بازدید 8568

تظاهرات گسترده درفلسطین‌اشغالی علیه خشونت جنسی

به دنبال تجاوز ۳۰ مرد به یک دختر ۱۶ ساله در شهر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی، هزاران نفر از زنان علیه این اقدام و خشونت‌های جنسی ضد زنان تظاهرات کردند.
کد خبر: ۹۹۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 24 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی رویترز، به دنبال تجاوز ۳۰ مرد به یک دختر ۱۶ ساله در هتلی در شهر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی، هزاران نفر از زنان علیه این اقدام و خشونت‌های جنسی ضد زنان تظاهرات کردند.

حاضران با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعار اعتراض خود را به سکوت مقامات اسرائیل در رابطه با این موضوع ابراز داشتند.

یکی از حاضران در این تظاهرات گفت: من امشب در اینجا هستم تا اعتراض خود را به تجاوز جنسی به یک دختر ۱۶ ساله در شهر ایلات توسط ۳۰ مرد اعلام کنم. فرهنگ تجاوز به زنان در سراسر اسرائیل نهادینه شده است. ما انتظار داریم مقامات قضایی اقدامی صورت دهند و مجازات لازم را برای مسببان در نظر بگیرند. ما انتظار داریم نظام آموزشی جوانان را به خوبی در رابطه با این موضوع آموزش دهد و تغییراتی در پیش باشد.

فرد دیگری گفت: این نشان دهنده وضع جامعه‌ای است که در آن زندگی می‌کنیم. این وضع همچنان در سطح وسیعی ادامه دارد. ما باید تغییری انجام دهیم. ما باید در بخش آموزش تغییراتی انجام دهیم. ما باید در بخش آموزش در خانه و جامعه تغییراتی انجام دهیم. ما باید موضوع خشونت علیه زنان را بررسی کنیم. صدا‌ها باید شنیده شوند و تغییرات باید انجام شوند. به همین دلیل من در اینجا هستم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم