بازدید 2115

زمان انتشار کارنامه نهایی آزمون دکتری ۹۷

کد خبر: ۸۲۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 27 August 2018

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش عالی کشور گفت: کارنامه نهایی آزمون دکتری ۹۷ فردا ششم شهریور ماه منتشر می‌شود.

به گزارش دانشجو، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور  عنوان کرد: بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده فهرست اسامی تعداد ۱۱ هزار و ۹ پذیرفته شده نهایی آزمون ورودی دوره دکتری phd غیر متمرکز ۹۷ روز یکشنبه ۴ شهریور روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نتایج مربوط به آزمون دکتری دانشگاه آزاد نیز متعاقبا از طریق سایت سازمان آموزش سنجش کشور اعلام می‌شود، ادامه داد: پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری ۹۷ ضرورت دارد برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام علاوه بر مدارک مندرج بر اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آن‌ها بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: در صورتی که برنامه زمانی خاصی از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام نشده باشد، داوطلبان باید در یکی از روز‌های چهارشنبه هفتم و یا شنبه دهم شهریور ماه به موسسه مربوطه مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی اظهار کرد: کارنامه‌ای نهایی آزمون دکتری حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط فردا ششم شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

وی بیان کرد: داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون فوق درصورتی که درباره مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۱۵ شهریور منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند. بدیهی است به تمامی مواردی که از طریق دیگری صورت پذیرد و یا بعد از تاریخ فوق انجام پذیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی