بازدید 73544

خرید با ارز دولتی و فروش با نرخ ارز دلالان؛ با اسامی شرکت‌های دورو آشنا شوید!

در پی وعده آذری جهرمی، وزیر ارتباطات که در جمع معترضان حضور یافته بود، لیست شرکت های وارد کننده گوشی تلفن همراه که ارز دولتی (به نرخ 4200 تومان) دریافت کرده بودند، منتشر شد تا حقایقی برملا شود که محل تعجب است. از جمله تغییر در موضوع فعالیت شرکتی که بر اساس فهرست منتشره توسط وزیر، 26 میلیون یورو از دولت گرفته تا گوشی تلفن همراه به کشور وارد کند.
کد خبر: ۸۱۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 26 June 2018

در ماه های اخیر، برخی شرکت های وارد کننده گوشی تلفن همراه در کشورمان، راهی را پیموده و به ازای آن سود سرشاری به جیب زده‌اند؛ از خرید با ارز دولتی تا فروش با ارز آزاد و قیمت هایی که دلالان مشخص می‌کنند.

به گزارش «تابناک»؛ پس از آنکه التهابات بازار ارز در روزهای اخیر تا حدودی شدت گرفت و شیب صعود قیمت ها افزایش یافت، برخی فعالان اقتصادی اعتراضاتی کردند که نتیجه آن تا به این لحظه، شفاف سازی بوده است؛ شفاف سازی مواردی که جا داشت پیش از اینها در دستور کار قرار گیرد.

در پی وعده آذری جهرمی، وزیر ارتباطات که در جمع معترضان حضور یافته بود، لیست شرکت های وارد کننده گوشی تلفن همراه که ارز دولتی (به نرخ 4200 تومان) دریافت کرده بودند، منتشر شد تا حقایقی برملا شود که محل تعجب است. از جمله تغییر در موضوع فعالیت شرکتی که بر اساس فهرست منتشره توسط وزیر، 26 میلیون یورو از دولت گرفته تا گوشی تلفن همراه به کشور وارد کند.

خرید بزرگی که نه به نرخ دولتی، که با نرخ آزاد در بازار به فروش می‌رسد تا رقم زننده بخشی از ناامنی های روانی در جامعه باشد و امنیت روانی مردم را نشانه برود. اتفاقی شوم که انتظار می‌رود در پی انتشار لیست شرکت های دریافت کننده ارز دولتی، به برخورد با ایشان و بازگشت نرخ ها در بازار به روال عادلانه و منصفانه گره بخورد.

اما این شرکت ها چه نام دارند و مدیرانشان چه افرادی هستند؟ بر اساس اطلاعیه ای که روابط عمومی وزارت ارتباطات منتشر کرده، چهل شرکت برای واردات تلفن همراه ارز دولتی دریافت کرده اند؛ شرکت هایی که موظفند در گمرک 18 درصد نرخ مبنای کالاهای خود را به عنوان هزینه رجیستری و مالیات بر ارزش افزوده پرداخت و پس از آن با افزایش سود متعارف، محصولاتشان را روانه بازار کنند.

بنا بر این روال و با توجه به نرخ مبنای گوشی های تلفن همراه که به راحتی از طریق سایت کمپانی های سازنده و نرخ های اعلام شده توسط گمرک، می‌توان قیمت تمام شده یک دستگاه تلفن همراه را به دست آورد. جماران بر این مبنا قیمت های فروش شرکت هایی که در لیست اعلامی وزارت ارتباطات هستند را بررسی کرده و به نتایج زیر رسیده است.


با این توضیح که برای بررسی عملکرد این شرکت ها، قیمت گوشی های اپل ایکس 64، اپل ایکس 256 و سامسونگ s9، ال جی v30 که به ترتیب 944 یورو، 1085 یورو، 850 دلار و 944 دلار هستند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند که قیمت تمام شده (به تومان) آنها حدودا 4.720.000، 5.500.000، 3.650.000 و 3.964.800 است. شیوه کار نیز این بوده که قیمت های اعلام شده توسط شرکت های قرار گرفته در لیست اعلامی وزارت ارتباطات مورد بررسی قرار گرفته و انحرافشان از قیمت تمام شده مدنظر بوده است.

1. شرکت «نودیس پرداز» وارد کننده شرکت اپل، گوشی های آیفون ایکس 64 گیگ و 256 گیگ خود را با قیمت های 6477.000 و 7.394.000 به فروش می‌رساند.

2. شرکت «هماهنگ پردازش هوشمند» گوشی سامسونگ s9 خود را به قیمت 4640.000 تومان به فروش می رساند.

3. شرکت «مدیا پردازش منطقه آزاد چابهار» وارد کننده گوشی های ال جی، اطلاعات شفافی در سایت خود قرار نداده اما در مطلبی در سایت خود نوشته: «این روزها ارز مبادلاتی به واردات گوشی تعلق نمی‌گیرد و ضمانت‌نامه گمرکی را از صنف تلفن همراه نمی‌پذیرند؛ بنابراین، وضعیت بازار موبایل چندان خوب نیست؛ پس، با ثبات نداشتن نرخ ارز و اختصاص نیافتن ارز دولتی به واردکنندگان، افزایش قیمت گوشی اجتناب‌ناپذیر است. با تصمیم جدید ارزی دولت، سامانه‌ای طراحی شده که بر اساس آن سه نرخ رسمی برای دلار در آن در نظر گرفته شده است...نحوه تخصیص ارز برای واردات تلفن همراه به قیمت دستگاه مورد نظر بستگی دارد؛ در واقع اگر موبایل حداکثر ۳۰۰ دلار قیمت داشته باشد در دسته دوم ارزی قرار می‌گیرد از طریق ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شود اما در صورتی که تلفن همراه بیشتر از ۳۰۰ دلار قیمت داشته باشد در اولویت سوم قرار می‌گیرد و از طریق فرمول نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی به اضافه قیمت اظهارنامه صادراتی تأمین اعتبار می‌شوند.»
 
این توضیحات عجیب در حالی است که بر اساس فهرست منتشر شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این شرکت بیش از 20 میلیون یورو از دولت ارز گرفته و 8 میلیون یورو کالا از گمرک ترخیص کرده است!

4. شرکت «ایما همراه» به ظاهر نماینده فروش سامسونگ است (هرچند اگر این باشد، برخی ابهامات به وجود می‌آید که قابل تامل هستند) اما هیچ نرخی از محصولاتش در دست نیست، هرچند نرخی که باید محصولات سامسونگ وارد شده با ارز دولتی با آن به بازار عرضه شوند هم جایی به چشم نمی‌خورد!

5. شرکت «پارس سام تل قشم» نیز از درج قیمت محصولات خود، خودداری کرده است.

6. شرکت «ارتباط همراه ویژن» هم شرکتی نیست که بتوانیم به آن دسترسی پیدا کنیم و دریابیم گوشی های وارداتی اش را چه می‌کند!

7. شرکت «کاریان همراه» که وارد کننده گوشی های سامسونگ است از درج قیمت های خود خودداری کرده است.

8. شرکت «اسپیناس تجارت نیکان» وارد کننده آیپد و گوشی اپل نیز از درج قیمت های خود خودداری کرده است.

9. شرکت «داتیس امرتات» وارد کننده گوشی اپل، خرید اینترنتی محصولات خود را به یک سایت فروش آنلاین حواله داده که البته در صورت مراجعه به سایت مذکور، درخواهید یافت هیچ گوشی اپلی موجود ندارد و کرکره فروشش را پایین کشیده است!

10. شرکت «تجارت یاس جهان» هیچ گونه اطلاعات شفافی در مورد محصولات خود در سایتش ندارد.
 
11. شرکت «همراه تجارت بزرگمهر» هیچ اطلاعات شفافی در سایت خود بارگذاری نکرده است.

12. شرکت «ایرانیان قائم همراه» نیز به رغم دریافت 4 میلیون یورو ارز دولتی، اطلاعات شفافی در مورد گوشی های وارداتی‌اش نداده است.

13. شرکت «توسعه ارتباطات هما» علی رغم دریافت 4.500.000 یوروی دولتی و پیش بینی بخش فروش آنلاین در سایت خود، از درج قیمت ها خودداری کرده است.

14. شرکت «رایان شناس ایرانیان» هم که بیش از سه میلیون یورو ارز دولتی دریافت کرده، در فضای مجازی چندان قابل رهگیری نیست و طبیعتا نرخی از محصولاتی که با ارز دولتی خریداری و وارد کرده هم نمی‌توان یافت.

15.شرکت «مانا تل پارس» که حدود 3.500.000 یوروی دولتی دریافت کرد، هم قیمت محصولات خود را درج نکرده است. جالب اینجاست که این شرکت تقریبا نیمی از ارز تحویل گرفته خود را در گمرک بابت واردات کالا خرج کرده است.

16.شرکت «پیشرو الکترونیک فراسو» که خود را وارد کننده محصولات تهویه معرفی کرده است، در صفحه محصولات خود حتی محصولی به نام تلفن همراه ندارد و جالب اینجاست که برای واردات  موبایل 3.500.000 یورو به این شرکت تخصیص داده شده است. عجیب تر اینجاست که می‌بینیم این شرکت دو میلیون یورو کالا ترخیص کرده است.

17. شرکت «پارس سل قشم» دیگر شرکتی است که طبق لیست اعلامی وزارت ارتباطات  2.600.000 یورو ارز دریافت کرده که نیمی از آن مبلغ را کالا ترخیص کرده است. این شرکت در فروش اینترنتی خود قیمت هایش را ارزانتر از همه جا اعلام کرده است. گوشی آیفون 6940.000 و 5940.000 تومان از طریق این شرکت به فروش می رسد.

18. شرکت «پرشین الماس سیستم» هم به مانند بسیاری دیگر از شرکت های همتایش، قابل رهگیری در فضای مجازی نیست چه برسد پی بردن به نرخ فروش محصولاتش!
 
19. شرکت «پرتو تجارت صدر» که بیش از 1.800.000 یورو در لیست وزارت ارتباطات اعتبارات به خود تخصیص داده، اطلاعات خاصی در مورد محصولات و فعالیت خود در دسترس قرار نداده است.

20. شرکت «اسمارت تکنولوژی قشم» نیز که در لیست اعلامی وزارت ارتباطات بیش از 1.800.000 یورور ارز دولتی دریافت کرده اطلاعات شفافی در مورد محصولات خود در دسترس قرار نداده است.

21. شرکت «پارس نوین مدیا منطقه آزاد چابهار» نیز اطلاعات خاصی را در دسترس کاربران قرار نداده، در حالی که بیش از 1.800.000 یوروی دولتی دریافت کرده است.

22. شرکت «نگار سازان پردیس آریا» مشتریان را به سایت فروشگاهی می رساند که محصولاتش بدون قیمت معرفی شده اند.

23. شرکت «یکتا توسعه پیشگامان همراه منطقه آزاد چابهار» که در لیست وزارت ارتباطات 1.400.000 یورو ارز با نرخ دولتی برای واردات گوشی دریافت کرده، هیچ گونه اطلاعات شفافی را در سامانه اش درج نکرده است.

24. شرکت «زرین صدف اطلس» هم جزو شرکت هایی است که ارز دولتی دریافت کرده اما اطلاعات به خصوصی را در اختیار عموم قرار نداده است.

25. شرکت «همراه سیستم آترا» نیز با ارز ثبت شده در لیست وزارت ارتباطات به میزان 1.250.000 یورو، لزومی برای ارائه اطلاعات شفاف احساس نکرده است.

26. شرکت «پیشتازان فناوری سیب طلایی» هم دیگر شرکتی است که طبق اعلام وزارت ارتباطات حدود یک میلیون یورو ارز دولتی گرفته اما نرخ و هیچ اطلاعات دیگری منتشر نکرده است.
 
ردیف 27 تا 40 شرکت های اعلام شده در اطلاعیه وزارت ارتباطات که ارز دولتی دریافت کرده اند نیز هر یک مبالغی کمتر از یک میلیون یورو دریافت کرده‌اند و رصد نرخ محصولاتشان تقریبا راه به جایی نمی‌برد.

در پایان گفتنی است «تابناک» به زودی جزئیاتی جدید پیرامون این شرکت ها و فعالیتشان و مدیرانشان منتشر خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۱۰
تابناک جان با این که بارها ازت انتقاد کردم اما در این مورد و اطلاع رسانی و شفاف سازی شما ازتون تشکر می کنم. ما بیمار نیستیم فقط طرف مردم کوچه و خیابان هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
لطفا مالکین و سهامداران این شرکتها را هم معرفی کنید
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
شرکتهای دیگه هم که قیمت دادید نمیفروشند
میشه بگید این شرکت هماهنگ پردازش کجا میفروشه؟
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
همین امروز رئیس دستگاه قضا گفته بود حبس و اعدام برای اخلالگران اقتصادی در نظر گرفته میشه. اگه اینا اخلالگر اقتصادی نیستت پس چی هستن ؟ البته یه بخش کوچیکی هستن ولی از هیچی بهتره. حالا نمیخوایم جون کسی گرفته شه. اما پولارو پس بدن و برن زندان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
خودرو رو چرا نمی گن!!! اینا به کیا وصل هستن؟
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
تابناک با بدکسایی دروفتادیی . پای میلیونها دلار پول وسطه . میترسم همینجوری پیش بری بهت بگن عامل دست غرب ، نفوذی ، بیگانه ، وطن فروش و .. . ایشالا که موفق باشین . ه
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
خب حالا کی چی !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
فقط اعدام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
حالا کی میخاد بره یقه این شرکت ها رو بگیره با کدوم قانون با کدوم حکم قضایی کارامد با کدوم مامور و پلیس؟؟؟
حسن
| Australia |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
این شرکت ها توسط چه کسی اداره میشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
راستی از"توچال" ببخشید "توتال" چه خبر؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
چرا تو همه چی گزینشی عمل میشه؟ نه فقط صنف موبایل. بقیه اصناف رو هم اعلام کنند. مانند خودرو!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
اونایی اعلام میشن که خیلی خودی نباشن یا تو درگیری بین جناحها قراره قربانی بشن
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
شرکت های تولید مقاطع فولادی رو بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
مالک نفر اول لیست و چند تای شرکت دیگه یک نفره تمام مدیرانش هم کارمنداشن هستند یک حساب هم بنام خودش نیست
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
داداش اشتباه نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
اصلا این برنامه شبیخون به بیت المال بود دو نرخی کردن ارز ثبت شرکت های صوری و فروش ارز ۴۲۰۰ در بازار مهندس این شبیخون را هم که می شناسیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
کسانی که باید اسم این افراد و شرکتها را بدانند از اول هم میدانستند. دانستن و ندانستن ما هم هیچ تاثیری ندارد. هیچکس عزمی برای کوتاه کردن دست دزدان بیت المال ندارد. چرایش را همه میدانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
اصلا رو چه حسابی بهشون سهمیه ارز تعلق میگیره از کجا سفارش میشن موبایل ایا کالای اساسیه !!!
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
برادر جان مگه با دو تا مقاله میشه مشکلات اقتصادی رو حل کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
حتما پیگیری کنید تا موضوعی رسانه ای نشه کسی به خودش زحمت رسیدگی نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
تنها راه مبارزه با دلالی در کشور شفاف کردن قیمت ها است باید برای لپ تاپ هم این شفاف سازی هر چه سریعتر انجام شود تا جلوی دلالی گرفته شود
با شرکت های که این مشکلات را هم به وجود آورده اند مردم منتظر دادگاهی شدن آنها هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
همینجور منتظر باش تا بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
تنها راه مبارزه با دلالی در کشور شفاف کردن قیمت ها است باید برای لپ تاپ هم این شفاف سازی هر چه سریعتر انجام شود تا جلوی دلالی گرفته شود
با شرکت های که این مشکلات را هم به وجود آورده اند مردم منتظر دادگاهی شدن آنها هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
جوک میگین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
شریعتمداری یک حرف درست در طول عمرش زده باشد همین است
همه این محتکرین و گرانفروشان را باید داخل تنور کرد تا باعث عبرت بقیه شود
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
مطمئن باش اگر هم قرار به گرفتن باشه فقط آفتابه دزدها این وسط گیر میفتن. عاملان اصلی وصلن به جاهای محکم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
این یک کار درست و اصولی از طرف وزیر بود، وقتی به سایت ها مراجعه میشه، زدن تموم شد. قطعا در حوزه های دیگه هم این کار انجام بشه خیلی عالی خواهد شد. خبرگزاری ها باید به دولت فشار بیارن تا اسامی رو انتشار بده.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
قوه قضاییه بایدبدونه که قطعا می دونست . قوه قضاییه باید برخورد کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
من که با ا ین قیمتای فضایشون مجبور شدم برم یه گوشی دست دو م رنگ و رو پریده مدل شش سال قبل و بخرم
و پولی رو که باهزار بدبختی در میارم توجیب این از خدا بیخبرا نریزم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
بعضی از این شرکتها که در سامانه دقیق ثبت نشدند یا محصولی بنام موبایل نداشتن یا در برخی موارد مثل درج قیمت یا سزمایه وعیره مشکلی از قبل داشتن بفرمایید چطور ارز دولتی و یارانه ای گرفتند وبقیه ارز را چکار کردند. اینجا است که باید ورود پیدا کرد واخلال گر را مجازات نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
همه بالاها تو لایه های قدرت نفوذ دارن و از رانت ها استفاده میکنن و فقط ما مردم عادیم که داریم له میشیم خودروسازام که غول این دستس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
آیا این شرکت ها به یک نهاد غیر دولتی متعلق نیستند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
بخوریدوبیاشامیدولی اسراف نکنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
ان شاالله همه احتکار کنندگان و دلالان بی وجدان مفتضح بشن.
افرین تابناک یکم دارم بهت امیدوار می شم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
بایدصاحبان و مدیران شرکت های متخلف و دزد رو به شدت مجازات کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
احسنت تابناک چه گزارش خوبی هرچند امیدی نیست دولت پیگیری کنه این مورد رو از اونجایی که طبق معمول از خودشونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
کی رو!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
چرادولت انحصار واردات رادراختیا ر چند شرکت قرارداده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
چون ژن خوب دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
ایول تابناک.فقط مطالبه شفافیت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
خبری از اسامی مدیران نبود !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
دمتون گرم ولی چه فایده اخرش میرسیم به همین اقا زاده ها و فامیل های مسئولین ، هیچ کاری هم نمیشه کرد قیمت ها از همون روز تا حالا بالاتر هم رفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
لطفا اسامی مدیران این شرکتها را نیز درج کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
خوب بازداشت شان کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
عزیزم ژن برتر که نمیشه بازداشت کرد چه حرفهایی میزنی شما عیبه هیسسسسس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
کل حکومت در صورت بازداشت مفسدان باید تعطیل شود.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
خدای نکرده مگه روسری سر چوب کردند که بازداشت بشند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
فقط اعدام
چند نفرشان را اعدام کنید حساب کار دستشان میاد.
وگرنه با م.ش و ر.ب خطاب کردن و بعد سرهم آوردن مسئله چیزی درست نمیشوند و رانت عده ای همواره برقرار میماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
حتما همین الان اقدام می کنند.
به شفاف سازی و رو کردن دست دزدان ادامه بده تابناک
آیا منظورتان از این گزارش این است که ما خود باید متخلفان را مجازات کنیم؟
حالا که لیست منتشر شده و مشخص شده که چه کسانی تخلف کردند و با متنشنج کردن بازار و خیانت و فشار به مردم شرایط را برای همه سخت کردند مسئولین مربوطه با تمام قدرت برخورد کند و از حق مردم دفاع کند.
معلومه دیگه وقتی اکثر صاحب این شرکت ها ذینفوذ باشند و هیچ گونه شفافیتی در اقتصاد این مملکت نباشه افرادی خودی!!! از نرخ ارز دولتی رانت های بسیاری می برند و این فقط مختص تلفن همراه نیست ماشین، دارو و....
مملکتی که همش رانت و پارتی باشه و شفافیت وجود نداشته باشه از این بهتر نمیشه
همین ها هستند که با FATF مخالفند
بدبخت مردم-بدبخت مردم
الان ما چی کار کنیم
دادستان محترم، اصناف محترم، سازمان بازرسی، بانک مرکزی ورود کنین
الان که شزکت و آدمش مشخصه
خسارت میلیاردی ازشون بگیریم و محصولات هم که به شکل ریجیستری مشخصه کاهش قیمت بدین
همه فاکتورها را از کاسبها پس بگیرن و دوباره فاکتور بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
تماشا و خندیدن به روزگار سیاه خودمون
عجب اوضاعی است
اینهارو به کمیته های مردمی بسپرید .درادارات دولتی افرادی هستند که دستشان پاک است و جز قانون چیزی نمیشناسند .
پول لیست های ۲ میلیاردی اصلاح طلبان از محل همین
مابه التفاوت هاست..
ارز را برای گوشی هاییی که عموم مردم استفاده میکنند اختصاص دهند نه گوشی گوشی بازان و مرفهان
اینها مفسد فی الارض هستند وباید اعدام شوند.
تا برای بقیه درس عبرت شود.
آشنا شدن به چه دردی میخوره اخه . الان ما با همه مسئولان اشنا شدیم روزگارمون بهتر میشه؟!!!!!
خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ايا در كشور ما مردم توان و ناي برخورد با اين شركت هاي با پشتوانه قوي را دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انتشار اين اسامي فقط زياد كردن درد و بدبختي مردم هست...........................
مردم تمامی کشور همت کنن و اسم شرکتایی که تو شهرشون شعبه دارند رو تحریم کنن ، حتی شده بالای مغازشون یک پرده در خصوص خلافی که مرتکب شده رو نصب کنن.کسی که خون مردمو می مکه بایستی معرفی شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
مثل تحریم خرید خودرو ملت همیشه در صحنه
شرکتهای خودرویی و لیزینگی رو هم نام ببرید
آقا تورا به خدا مسئولین و مدیران و هیئت مدیر شرکت لیزینگ پرشین پارس کلاهبردار را هم دستگیر کنید البته اگر تا به الان فرار نگرده باشند.
پولم رو خوردند به خداوندی خدا من که میخواستم برای استفاده شخصی ازشون اتومبیل تولید داخل بخرم
خب روساشونو بگیرید زندانی کنید تا دستور به کاهش قیمت بدهند .... با مفسدان اقتصادی که ضربات بزرگی به اقتصاد میزنند باید بسیار شدید برخورد نمود تا درس عبرت بشه .... کسانی که با آرامش و امنیت و زندگی 80 میلیون ایرانی بازی میکنند برای سود خودشون ...اگر دولت مسامحه نماید باید پاسخگوی 80 میلیون ایرانی باشد..... این دانه درشتان هر کسی باشند و هر چه قدرت داشته باشند نمیتوانند با 80 میلیون ایرانی طرف شوند ..پس دولت با اتکای به مردم سریع و قاطع عمل نماید و قبلا از اقدام مردم را مطلع نماید تا حمایت شود.
تشکر از وزیر جوان و شجاع ارتباطات .
حالا نوبت قوه قضاییه است که ببینیم چکار میکنه ؟
مردم دیگر آگاه شدند و گول وعده و وعید ها را نمیخورند و منتظرند تا نتایج برخوردهای قانونی را ببینند .
خوب الان ما باید دقیقا چی کار کنیم ...... بگیریم بزنیمشون ..... بکشیمشون ...... ارز رو خوردن رفته مال ملت رو البته با همراهی عده ای خوردن رفته حالا اسم تحویل مردم دادین که چی
مسخره کردن مردم هم حد و مرزی تو این کشور نداره والا
بیزحمت اگر دسترسی دارید رانت ارتباطی مدیران این شرکتها و وابستگیشون رو به نهادها و یا ارگانها هم اعلام کنید. دیگه بحث مرگ و زندگی است و نباید تعارفی در میان باشد.
حرکت شما خیلی حرفه ای و قشنگ هست.به این میگن رسالت ژورنالیستی
چرا دادید وقتی کنترلی روشون ندارید.؟آها حتما آقازادهها وژن خوبهای خودی هستند.حله فهمیدیم!!!!!!!!!!!!!فقط خدا به دادمون برسه از این .... و دولتمردها که جز خواری و بدبخت کردن مردم چیزی حاصل نمیش
اشنا شدیم..حالا بروید انها را اعدام کنید...چون بفرموده رییس محترم قضا ..انها مصداق مفسد فی الارض هستند...اگر جرات دارید..اعدام کنید...ولی ندارید..چون همه خودی هستند...تابناک مردم را چی فرض کردی؟؟
آیا وقت آن نیست که قوه قضاییه اگر به دنبال فساد و مبارزه با فساد هست همین یک قلم را بگیرد و شدید و سریع برخورد کند تا مابقی دلالان فرصت طلب هم تکلیف خودشون را بدانند؟
لطفا پیگیر اقدام شوید.
ای کاش تابناک صاحب امتیاز و مدیر عاملان آین شرکت ها رو معرفی میکردید
فقط اعلام کردن لیست که فایده نداره مثلا مردم چیکار کنند با این لیست. خود کسایی که مجوز و دلار دادن باید پیگیری کنند، جریمه و مجوز واردات لغو بشه البته اگر میشه و میتونند و مکشلی براشون پیش نمیاد !
این شرکتها متعلق به چه کسانیست؟
الان مى روم گوش آنها را مى گيرم!
تمام شرکتهایی که ارز گرفتن و آزاد فروختن در شرایط فعلی مفسد اقتصادی هستند . قوه قضایه اقدام کن تا مملکت از دست نرفته
اين بي كفايتي دولت را نشان مي دهد بي صاحب است
فقط میتونم بگم:

ععععععجججججبببببب .....
خوب بعدش چی می شه ؟؟؟
مثل وارد وارد کننده های خودورو با یک عذر بدتر از گناه که سایت ثبت سفارش هک شده بود کل موضوع فیصله پیدا می کنه !!!!
یا قراره کسی که اینطوری اموال کشور رو غارت می کنه اموال رو برگردونه و مجازات بشه !!!
ما که ندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
حق و حساب میدن حل میشه
بابا ول کنید این سیاه بازی هارو ، دفعه اول نیست ودفعه آخر هم نخواهد بود . خود سیستم ، منظورم از سیستم دولت نیست بلکه همه تصمیم سازان اقدام به افزایش قیمت ارز کرده اند و میخواهند مثلا حجم نقدینگی رو کاهش دهند ولی نمیدانند که این کار با این رفتار شدنی نیست
انگار این مملکت صاحاب نداره و فقط با حرفای دروع و شعارهای قلنبه سلنبه اداره میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
انگار؟؟؟
سلام
اینارو برای کی نوشتید ....به همین شرکت ردیف 17 یعنی پارس سل قشم زنگ زدم،می که ما هنوز محصول رو تو بازار توزیع نکردیم....یعنی چی؟؟؟؟ کی میخواد توزیع کنه؟یعنی احتکار کرده؟ .... من با یه تلفن اینو فهمیدم...اونی که مسوئلیت رسیدگی شو داره داره چیکار میکنه؟ اینکه قثط اسم شرکن رو وزیر بگه به چه درد ما میخوره...مثل اینکه بگن اینا دزدی کردن...خوب که چی؟ باید بگن اینا رو گرفتیم و مجازات کردیم و مال دزدیده شده را پس گرفتیم.
سزای این خائنین فقط اعدام...
با سلام
شرکت نودیس پرداز که گفتید با این قیمت گوَشی اپل ارائه میکند الان که بنده چک کردم تمام گوشیهای خود را تمام شده اعلام کرده و برخی را نوشته تماس بگیرید وقتی لینک را باز میکنید بالا نوشته تمام شد!
بگیرید همشون را وسط خیابان اعدام کنید مشکل حل میشه اینجا جهان سومه میفهمید
چجوری میشه شرکت واردات ساخت پاخت
لطفا راهنمایی بفرمایید
تو مملکت ما هروقت چیزی چند نرخی بود راه برای دزدی توش فراهم بوده. نمونش بنزین را یادتونه؟چه بخور بخوری بود تا اینکه تک نرخی شد و خلاص. حالا هم دلار و سکه هم جریانش همینه. چند نرخیه که آقازاده ها بتون بخور بخور کنند
خب اگر وارد نکردند باید ارز های گرفته را پس بدهند
اگر هم وارد کردند باید این امکان فقط برای خریداران جز و ضعیف مثل کارمندان با حقوق پایین و کشاورزان قابل خرید باشد
این طبقه قدرت خرید موبایل 2میلیون یا بالاتر را ندارند
طبق چه مکانیسمی این ارز به این شرکت ها تخصیص یافته؟
چه کسی تخصیص داده؟
مشکل ار چند نرخی کردن ارز است. ابن یعنی تولید رانت و سو استفاده یک گروه که به ارز دولتی دسترسی دارند.
شفافیت راه مبارزه با مشکلات اقتصادی است
اسامی این شرکت ها باید از رسانه ملی اعلام بشه
و دیگه به هیچ عنوان ارز دریافت نکنن
اینها ثابت کردن امین مردم نیستن
و در مشکلات و گرفتاری ها از دشمن هم بدتر اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
باید مدیران اعدام بشن
قوه قضاییه ودولت الان باید به سرعت اقدام کنند تا مردم ببینند و خیالشان راحت باشه که حمایت میشن مطمئنا این دریافت کنندگان ارز آب را گل آلود می کنند پس سریعتر مدیرانشون را فرا بخوانید ....
اینکه طرف یک شبه میلیارد می شود همین مسائل دو نرخی کردن و عدم نظارت است پول بیت المال بجای اینکه تو جیب مردم برود ....
همه این افراد زندگی و سرنوشت یک کشور را به مخاطره انداخته اند کمترین جزای آنها اعدام است زیرا مفسد اقتصادی هستند
همه این وارد کنندگان وصادرکنندگان خودی های غارتگر بیوطن هستند.دشمن در خانه وما گردجهان میگردیم همانیکه میگوید ای دزد دزد اصلی خودش است ومنظور از بکاربردن واژه ملت همان 4%است نه ایرانیان
این بخش کوچکیاز شرکتهای سو استفاده کننده است 100 ها شرکت مشابه این است بعدا دنبال دشمن و افرادی که اقتصاد را از بین برده اند را از بیرون کشور می گردیم. آقای جهانگیری بایست جوابگو باشی با این تز ارز تک نرخی
همه این موارد طبیعی است مگر غیر از این انتظار داشتید دو نرخی ارز یعنی فساد
درود بر وزیر ..تابناک جان افشا کن وآدرس بده مردم برن پدرشونو در بیارن
خوب . قوه محترم قضاییه. شما که مدعی احقاق حق مردم هستید از این اسناد محکمتر وجود دارد. پس تا مردم خودشون دست به کار نشدند اقدام کنید. همین الان هم دیره.
تابناک ممنون از اطلاع رسانیت.
ای کاش قوه قضاییه و سازمان بازرسی و .... این همه ارگان هم از شما یاد بگیرند.
وقتی همه این اطلاعات را دارند، چرا نهادهای نظارتی، قوه فضاییه، تعزیرات، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ... برخورد نمیکنند؟؟؟ و بانکها دوباره مقدار بیشتری ارز در اختیار همین شرکتها قرار می دهند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
چون پشتشون گرمه
ممنون از خبرگزاری تابناک که جزو اولین کسانی بودند که این لیست را منتشر کردند تا عموم مردم به ماهیت این شرکتها پی ببرند . کاشکی مسئولین ذره ای از این حس مسئولیت پذیری خبرگزاری تابناک را داشتند .
تابناک به صفحه های اینستاگرام مدیران این شرکت ها یه سر بزن ببین چه زندگی لاکچری دارن واسه خودشون
فقط یک کلام اعدام مفسدان اقتصادی چه آقازاده چه غیر آقازاده ، مگر مفسدان اقتصادی با تروریست های داعش و . . . فرق دارند هر دو قصدشان ضربه و از بین بردن ایران است .
اول اون کسانی که قیمت 4200 تومنی رانتی رو تصویب کردند باید محاکمه بشن.
دولت باید از این شزکت ها تفاوت قیمت ارز دریافتی را وصول و به خزانه واریز کند. و الا خیانت در امانت ملت کرده و رئیس جمهور مسئول حیف و میل اموال ملت است. کجاست دیوان عدالت اداری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
بعد از گرفتن اختلاف قیمت مدیران عامل اعدام شوند
خدا وکیلی اسم شرکتای ایرانی رو نگا کن : پیشتازان فناوری سیب طلایی !!!!
به اسمشون میاد تو کار کلاهبرداری و پولشویی باشن! تا شرکت
استیو جابز اگه ایران بدنیا اومده بود اسم شرکتش میشد: سیب پردازان هخامنشی سیستم گستر شرق
پاسخ ها
بختیاری
| United States of America |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
(نه عزیزم اشتباه گفتی اسمش میشد ( استیو بسم الله
فکر کردی اگر توی ایران بود اصللا فکر فناوری وپیشرفت میوفتاد ؟؟؟وقتی میتونست باپارتی بازی وبی عرضگی مسئولین کلی سود دلالی به جیب بزنه

بااین وضعیت عمرااااااااااااااا دنبال این جنگولک بازی ها میرفت
اینجا فقط کافیه پارتی داشته باشی اونوقت شعبان بی مخ هم که باشی میشی میلیاردر
سلام لطفاً پیگیر تعقیب قانونی اینها هم باشید. ماده دو قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس و ارتشاء و کلاهبرداری مصوب 1367 بر عمل اینها حاکم است،
چرا نمیگی شرکت اول یک ماهه مجوز گرفته و 26 میلیون یورو به جیب زده؟!
با سلام
الان یه سوال مطرحه
این لیست چه دردی از من نوعی دوا می کنه همه درست خوب که چی
آیا ما باید پیگیر باشیم چرا اینجوری شده فقط آثارش مخربش رو ما اثر می ذاره
قانون دست شماست قوه قضاییه دست شماست شما باید پیگیر باشید که چرا پولو گرفتن و جای دیگه هزینه کردن
اصلاً چرا بعضی هاشون تونستن پول بگیرن با توجه به اینکه هیچ ربطی به واردات گوشی ندارن
افشا یعنی چی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
دوست عزیز وقتی مطالبه اجتماعی بوجود بیاد نخوان هم مجبورن یه کاری بکنن.
هیچ چیزی تغیر نمی کنه..مفت انرژی مصرف نکنید
اصلا به هیچ شرکتی غیر از شرکتهای دولتی وارد کننده کالاهای اساسی نباید ارز یارانه ای داده میشد. مگه شما عرضه و اراده ای برای نظارت دارید که اینها به چه قیمتی میفروشن. اصلا مگه امکانپذیره و آیا مگه این روش دنیاست؟!! ارز یارانه ای دادید که طرف آیفون ایکس 256 گیگ وارد کنه بعد ارز رو فروخته و خورده و آب هم روش. مگه خیانت شاخ و دم داره؟!!
دلار 4200 تومنی جهانگیری = دلار خیانت. دلار رانت. دلار فساد. دلار تبعیض.
از حلقومشون باید بیرون کشید مردم عادی که پول سکه خریدن ندارند همین ها هستند که این ارزها را بازار آزاد می فروشند و از آن طر ف می روند هزار هزار سکه ثبت نام می کنند!!!
ملت را مسخره کردید؟؟!!. مگر میشه وزارت صنعت وتجارت بدون گرفتن تضمین از وارد کننده ارز در اختبارش بذاره. اگر گذاشته وارد کننده مقصر نیست وزیر باید جوابگو باشه.
دزد حاضر ، بز حاضر ، حالا مسئولین مبارزه با فساد بروند جلسه بگذارند
تابناک واقعا این بار به رسالتت عمل کردی....امیدوارم که تطمیع نشی
از جناب آقای وزیر می پرسم در وزارتخانه ایشان بر چه مبنایی به شرکتی که کارش در زمینه موبایل یا حتی نزدیک به آن هم نیست ،برای واردات گوشی موبایل ارز داده اند؟
آیا این خودش مادر تخلفات نیست؟
تنها راه این است مردم جمع شوند و دمار از روزگار این حرامخوارها در بیارن
مدیران این شرکتها باید بازداشت و کلیه اموال انها مصادره شود و به حبس های طولانی غیر قابل خرید بالای بیست سال محکوم شوند تا عبرت سایرین گردد.
شک نکنید پس فردا اعلام میکنند که اکثر مالکین و سهامداران این شرکتها با ارز دولتی از کشور فرار کردند
الان اعلام این لیست چه فایده ای برای مردم داره الان وظیفه تعذیرات که با اینها برخود کنه و با جریمه و لغو امتیاز تنبیهشون کنه . که معمولا از اونجایی که اکثرا دارای روابط بالادستی هستن که تونستن ارز دولتی بگیرن این اتفاق نمی افته . بازرسی هم که احتمالا میگه اینا هک شدن .
باز خوبه که این مدیر جوان با اشراف اطلاعاتی میدونه که به کی دلار داده و بدون ترس و نگرانی اسامیشون رو حتی اعلام میکنه که نشان از پاکدستی ایشون داره حداقل تا اینجاش شفافیت به خرج داده اگه در همه جا این شفافیت وجود داشته باشه خیلی از فسادها انجام نمیگیره.
چرا اسامی سهامداران و شرکای این شرکت ها را اعلام نمی کنید؟
از كجا معلوم اينا به بعضى آقازاده ها و خانم زاده ها وصل نباشن. دنبالشو بگير. اسم اون دو سه نفر كه نصف طلا ها را خريدن درج كن. دنبال موضوع ماشين فروشا هم برو ......
لااقل هیات مدیره وصاحبان این شرکتها وافراد پشت پرده رو هم اعلام کنید
منبع درآمد جدید آقازاده ها!
جناب وزیر محترم. لطفا تا زمانی كه اعمال نظارت بر فروش كالاها میسر نیست تخصیص ارز دولتی به شركت های وارد كننده را متوقف كنید. ما كه باید به قیمت ارز آزاد بخریم. لااقل این سود هنگفت به جیب شیادها نرود.
خب حالا قوه قضاییه که برای یک سخنرانی سریع بگیر و ببند راه می اندازد الان دقیقا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جالبه قوه قضاييه هيچ دخالتي نميكنه
سلام
اصلا تو بازار این قیمت هایی نیست که گفتید
گلکسی اس 9 الان 7 ملیون هست نه 4500
دولت به هر طریقی برنامه ریزی برای فراهم نمودن تسهیلات برای احتیاجات ضروری مردم بکند مطمین باشید رانت خواران زالو صفتان که حد اقل بیش از سه دهه است که با رابطه تنگاتنگ با مفسدان دستگاههای دولتی و ضعف دستگاههای نظارتی وقو ه قضاییه به ثروتهای بادآورده دست یافته میدان را خالی نمیکنند میدانند که این تهدیدها شعار است وبعد از چندروز که آبها از آسیاب افتاد دوباره میدان جولانشان فراهم میگردد.
سلام تابناك عزيز از شما كه مسوليت رسانه اي خبر هارو در اين شرايط حساس به عهده گرفته ايد انتظار هست از صحت خبر به صورت حرفه اي مطلع شويد براي روشن شدن كافي است شما از سا مانه جامع تجارت بررسي كردة و مشاهده كنيد مبالغ فوق فقط ارز تخصيصي بانك مركزي مي باشد نه فروش ارز به شركتها به اين مفهوم كه بانك مركزي به شركتهاي فوق اجازه خريد ارز داده اما ارزي به اين مبالغ به شركتها پرداخت نكرده اما متاسفانه قبل ازبررسي دقيق اين خبر باعث پخش ان و مشكلات بوجود امده شده ايد لذا خواهشمند است شما سري به يكي از شركتهاي فوق زده وازمشكلات انها خبري تهيه كنيد
خدا لعنت کنه کسایی رو که در این وضعیت کشور به جای کمک، دارن سوء استفاده و دلالی میکنند
کاش همه نظرها چاپ میکردین. سالهاست ما گفتیم این همه آدم و مغازه و...تو کشوری که عملا هیچ تولید فنی نداره خنده داره و حتی با کشوری مثل هند و چین رقابت میکنه...تو خیابون جمهوری و علائدین و خیلی جاها کارشون دلالی هست و اصلا کار اینا اصولا همین تغییر قیمت هست. نه هیچ خدمات دیگه ای. حالا یک بهانه عالی هم پیدا کردن و کاری که قبلا دولت به اسم اشتغال زایی و... این دوستان کاری که دولت سالهاست بهشون سپرده انجام دادن.
ای کاش دولت اول این حوزه فنی رو به اهلش میسپرد مثل دانشگاه ها و..و نیز یک سامانه میزاشت مگه مردم چقدر لپ تاپ و موبایل میخوان..اونا خرید میکردن و با پست میفرستادن خیلی بهتره تا این دوستان که نه سواد علمی دارن خیلی هاشون تو حوزه دام و طیور و..وارد این بازی کنند.
این شرکتها مال ژنهای خوب و خودی هستن
این شد یک کار خبری حرفه‌ای بسطش بدین به برنج و کالاهای دیکر
ممنون تابی جان .... منتظر خبر های دست اول از شما هستیم ....
تابناک دستت درد نکنه پیگیری کن تا ذره ای لذت سوء استفاده از شرایط در مذاق این جماعت تلخ بشه
با سلام . دولت اعلام کرده بود فقط به کالاهای اساسی ارز با قیمت مصوب تعلق میگیرد . نمردیم و فهمیدیم که گوشی تلفن همراه هم در دسته کالاهای اساسی قرار میگیرد
شرکت های اینچنینی و مالکان زالوصفتشان سالهاست که بر دوش مردم سوارند و همین رفتار را دارند
متسفانه فقط فساد...
لیست دادن نوعی فرافکنی هست. اینها باید تنبیه بشوند و حداقل 5 سال امتیاز واردات شون لغو بشود تا کسی جرات به تخلف نکنه

با لیست که دردی دوا نمیشه
عجب دزد بازاری شده است.
مردم خیلی خیلی دارن به همدیگه ظلم میکنن. دیگه شرکت خصوصی که از خود مردمه.واقعا به کجا دارن میرن این حضرات؟؟؟؟؟؟؟
باید مالکین و سهامداران عمده این شرکتها برای مردم مشخص بشن
روابط این افراد با دانه درشتها و آقایان و آقازاده هاشون باید مشخص بشه
خوب آشنا شدیم الان یعنی گوشی ارزون شد ؟؟
بابا چهار تا وزیر جوون بگذارید که عین این جهرمی با تجربه هم باشن والا کل دولت رو متحول میکنن بخدا آخه این چه وضعیه برای خلق الله درست شده ؟
نمیزارن ادم بخوابه چی شده خوردن نوش جونشون گوارای وجود گوشت بشه به تنشون
به عبارتی اکثر قریب به اقفاق این شرکت ها دزد بودن.
مشکل رشد جمعیته اگه منفی بشه یه روز نوبت ما هم میشه
سرشاخه همه این شرکتها میرسه به آقازاده ها و اسمشو نبر.....
چجوری از این شرکتا میشه زد
آیا‌در‌این‌شرایط‌دادن‌ارز‌برای‌خرید‌گوشی‌امری‌ضروری‌بوده‌ی
سلام
مطلب جالبی بود ، من با شرکت پرتو تجارت صدر ( ردیف 19 گزارش شما ) که وارد کننده گوشی های بلک بری هست تماس گرفتم ، این شرکت گوشی که در بازار جهانی حداکثرحدود 450 دلار قیمت داره رو با قیمت سه و نیم میلیون تومن می فروشه !!!
با قاطعيت به كارتون ادامه بديد
هیس ! آقازاده ها مشغول دوشیدن مردم هستند !!!
علما بعد از ماه روزه دیگر رمق اظهار نظر ندارند یا این اوضاع را به نفع بستگانشان می بینند که ساکتند.
اسامی مالکین این شرکتها را هم بگید اصل مالکین هستند که مردم باید بشناسند
باید این خون آشامان رو دو برابر سودی که بردن جریمه کرد تا پدرشون دربیاد.
صاحبان اصلی این شرکت ها کیا هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سوال اصلی اینه
خب که چی؟؟؟
امیدوارم دیر نشده باشه. مبارزه با فساد از 20 سال پیش باید شروع می شد
چرا انموقع كه ارز ٤٢٠٠ تومانى در اختيار اين شركتها ميگذاشتند فكر كنترل انها نبودند مطمئن باشيد اختصاص ارز به اينها با رانت بوده و اين شركتها نيمى از سود باد اورده خودشان را به عوامل داخل دولت داده اند تا بتوانند ارز ٤٢٠٠ تومانى بگيرند بهر صورت اين موضوع با گذشت زمان لا پوشانى خواهد شد
حقوق کارمند دولت تا قرون آخرش مشخصه بابت چیه.
این مدیران رو هرچه زود تر اعدام کنید
علی برکت الله
تا وقتی که قیمت دلار تک نرخی واقعی نشود داستان ادامه دارد
اولین کاراینه که هیئت مدیره این شرکته ممنوع الخروج بشن
مرگ بر مفسد اقتصادی
اینا که تا الان بدون ترس دزدی کردن راه ادامه دزدی کردن را خوب بلدن
بنده رستوران دارم چند وقت پيش ، شركتي كه ازش نوشابه ميخريم قيمتها رو افزايش داد و بطبع ماهم قيمت رو افزايش داديم فرداي اون روز از تعزيرات لطف كردن و امدن بخدمت ما رسيدن و ٧٠٠ هزار تومان من رو جريمه كردن با وجود اينكه فاكتور نشون دادم ولي گوشي بدهكار نبود و مجرم رو بخيال خودشون پيدا كرده بودن . حالا باتوجه به اين برخوردي كه تعزيرات با من و امثال من داشت و دارد حداقل انتظاري كه ميرود بايد مديران اين شركتها اعدام شوند ولي زهي خيال باطل كه هميشه قانون براي من و امثال من به خوبي و دقيق اجرا ميشود ولي بعضي ها هميشه فراتراز قانون بوده و هستن چون قرار نيست مناره ديده شود
هموطنان بدبخت من
به همین سادگی نیست که کسی مافیای اقتصادی یک محصول رو لو بده. تبعات داره.
خدا خدا خدا ، ای وای خدا ،ای داد خدا ، ای بیداد خدا .
تو همه چي فساد و رانت!
زود جلویش را بگیرید! خودرو! موبایل! سکه! دلار چند نرخی! بدبخت مردم بیچاره که باید فقط پراید بخرند!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی