بازدید 14713
۵

استعفای ۲۵ نفر از پرستاران به دلیل فشار کار

۲۵ نفر از پرستاران استان مرکزی به دلیل فشار کاری در دوران شیوع کرونا کار را رها یا استعفا کردند.
کد خبر: ۹۹۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 18 August 2020


به گزارش تابناک به نقل از مهر، وضعیت چند شهرستان استان مرکزی در مواجهه با کرونا از جمله اراک، خمین، خنداب، فراهان، کمیجان، دلیجان قرمز، محلات و شازند نارنجی و مابقی زرد هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نزدیک به ۶ ماه از تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا ویروس می‌گذرد و بسیار خسته هستند.

سید محمد جمالیان افزود: بنابراین مواجه با چنین شرایطی فشار مضاعفی را بر سایر پرسنل وارد ساخته است و مشاهده رفتارهای اجتماعی مردم و عادی انگاری آن‌ها نسبت به این بیماری موجب از دست رفتن روحیه کادر درمان می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: تعداد زیادی از پرسنل به کرونا مبتلا شدند به طوری که تا ۱۴ روز امکان حضور در مراکز درمانی را ندارند. ۲۵ نفر از پرستاران کار را رها کردند که یا از نیروهای طرحی بودند که توقف در طرح گرفتند و یا نیروی شرکتی بودند که استعفا دادند. بنابراین مواجه با چنین شرایطی فشار مضاعفی را بر سایر پرسنل وارد ساخته است و مشاهده رفتارهای اجتماعی مردم و عادی انگاری آن‌ها نسبت به این بیماری موجب از دست رفتن روحیه کادر درمان می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری اجتماعاتی مانند مراسم پس از پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل داماش گیلان در هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور و صعود به لیگ برتر فوتبال که پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت نمی‌شود، کادر درمانی را بیش از پیش نگران و آزرده خاطر کرده است.

جمالیان تصریح کرد: در شرایط دشوار کنونی کادر بهداشت و درمان به دلیل حفظ سلامت مردم در حال مقابله با این بیماری هستند و خود را از خانواده خود محروم کردند و در مقابل از مردم هم همین انتظار می‌رود که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و به منظور حمایت از کادر درمانی از بسیاری از هیجانات و خواسته‌هایشان بگذرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
بله .این هم نتیجه ندانم کاری مسئولین ومستهلک شدن کادر پزشکی .لطفا" آقای رئیس جمهور بفرمایند که با برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل ها چه بلایی بر سر مردم وامکانات پزشکی ودرمانی خواهد آمد؟"
احیانا عادی انگاری شرایط توسط دولت و اتخاذ تصمیماتی که به شیوع بیشتر بیماری دامن میزنه تاثیری در روحیه کادر درمان و خستگیشون نداشته،
برادران وخواهران ایمانی وایرانی، بااین روندسونامی کرونادرپیش است وفاجعه ای بس عظیم، بخودبیاییم وبامسئولین بهداشت وپروتکلهای بهداشتی همکاری کنیم،واگراین رونداستعفاهااینگونه پیش رودچندماه دیگرچه کسی دربیمارستانهاودرمانگاههامن وتو رامداواوبستری خواهدکرد؟؟؟!.
حق دارند به خدا، وقتی مردم رعایت نمیکنند و بیمار مراجعه کننده بیشتر میشه و دولت هم کاری نمیکنه جز اطلاع رسانی اونوقت این میشه. باید یکسری از مسایل را قبول کرد و فواصل اجتماعی را رعایت کرد، مخصوصا در ایام محرم
خداکنه مسئولین امر بفکر چاره باشند.
میترسم این استعفا ها در اثر بی تدبیری مسئولین دومینو وار گسترش پیدا کنه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی