بازدید 4212
۱

شروط قرعه‌ کشی لیگ نوزدهم اعلام شد

کد خبر: ۹۱۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ 05 August 2019

سعید فتاحی توضیحاتی درخصوص شرایط قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید فتاحی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران درخصوص قرعه کشی لیگ نوزدهم اظهار داشت: تنها شرطی که در قرعه‌کشی لیگ برتر اعمال می‌شود، این است که تیم‌های هم‌استانی در یک هفته به صورت همزمان، میهمان یا میزبان نشوند. به همین دلیل ابتدا از بین هشت جفت عدد متناظر برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس، تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز، پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر، ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان، سایپا و پیکان تهران، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان قرعه می‌کشیم.

به گزارش سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، وی افزود: پس از قرعه‌کشی، اعداد متناظر برای چهار عدد باقی مانده برای تیم‌های مجزا قرعه‌کشی می‌کنیم. این تیم‌ها شامل پدیده مشهد، گل‌گهر سیرجان، نساجی قائمشهر و فولاد خوزستان است. اعداد متناظر به این ترتیب است: «۱ و ۱۵»، «۲ و ۷»، «۳ و ۱۱»، «۴ و ۱۰»، «۵ و ۱۴»، «۶ و ۱۲»، «۸ و ۹»، «۱۳ و ۱۶» که برای تیم‌های هم‌استانی با قرعه تعیین خواهد شد. بر اساس قرعه، امکان رویارویی تیم‌های همشهری در تمام هفته‌های لیگ وجود دارد.

مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد: از تمام مدیران عامل، سرمربیان و سرپرستان تیم‌های لیگ برتری دعوت می‌شود که فردا (سه‌شنبه) در تالار شهر مشهد برای شرکت در قرعه‌کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر حاضر شوند. این مراسم از ساعت ۱۹ آغاز و به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قدرت تو عضلات پیچیده رونالدویی هست وگرنه به حرف قهرمان جهانه ایران و متصوریان هم نگرفت لم مربیگری و فوت گوزه گری را شکست پشت شکست ژاپن چنان با قدرت بازی کرد مقابل پرسپولیس که تای برایشون نمونده بود و ایرانی ها از ترس پیش باخته بودن آنقدر ضعیف بازی کردن دو نود دقیقه دیگر نفس داشتن چون افکر پیروزی را تو ذهنشون کشته بودن
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی