بازدید 101550
۸

عذرخواهی شورای شهری‌ها از مردم تهران

عضو شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل سردرگمی‌های ایجاد شده ناشی از اطلاع‌رسانی در مورد لغو یا اجرای طرح ترافیک گفت: طرح ترافیک کرونایی به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 26 May 2020

به گزارش تابناک، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت و اظهارنظرهای ضد و نقیض مسؤولان در این زمینه،‌ اظهار داشت: کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران پیشنهادی را تحت عنوان طرح ترافیک کرونایی تهیه کرد که این طرح متفاوت از طرح ترافیک قبلی بود و به تأیید شورای عالی ترافیک تهران، پلیس راهور و ستاد مقابله با کرونای تهران رسید.

وی افزود: طرح ترافیک کرونایی به تصویب استاندار تهران نیز رسید و قرار شد زمان اجرای آن توسط استاندار نیز تأیید شود و نظر آنها در این زمینه نیز اعمال شده باشد ولی علیرغم تأیید استانداری و موافقت بر سر اجرای طرح ترافیک از امروز ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که طرح ترافیک در پایتخت تا اطلاع ثانوی لغو است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: به نظر می‌رسد سو تفاهم در خصوص بسته طرح ترافیک کرونایی و طرح ترافیک پیشین ایجاد شده که یقینا با بررسی مشترک از سوی ستاد ملی کرونا به جمع بندی مشترک می‌رسد.

نژادبهرام با اشاره به اینکه کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ابداع‌کننده طرح ویژه کرونایی است،‌گفت: از این کمیسیون درخواست کرده‌ام که طرح را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه دهند و به صورت کامل اعلام کنند که این طرح متفاوت از طرح قبلی است و ظرفیت‌های خاصی دارد.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: اظهارنظرهای ضد و نقیض در اعلام لغو یا اجرای طرح ترافیک سبب سردرگمی شهروندان شده است، گفت: در حال حاضر به دلیل این سردرگمی از مردم تهران عذرخواهی می‌کنیم.

وی گفت: ستاد مقابله با کرونای تهران شورای ترافیک تهران، استانداری و شهرداری جهت اجرای طرح ترافیک کرونایی به جمع‌بندی رسیده‌اند ولی چون این طرح برای ستاد ملی کرونا محرز نشده بود، اجرای آن لغو شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران تأکید کرد:‌سلامت شهروندان اولویت اصلی مدیریت شهری در پایتخت است. همچنین رابط بین مدیریت شهری و ستاد ملی مقابله با کرونا، ستاد ملی با کرونای تهران است و ما گمان کردیم که این مسأله و مشکل مرتفع شده است.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکل ترافیک ایجاد شده در پایتخت اجرای طرح ترافیک کرونایی است و مدیریت شهری به هیچ عنوان تمایل ندارد که اگر ستاد ملی مقابله با کرونا با اجرای طرح مخالف بود، آن را اجرا کند.

وی بیان داشت: مدیریت شهری بر اساس پروتکل‌های ملی ستاد کرونا تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۸
حرفاتنو یکی کنید بعد بزنید
شورای شهرها تا کنون چه تصمیمی به سود مردم گرفته اند همیشه کاملا هماهنگ با شهرداری ها فقط دنبال درآمد بوده اند نبودن این شوراها به سود شهرها است
شهرداری و شورای حمل و نقل شهری و شورای شهرتهران بیش از آنکه بفکر سلامت مردم باشند بفکر درآمد زایی برای خودشان هستند ؟ یک چیز برای مردم ساکن در محدودهٔ طرح قابل هضم ،و‌ درک نیست زیرا با عقل ،و دانش سازگار نیست و آنهم دریافت عوارض خروج از طرح میباشد ؟ و دیگر اینکه‌چرا طرح را بگونه ای تدوین کرده اند که در آمد زایی باشد ،؟ نام طرح کاهش ترافیک ،، آلودگی هوا است ، آیا افرادی که پول بدهند ،و ،،وارد طرح بشوند دیگر ترافیک و آلودگی هوا بوجود نمی آورند ؟ ،،
آقا شما دستگیرتون شد ایشان چی فرمودند..؟ بالاخره طرح ترافیک هست یا نیست ؟ صبح قطعی با جزییات اعلام کردند از ساعت 8 تا 16 طرح هست ، یک بار می تونی خارج شوید ... قبل از ساعت 8 بیایی توطرح و ..... چی می دونم چه و چه . باز این عضو محترم شورا می فرمایند .. هنوز معلوم نیست . بابا یک ذره هماهنگ عمل کنید .. این درخواست زیادی است ؟
بالاخره ما نفهمیدیم این طرح برای کاهش آلودگیه یا کاهش ترافیک؟
اگه اسمش طرح کاهش آلودگیه که خدارو شکر فعلا آلودگی نداریم که این طرح کذایی بخواد اجرا بشه! مگر اینکه اسم طرح عوض شه دوبارهبشه طرح ترافیک که قضیه ش فرق میکنه!
ولی در کل من به این نتیجه رسیدم که هدف فقط درامده ! حالا چه آلودگی باشه چه ترافیک چه کرونا یا هر بهونه دیگه!
در آمد از محل طرح ترافیک کم شده و بفکر مردم نیستند. درود بر ستاد کرونا.
معلوم شد از اول هم الودگی هوا بهانه بوده و درد فقط پول و درامد است
همش بفکر پول در اوردن هستید.یه ادم مسول بینتون نیست.وگرنه با راه حل اسنپ به راحتی میشه ترافیک طرح رو خالی کرد و قیمت هم بصرفه باشه تا هیچ نفری خودرو شخصی نیاره.....چجوری!اسنپ کمسیون طرح رو برداره...شهرداری طرح رو برا خودرو اسنپ رایگان بکونه..و برا خودروهای شخصی اجرا کنه...اینجوری کرایه داخل طرح برا مصرف کننده پایین میاد کسی با توجه به ترافیک و عدم جای پارک رغبتی به خودرو شخصیش نشون نمیده چهار نفرم نون میبرن ترافیک داخل طرح کم میشه همچی مرتب میشه این فرمول کجاش سخته که اجرا نمیشه چون عده زیادی تو شهرداری که رو جیب رانندهای اسنپ حساب کردن بیچاره میشن اصلا طرح زوجو فرد برداشته شد فلسفش همین درامد از راننده های اسنپ بود که همش تو خیابون ولن
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی