهایی مثل تلگرام با بهره گیری از امکانات کشور ما و امکانات رایگان برخی دیگر از کشورها یک شبکه بسیار بزرگ، دقیق و امن ایجاد کرده بودند که فقط و فقط در ایران 40 میلیون کاربر داشت و حتی در شرایط فیلترینگ و حذف همه ی سرورهایش در ایران، الان می تواند تماس تصویری با کیفیت مناسب برقرار گند و همه و همه اینها صرفا در یک شرکت انجام می شود که احتمالا تعداد کارمندان متخصصش در امور کامپیوتر و طراحی نرم افزار کمتر از 100 نفر است. جالب اینجاست که این اپلیکیشن رایگان است و احتمالا این 100 نفر باید یکسری ابزارهای تجزیه و تحلیل اطلاعات کاربران نیز ایجاد کرده باشند که بر اساس آن اطلاعاتی تولید کنند که بقای شرکت با فروش آن اطلاعات تضمین شود.
حالا اینرا مقایسه کنید با محصولات شاد و سناد ...
پاسخ ها
مهندس اشکوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
درود به شرفتت
دانشگاه ها ایران فقط مدرک می دهند و جالب مسئولین همین مدارک رو هم نمی تونند بگیرند ومی روند مدرک می گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
سامانه گلستان که در دانشگاه ها استفاده میشه هم پر از اشکال و بی کیفیت و مال عصر حجره با اینهمه خروجی دکتر و مهندس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
این نرم افزار ها پول میخواد زیرساخت میخواد مشکل نرم افزارها مثل مشکلات دیگر کشور است
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
نرم افزار شاد خروجی مسئولان شاد
سایت شبکه شاد هنوز بروز رسانی نشده و قدیمی است!!!!
دبیرستان فرزانگان شهرستانهای تهران،کلاسها برقرار ، تا ساعت ۲/۵بعد از ظهر ، تو کلاسها ۲۰الی۲۵ نفر جمعیت ،نه زوج و فرد شده ،نه ساعتها کم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
این روشها بی فایده است آینده مشخص میکند حتما باید ویروس گسترش پیدا کند تا مسئولین متوجه بشوند طرحهای انها فقط یک توهم بود
من قبلا منتقد جدی شاد بودم ، اما شاد 2 خیلی کارا هست. انصاف رو رعایت کنیم . هر کسی نمیخواد بچشو نفرسته مدرسه. کسی نمره انظباطش رو کم نخواهد کرد! بگذارید آموزش و پرورش وظیفه اش رو انجام بده . نمیشه این همه کلاس و امکانات و معلم رو بلا استفاده گذاشت .کار کردن با نصف ظرفیت کلاس و با یک سوم وقت کلاس آسیبی به جایی نمیزنه . معلوم نیست تا کی خطر کرونا بیخ گوشمون خواهد بود . باید برای این وضعیت برنامه آموزشی داشت و با توجه به امکانات کشور بهتر از این که هست نمیشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
واقعا چه توجیهی برای برقراری کلاس ها دادید پس اینهمه کسب و کارهایی که بخاطر کرنا ورشکست شدن ، اینهمه افرادی که بیکار شدن ، باز با دست خودمون کاری کنیم که هرجه بیشتر این ویروس کسترش پیدا کنه و بازهم ورشکستگی ها و بیکاری های جدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
این نصف و یکسوم کلاس را وزارت بهداشت تایید میکنه و زنگ تفریح کی میخواد فاصله بین دانش اموزان را تضمین کنه
کی میخواد ماسک ها را کنترل کنه ، سرویس های بهداشتی سرویس مدارس و خیلی موارد دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
عزیز جان اگه خودت هم کودک دبستانی داشتی باهمین قاطعیت حرف میزدی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
وضعیت مدارس دولتی حتی در مراکز استان ها افتضاح است تا چه برسه به مناطق دور افتاده و محروم. چطور میخوان امکانات بهداشتی برای مقابله با کرونا رو فراهم کنن.
برخی مدارس دولتی مرکز استان ها تو بهترین مناطق شهر، شبیه زندان های ساواک می مونن. و اگه تصویرش رو ببینید شرمنده میشید.تو این اوضاعی که آموزش وپرورش برای دانش آموزان درست کرده حالا چه اصراریه که بخوان تو این اوضاع کرونا بچه ها حضور هم داشته باشن. زیر ساخت های آموزش مجازی از زیر ساخت هایی که سالهاست برای بچه ها آماده کردن بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
ایا وظیفه اموزش و پرورش کشتن مزدم بی گناه است ?
اگر وضعیت را کنترل کنیم تا سه چهار ماه دیگر ویروس کنترل می شود اگر شرایط زا عادی کنیم ویروس همچنان قوی و قوی تز می شود .
مگر اینکه بخواهیم ایمنی گله ای ایجاد کنیم.
منتظر فاجعه جدید هستم . آن زمان کادر درمان هم دیگر همراهی نمیکند . ان زمان فقط افسوس برای مردم و مسئولین می ماند .
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سناد بد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
انضباط خیلی خوبه ولی ایکاش دولت این انضباط را از خودش شروع کند که بسیاری از مشکلات ناشی از بی نظمی است
علی ، نگاه کنید این در شرایطی صدق میکنه که جون کسی در خطر نباشه...
شاید باورتون نشه که بچه ها هیچ رعایتی نمیکنند و این بخاطر تمسخر یکدیکره
پس شاد باز که هر چقدر مشکل داشته باشه ولی قابل تحمل تر از دردی مثل کروناست⁦
امیدوارم که با حمایت مردم این بیماری هم جمع شه...⁦❤️⁩⁦
موضوع اینه که در خفا و قفا دولت به ایمنی "گله ای " باور پیدا کرده و عملا همین را دنبال می کند

مشکل اینجاست که آقایان ( و منزلان) مفهوم عبارت " گله ای " را با گله ( که برا گوسفند و بز و ... بکار می رود) اشتباه برداشت کرده اند!
سیستم آموزش و پرورش پاسخگوی زندگی در عصر حاضر نیست و نمی تواند مهارت های زندگی را به کودکان و نوجوانان بیاموزد
علم کامپیوتر علم به روزی هستش باید با دنیا تعامل داشت بستر اینترنت قوی داشت من در منطقه ۱۴ تهران اینترنت Adsl ام بسیار بی کیفیت هستش نرم افزار شاد هر چقدر هم خوب باشد نیاز به سرور قوی و پهنای باند بالا هم دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار