بازدید 16113
۹

۱۰ کشته و ۵ مصدوم حاصل ریزش سه ساختمان در مشهد

بر اثر ریزش سه ساختمانی در مشهد، حادثه‌ای خونین به وقوع پیوست که به جان باختن ۱۰ تن و مصدوم شدن چند تن دیگر منجر شد؛ رویدادی دردناک که هنوز ابعاد آن کامل مشخص نشده و آن گونه که گفته می‌شود، ممکن است شمار جان باختگانش افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۸۲۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 25 August 2018

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برکنار شدرئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آخرین وضعیت مصدومان حادثه ریزش سه ساختمان در مشهد را اعلام کرد.

به گزارش «تابناک»؛ شهرام طاهرزاده با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه ریزش و تخریب سه ساختمان در شهرک شهید رجایی مشهد، اظهار کرد: بر اثر این حادثه در مجموع ۱۵ تن کشته و مصدوم شدند که از این تعداد ۸ تن زن و ۷ تن مرد بودند.

وی با اشاره به کشته شدن ۱۰ تن در این حادثه تاکنون، ادامه داد: از این تعداد ۶ فوتی در صحنه حادثه بوده و ۴ تن از مصدومان نیز در هنگام انتقال به مراکز درمانی فوت کردند؛ از این افراد ۶ مرد و ۴ زن بودند.

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: بر این اساس، هم اکنون ۵ تن از مصدومان این حادثه در بیمارستان تحت درمان هستند.

وی در خصوص شدت جراحات مصدومان این حادثه و احتمال افزایش تلفات، بیان کرد: شدت حادثه و ترومای مصدومان بالا بوده و بستگی به انجام روند درمان دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
مسکن رایگان
پاسخ ها
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
این حادثه در محله ی پورسینا شهرک شهید رجائی مشهد رخ داد
حالا علت چی بوده؟ سازه غیرمهندسی ساختمان یا تجمع گاز ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
اون جور که منابع خبری مشهد میگن به نظر می رسه انفجار آبگرمکن علت اصلی بوده
در اینکه ساختمان غیر مهندسی ساخته شده شکی نیست و در عکس هام مشخص. در ان منطقه مشهد متاسفانه همه مهندس تشریف دارند و هر مدل که دوست دارند به صورت غیر قانونی می سازند و این میشود نتیجه کار متاسفانه. خداوند صبر دهد
خب از این کارشناسان علت رو میپرسیدین
ابگرمکن بوده یا بمب اتمی؟
خبر بیخودی است اول علت ؟
سلام.با عرض تسلیت به خانواده های محترم فوت شده‌اند و آرزوی بهبودی برای مصدومین ،این اتفاق اگر در نقطه مرفه نشین می افتاد ده ها مسئول بیانیه و ابراز همدردی می کردند ولی چون در قسمت حاشیه شهر و تلفات از مردم بی برخودار بود متاسفانه کسی پیگیر نبود ما چه مان شده ؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی