بازدید 18102
۴
واکنش

تعریف و تمجید قلعه‌نویی از استراماچونی قبل ازبازی فردا

آمدن این مربیان به فوتبال ما اعتبار می‌دهد. من اعتقاد دارم مربیانی اینچنینی، چون دنیزلی که در سطح بالای فوتبال دنیا هستند، به ایران بیایند، به فوتبال ما اعتبار می‌دهد. استراماچونی از تیمی دچار بحران، تیمی هجومی و تاکتیکی ساخته
کد خبر: ۹۴۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ 29 November 2019

امیر قلعه نویی پیش از بازی فردای تیمش مقابل استقلال در اصفهان، از سرمربی حریف تعریف و تمجید کرد و مرد ایتالیایی را ستود.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سپاهان گفت: با آمدن آقای استراماچونی، استقلال فوتبال تاکتیکی ارائه می‌کند. آمدن این مربیان به فوتبال ما اعتبار می‌دهد. من اعتقاد دارم مربیانی اینچنینی، چون دنیزلی که در سطح بالای فوتبال دنیا هستند، به ایران بیایند، به فوتبال ما اعتبار می‌دهد. استراماچونی از تیمی دچار بحران، تیمی هجومی و تاکتیکی ساخته است که بخاطر این موضوع به او تبریک می‌گویم. ما هم تیمی هستیم که فوتبال خوبی را بازی می‌کنیم.

قلعه نویی در ادامه افزود: تنها گله من از بازیکنانم این است که موقیت‌های بالای ۹۰درصد را از دست می‌دهند. در دیدار برابر پیکان حتی آن‌ها می‌توانستند به مرحله بعد بروند، چون در دقایقی از بازی عملکرد خوبی نداشتیم. ما در شرایط مسابقه بودیم، اما بازی ما برابر صنعت نفت را لغو کردند و ما بعد از ۲۰ روز تعطیلی و بلاتکلیفی، وارد بازی جام حذفی شدیم. ما دو الی سه روز وقت داشیتم که ریکاوری کنیم. درخواستی هم از سازمان لیگ داشیتم که خدارا شکر به درخواست‌های ما اهمیت نمی‌دهند. چون ما یک تیم شهرستانی هستیم و و وزیر و وکیل پشت ما نیستند. چون بازی‌ها تعطیل بود، درخواست کردیم بازی ما در جام حذفی با یک روز تاخیر در روز دوشنبه برگزار شود، اما قبول نکردند.

تعریف و تمجید قلعه‌نویی از استراماچونی قبل ازبازی فردا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یک خواننده قدیمی همیشه قبل از آواز خواندن به حضار میگفت چون سرما خورده و صدایش گرفته است اگر مثل همیشه نمی تواند بخواند او را ببخشند!
اگر خوب می خواند ؛ مردم می گفتند با این سرما خوردگی ؛ محشر کرد و اگر هم
بد میخواند ؛ مردم می گفتند تقصیر سرما خوردگی است!
دوستان چه نونی به هم قرض میدن !!!
احترام گذاشتن به یکدیگر خوب است،حالا داستان سرایی چه معنی داره؟
صحبت های تکراری رئیس مافیا ....
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی