بازدید 10267

وزیر دفاع انگلیس: چین باید شفاف‌تر عمل کند

«بن والاس» با بیان تجربه شخصی خود از ابتلا به ویروس کرونا، از کشور چین خواست شفافیت بیشتری در زمینه ارائه اطلاعات مربوط به این بیماری داشته باشد.
کد خبر: ۹۷۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 04 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از اسپوتنیک، بن والاس، وزیر دفاع انگلیس، روز دوشنبه، با صحبت درباره ابتلای خود به ویروس کووید-۱۹ از چین خواست در گزارش‌های خود شفاف‌تر عمل کند.

وزیر دفاع انگلیس در پاسخ به خبرنگاران درباره ابتلای خود به ویروس کرونا و تجربه شخصی‌اش گفت: «صادقانه بگویم وحشتناک بود... خیلی شدید نبود، اما از نظر روحی ضربه بزرگی به‌همراه داشت، زیرا حالت ارجاعی داشت، گاهی احساس می‌کردم خوب شده‌ام، اما دوباره بیماری با وخامت بیشتری باز می‌گشت.»

والاس با بیان آنکه چین در چند سال اخیر محافظه‌کارانه عمل می‌کند، گفت این کشور باید پاسخگوی پاره‌ای از سوالات باشد، اما در حال حاضر مسائل بیشتری در انگلیس داریم که باید ابتدا به آن‌ها بپردازیم.

او در ادامه افزود: «زمان رسیدگی به چین و شُبهه‌هایی که از این کشور موجود است پس از این خواهد بود که به مشکلات حال حاضر کشورمان رسیدگی کرده و اقتصادمان به حالت سابق خود بازگشته باشد.»

زمانی که از وزیر دفاع انگلیس درباره بوریس جانسون پرسیده شد، گفت: «او حال خوبی دارد. او انگلیس را از این ویروس نجات می‌دهد.»

گفته می‌شود نخست‌وزیر انگلیس این هفته طرحی برای بازگشایی فعالیت‌ها در این کشور ارائه خواهد کرد.

آمار جهانی ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای جهان تاکنون ۳,۵۸۱,۸۷۹ اعلام شده که از این میان انگلیس با گزارش ۱۸۶,۵۹۹ مورد ابتلا در جایگاه چهارم قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی