بازدید 11514
سخنگوی وزارت کشور خبر داد؛

شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد

دبیر محترم شورای نگهبان در این نامه اعلام کردند، پس از بررسی گزارش ها و شکایات واصله در جلسات شورای نگهبان، این شورا بر اساس ماده ۷۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجموع صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را تأیید کرده است.
کد خبر: ۶۹۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ 30 May 2017
شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست‌جمهوری را طی نامه‌ای تائید کرد
سخنگوی وزارت کشور از وصول نامه شورای نگهبان درباره تأیید صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.
 
به گزارش «تابناک»؛ سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور گفت: دقایقی پیش، نامه شورای نگهبان در خصوص تأیید صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری واصل شد.

بنا بر این گزارش، سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: دبیر محترم شورای نگهبان در این نامه اعلام کردند، پس از بررسی گزارش ها و شکایات واصله در جلسات شورای نگهبان، این شورا بر اساس ماده ۷۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجموع صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را تأیید کرده است.

سامانی در پاسخ به اینکه با تأیید صحت انتخابات شکایاتی که نسبت به برگزاری انتخابات به شورای نگهبان ارائه شده، چه سرنوشتی پیدا کرده است، گفت: بنا بر اعلام شورای نگهبان، شکایات و گزارش هایی راجع به فعالیت های انتخاباتی قبل از روز رأی گیری و در روز رأی گیری به آن شورا واصل شده بود که برخی از آنها پس از بررسی به مراجع قضایی ارسال شده است.
 
سخنگوی وزارت کشور ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران امر انتخابات، بار دیگر خلق این حماسه بزرگ را به ملت شریف ایران تبریک گفت.
 
گفتنی است، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با شبکه خبر در خصوص بررسی شکایات واصله به این شورا گفت: شکایات بررسی شده، برخی از موارد را به قوه قضاییه فرستادیم و برخی هم درست نبود. در کل ده روز فرصت داشتیم که سه روز اول آن از روز رأی گیری برای گرفتن شکایات بود و هفت روز هم فرصت بررسی داشتیم که امروز روز آخر بود و گزارش نتیجه کار به وزارت کشور اعلام شد.
 
شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست‌جمهوری را طی نامه‌ای تائید کرد 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی