بازدید 15493

بهترین و معروف‌ترین کشورها برای سفر به شرق آسیا

کد خبر: ۸۶۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 24 December 2018

کشورهای بسیار زیادی در شرق آسیا وجود دارند که از هر نظری برای مردم در سرتاسر دنیا جذابیت های فراوانی دارند. ولیکن برخی از این کشورها دارای محبوبیت بیشتری در بین مردم هستند. چرا که اکثر افرادی که سفر می کنند، به دنبال مکان هایی می گردند تا بتواند تمامی نیازهای آنان را برآورده کنند، مگر افرادی که به قصد چیزی مشخص در سفر هستند. در میان تمام کشورهای آسیای شرقی چند کشور وجود دارند که همواره در تمام فصول سال دارای گردشگران فراوانی می باشند. امروز به بررسی و آشنایی بیشتر با این کشورها می پردازیم. با ما همراه باشید.

تایلند، کشوری بسیار آرام در عین حال پر جنب و جوش

تایلند کشوری در جنوب شرق آسیاست و در شبه جزیره هندوچین قرار دارد. تایلند به مناطق طبیعی زیبایش معروف است و سواحل زیبای آن هرساله گردشگران زیادی را از سرتاسر دنیا به تایلند می کشاند. تایلند سرشار از جاذبه های گردشگری است، اگر این کشور را به عنوان مقصد سفرتان در عید نوروز 1398 یا ژانویه 2019 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را تجربه خواهید کرد. نام تایلند در زبان مردم محلی برگرفته از دو لغت "تای" و "لند" است و به معنای سرزمین حوری یا همان تایی است.

با خرید یا رزرو تور تایلند، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به شهرهای تایلند (بانکوک، پاتایا و پوکت) برطرف خواهد شد زیرا آژانس الفبای سفر با ارائه آفر ویژه تور تایلند میتواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در شهرهای تایلند)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه تایلند تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور تایلند)، راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهرهای تایلند) و معرفی مراکز خرید تایلند با تخفیف های باورنکردنی را فراهم کند. اینگونه با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان (شهرهای تایلند) لذت خواهید برد و با خاطره های خوبی از سفر به تایلند بازخواهید گشت.

دیگر نگران قیمت تور تایلند نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری تایلند (بانکوک، پاتایا و پوکت) و تور ارزان قیمت تایلند در تعطیلات سال نو، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور تایلند زمستان 97 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور نوروز تایلند لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین(بلیط پرواز ایرانی یا ترک به مقصد تایلند) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهند بود.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور تایلند (بانکوک، پاتایا و پوکت) است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان تایلند به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

حسن تورهای لحظه آخری تایلند تعطیلات سال نو در این است که ارزان تر است و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. مثلا تور تایلند قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و... هزینه های متفاوتی را شامل می شود ولی همین تورهای نسبتا گران قیمت تایلند زمانی که شامل آفر تور تایلند می شوند به عنوان تور ارزان تایلند لحظه آخری عید نوروز 98 با همان امکانات ولی نصف قیمت ارائه میشوند. پس اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید بهترین تور ارزان لحظه آخری تایلند را در زمان مناسب خرید یا رزرو کنید.

تور تایلند ارزان قیمت در تعطیلات سال نو، انواع مختلف تفریحات را برای شما فراهم خواهد کرد. بانکوک شهر فرشته ها است که بسیاری از جاذبه های گردشگری تایلند در بانکوک قرار دارد. در تور تایلند لحظه آخری سال نو میلادی می توانید از باغ رز بانکوک، بازار روی آب بانکوک و دریم ورلد دیدن نمایید. اگر هم تمایل به حیات وحش دارید در تور بانکوک ارزان از مزرعه تمساح ها و دنیای وحش (باغ وحش تایلند) بازدید کنید. پیشنهاد ما این است که مسافرین تور تایلند کریسمس 2019 دیدن کاخ پادشاهی بانکوک را در تور تایلند بانکوک از دست ندهید.

در پاتایا هم علاوه بر بازدید از سواحل زیبای پاتایا می توانید از باغ وحش ببرها در پاتایا، جزیره مرجان پاتایا، پاتایا مینی سیام دیدن نمایید. موزه ریپلی هم یکی دیگر از مکان های دیدنی پاتایا است که نباید دیدن آن را در تور پاتایا از دست بدهید.

مالزی، کشوری مدرن همراه با فرهنگ کهن

مالزی کشوری در جنوب شرق آسیاست و از دو بخش اصلی تشکیل شده است. حتما اسم مالزی را در سال های اخیر به دلیل پیشرفت های تکنولوژیک و زیبایی مناطق گردشگری اش شنیده اید. همجواری مالزی با دریای چین و وجود مناظر طبیعی زیبا، مالزی را به کشوری دلربا برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است. هر ساله میلیون ها گردشکر از کشورهای مختلف برای دیدن مالزی به آن سفر می کنند. مالزی سرشار از جاذبه های گردشگری است، اگر سفر همراه با تور مالزی عید نوروز و یا تعطیلات ژانویه 2019 را انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را تجربه خواهید کرد. دلیل نام گذاری مالزی، به خاطر وجود قوم مالایی ها است و جمعیت این کشور هم حدود سی میلیون نفر است.

دیگر نگران قیمت تور مالزی نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری مالزی و تور ارزان قیمت مالزی در تعطیلات سال نو، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور مالزی زمستان 97 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور مالزی لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین(بلیط پرواز داخلی یا خارجی به مقصد مالزی) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهند بود.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور مالزی است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان مالزی به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

همانطور که میدانید قیمت تور مالزی براساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (برجایا ایر، لایانگ لایانگ آئرواسپیس، ام‌اچ‌اس اوییشن و ...) به مقصد کشور مالزی و قیمت هتل رزرو شده در مالزی متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور مالزی دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به مالزی سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور مالزی را دستخوش تغییرات کنند.

مالزی نزدیک خط استواست و تقریبا در فصل های مختلف سال، دما چندان تغییر نمیکند. میزان رطوبت هوا در فصلهای مختلف بالاست. معمولا در فصل های سرد سال، گردشگران زیادی از سراسر دنیا به مالزی سفر میکنند. مسافرانی که قصد سفر به مالزی را دارند در مورد آب و هوای مالزی باید باران های موسمی آن را حتما درنظر بگیرند. اگر خواهان کاهش هزینه های سفرتان هستید، بهترین زمان سفر به مالزی وقتی است که دیگران تقاضای کمتری برای استفاده از تور مالزی دارند. بدین ترتیب می توانید از تور لحظه آخری مالزی استفاده نمایید و قیمت تور مالزی عید نوروز برای شما بسیار مناسب خواهد شد.

سنگاپور، کشوری بسیار لوکس با فرهنگ غنی

سنگاپور شهری مدرن و شیک با جاهای دیدنی زیاد، انواع رستوران های لوکس، بندرگاهی زیبا، درختان سر سبز،خیابان های تمیزبا ترکیب معماری سنتی و مدرن، شهری ثروتمند که به عنوان یک مقصد گردشگری در دنیا ، در میان توریست ها طرفدارن زیادی دارد. با انتخات سنگاپور به عنوان مقصد گردشگری در تور زمستان 97 خاطرات فراموش نشدنی برای خود بسازید.اگر کوالاسنگاپور را به عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019 و یا عید نوروز  1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور کوالاسنگاپور آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

حتما" شما هم بارها نام تور لحظه آخری (Last Minute) یا لست سکند تور (Last Second) را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری سنگاپور در تعطیلات سال نو چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند. تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات سال نو میلادی، تور سنگاپور عید نوروز ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد.

انواع هتل های 5  ستاره سنگاپور،هتل های 4  ستاره سنگاپور،هتل های 3 ستاره سنگاپور،هتل مارینا سنگاپور،هتل پن پاسیفیک سنگاپور و.. سایر هتل های این شهربا امکانات و خدمات منحصر به فرد خود پذیرای گردشگران می باشند. در تور کوالاسنگاپور پیشنهادی توسط آژانس هواپیمایی الفبای سفر، انواع مختلف هتل ها وجود دارند و شما بسته به سلیقه و بودجه مالی تان میتوانید هتل مناسب در کوالاسنگاپور را انتخاب کنید و مطمئن باشید آفر تور کوالاسنگاپور در تعطیلات نوروز و سال نو میلادی ما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

 غذاهای سنگاپور تلفیقی از غذاهای مالایی، چینی، اندونزیایی، هندی و همچنین متاثراز فرهنگ و غذاهای غربی است. انواع  نودل ها ی سرخ شده، خوراک برنج و جوجه تایلندی، خرچنگ دریایی، ماهی های سرخ شده، گوشت کبابی به سیخ کشیده شده، سوپ های خوش طعم و.. برخی از غذاهای لذیذ و خوش عطر و طعم مردم این کشور است در تورهای ویژه سنگاپور عید نوروز 98 ، حتما این غذاهای اشتها آور را امتحان کنید

 در سنگاپور خرید کردن یک تفریح محسوب می شود و تنوع فراوانی در محصولات  و مراکز خرید وجود دارد. تنوع در اقلام گوناگون و همچنین قیمت های مختلف از ارزان ترین جنس تا کالای لوکس و برند را می توانید در سنگاپور تهیه کنید. مراکز خرید بزرگ و گران و بازارچه های محلی با قیمت های بسیار ارزان، مناسب انواع سلایق و بودجه ها وجود دارند. در تور کریسمس سنگاپور و تور سنگاپور عید نوروز 98  می توانید در این شهر از خرید خود لذت ببرید.

جهت رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما به اقصی نقاط جهان، فقط کافی است با همکاران ما در آژانس الفبای سفر تماس حاصل فرمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی