بازدید 2475

مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون‌آزمون پیام‌نور

کد خبر: ۸۴۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 26 October 2018

متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام‌نور می‌توانند تا ۱۵ آبان‌ماه در رشته‌های بدون آزمون این دانشگاه ثبت‌نام کنند.

به گزارش آنا، علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه‌ پیام‌نور می‌توانند تا پایان روز ۱۵ آبان‌ماه رشته‌های بدون آزمون این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسر سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند) به‌منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی و مؤسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به لینک جستجوی عنوان مؤسسه و کد رشته مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور مراجعه کنند و ضمن مشخص کردن رشته و مؤسسه موردعلاقه خود، با همراه داشتن مدارک لازم تا ۱۵ آبان‌ماه به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته موردتقاضا مراجعه کنند.

همه داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طریق مؤسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش آموزش اقدام کنند.

هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کد رشته محل متقاضی شود. در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کد رشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از مؤسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف خواهد شده و هیچ‌گونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

داوطلبان باید در زمان ثبت اطلاعات در سامانه مربوط از طریق دانشگاه‌ها درباره کد رشته موردعلاقه خود دقت و توجه لازم را به عمل‌آورند. پس از ثبت، کد رشته‌محل ثبت‌شده برای داوطلبان قابل‌تغییر یا تعویض نیست.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری مرحله شهریورماه سال ۹۷ قرارگرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و دریکی از مؤسسات ثبت‌نام کنند، قبولی قبلی آن‌ها در شهریورماه لغو خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی