بازدید 3464
۱

فدراسیون وزنه‌برداری:کیانوش هنوز ازسهمیه المپیک حذف نشده

با توجه به عدم ثبت امتیاز برای رستمی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ در تایلند، وی در دو رقابت شش ماه دوم برای حضور در المپیک حضور یافته و مشکلی در ادامه نخواهد داشت اما دچار عقب ماندگی امتیازی جدی و زیادی با رقبایش شده است.
کد خبر: ۹۲۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 01 October 2019

کیانوش رستمی از گردونه رقابت‌های وزنه‌برداری انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حذف نشده و همچنان دارای شانس است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، امروز اخباری مبنی بر حذف کیانوش رستمی از گردونه گزینشی المپیک توکیو منتشر شده که نیاز به توضیحات تکمیلی دارد. با توجه به عدم ثبت امتیاز برای رستمی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ در تایلند، وی در دو رقابت شش ماه دوم برای حضور در المپیک حضور یافته و مشکلی در ادامه نخواهد داشت.

نکته قابل توجه این است که با توجه به نتیجه رقم خورده، این قهرمان کشور دچار عقب ماندگی امتیازی جدی و زیادی با رقبایش شده است. این موضوع به معنای حذف از گردونه انتخابی المپیک ۲۰۲۰ نیست، اما مسیر را برای رستمی دشوار و پرچالش ساخته است. لازم به ذکر است، فدراسیون وزنه برداری حمایت و پشتیبانی از تمامی قهرمانان و افتخارآفرینان، از جمله کیانوش رستمی را وظیفه خود دانسته و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا خودش عزت می ده خودشم حفظش می کنه
کیانوش بر می گرده و باز قهرمان المپیک می شه و روسیاهیش می مونه واسه بی معرفتایی که فقط وقتی روو سکو می ره پزشو می دن و وقت زمین خوردن بهش نارو می زنن
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی