بازدید 3374
مهاجری سرمربی ماشین سازی:

کی‌روش استاد دانشگاه بود، فوتبال ما مدرسه راهنمایی

کد خبر: ۸۷۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 04 February 2019

سرمربی ماشین سازی تبریز در پاسخ به این سال که کارلوس کی‌روش مقابل دست‌های پشت پرده ایستاد و آیا ما مربی با این معیار در فوتبال ایران نیاز داریم؟ گفت: سوال شما دو قسمت دارد یک بخش مربوط به مبارزه با فساد است که در مورد آن باید با مستندات صحبت کرد و من چون چیزی در اختیار ندارم به آن بخش کاری ندارم. در مورد مبحث فنی باید بگویم‌ کی‌روش توانست به فوتبال ما هویت بدهد و در راه خودش مبارزه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهاجری بعد از نخستین پیروزی تیمش درباره دوران کی روش گفت: بازیکنان بزرگی در تیم ملی ما بودند که ما فکر می‌کردیم اگر نباشند به مشکل می‌خور‌یم اما کی روش پای همه چیز ایستاد و آن کاری که فکر می‌کرد درست است را انجام داد. سطح کی‌روش از فوتبال ما بالاتر است. ما استاد دانشگاه را به مدرسه راهنمایی آوردیم.

من نمی توانم در شهر خودم هشت سال بمانم
مهاجری ادامه داد: بازی‌های تدارکاتی ما با چه تیم‌هایی بود؟ نگاه کنید چطور کار را پیش می‌بردیم؟ البته او هم ایراد داشت اما از کی‌روش نتوانستیم خوب استفاده کنیم. او همیشه در ذهنش دشمن‌هایی داشت که به مبارزه با آنها می‌پرداخت. اگر ما برنامه ریزی بهتری داشتیم می‌توانستم در جام جهانی صعود کنیم و در جام ملت‌ها قهرمان شویم. در کل خوش استقبال و بد بدرقه هستیم. من به عنوان مربی نمی‌توانم هشت سال در شهر خودم دوام بیاورم اما او با همه نا ملایمتی‌ها در این مدت دوام آورد. باید از او بیشتر استفاده می‌کردیم ولی ما نتوانستیم از او استفاده کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی