بازدید 4323

بازار تماشای انیمیشن‌ را رایگان کرد

کد خبر: ۹۶۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 03 March 2020

بازار تماشای انیمیشن‌ را رایگان کرد

خانه‌نشینی مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا آنها را به سمت سرگرمی‌های خانگی مثل دیدن محتوا‌های ویدیویی‌ برده است. سرویس‌های ویدیویی برخلاف تلویزیون بیشتر از اینکه به زنده بودن برنامه‌های خود مثل اخبار تکیه کنند بر کیفیت و کمیت محتوا متمرکز بوده‌اند. این سرویس‌ها سعی دارند یک محیط سرگرم کننده باشند. میزبان همه سرویس‌های ویدیویی فیلم و سریال، برنامه بازار است. این پلتفرم محتوای ویدیویی، پخش کننده فیلم و سریال‌های موجود در سایر عرضه کنندگان اینترنتی فیلم و سریال است. 

اپلیکیشن بازار با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها رایگان بودن همه انیمیشن‌های خود را برای کاربرانش به مدت دو هفته دیگر تمدید کرد. تعداد انیمیشن‌های رایگان شده در بازار به بیش از ۵۵۰۰ عدد می‌رسد. در بین محتواهای رایگان شده انیمیشن پرطرفدار فروزن ۲ و داستان اسباب بازی ۴ دیده می شود.

پربازدیدهای انیمیشن در بازار در سه ماه اخیر این موارد بوده است:

۱: داستان اسباب بازی ۴

۲: سگ‌های نگهبان

۳: بچه رئیس

۴: من نفرت انگیز ۳

۵: فروزن ۲

برنامه «بازار» میزبان چند تأمین‌کننده بزرگ محتوای ویدیویی از جمله «فیلیمو»، «نماوا» و «دیجی‌تون» است. «بازار» رویکرد متفاوتی نسبت به بازیگران پخش فیلم و سریال اینترنتی دارد و سعی دارد جامع‌ترین و بزرگترین پخش‌کننده محتوای ویدیویی فیلم و سریال باشد.

تا کنون در سایت و اپلیکیشن بازار ، بیش ازبیست هزار آیتم ویدیویی معادل بیش از ۱۶۰۰۰ ساعت فیلم و سریال را در اختیار کاربران قرار گرفته شده است.

 اپلیکیشن و سایت بازار حدودا دو سالی است که  قابلیت تماشای فیلم را در کنار سایر خدمات دانلود برنامه و بازی قرار داده است. 

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی