بازدید 3735

قلعه‌نویی:تراکتور را از یازدهمی به اینجا رساندم،چرا دلسرد باشند؟

بازیکن بزرگ در دنیا ممکن است 5 یا 10 درصد افت کند. متاسفانه در فوتبال ایران بازیکنی که نمره‌اش 15 است در یک بازی به کیفیت 8 می‌‌رسد. نمره بازیکن 15 نهایت باید تا نمره 13 افت کند اما وقتی یک بازیکن توانایی‌اش در یک مسابقه نصف می‌شود دیگر مربی مقصر این امر نیست.
کد خبر: ۵۸۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 27 April 2016
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: قبل از اینکه به این تیم بیایم، یازدهم بودیم، پس چرا هواداران تیم دلسرد شده‌اند؟!

به گزارش تابناک ورزشی،  امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ملوان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، گفت: ملوان تیم بسیار خوب با برنامه و تاکتیکی است که فوتبال را به خوبی بازی می‌کند این تیم بدشانسی‌ هم آورده است به دنبال کسب 3 امتیاز در 3 بازی هستیم تا سهمیه بگیریم.

وی در ادامه افزود: خسته روحی و روانی هستیم. از لحاظ بدنی هم خسته شدیم. متاسفانه طوری برنامه ریزی کردند که فرصت ریکاوری نداریم. این شرایط نقطه تاریک برنامه ریزی مسابقات امسال است. از سوی دیگر باخت ما مقابل سیاه‌جامگان روی بدشانسی اتفاق افتاد. مقابل سیاه‌جامگان به خوبی ایجاد موقعیت کردیم وبازی بدی ارائه ندادیم اما پنالتی که برای حریف گرفته شد تمرکز تیم ما را بهم زد به هرحال 3 امتیاز بازی را از دست دادیم.

قلعه‌نویی در مورد اظهارات خبرنگاری در مورد اینکه او برای اولین بار موفق شده تراکتورسازی را به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا برساند و اینکه این مسئله از یاد هواداران نمی‌رود، با طعنه عنوان کرد: همانند سالی که برای اولین بار سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که هواداران تراکتورسازی بعد از دست رفتن قهرمانی و پائین آمدن شانس کسب سهمیه کمی دلسرد شده‌اند، گفت: چرا دلسرد شده‌اند؟! زمانی‌که به تیم آمدم تیم در رده یازدهم جدول قرار داشت. یک زمان تیم شما در رده یازدهم است و در آرامش هستید اما وقتی به تیم آمدم مشکلات بسیار زیاد بود. خدا را شکر می‌کنم اکنون به وضعیتی رسیدیم که وقتی تیمی مقابل ما به تساوی می‌رسد اعضای آنها خوشحال می‌شوند و بپر بپر می‌کنند. هواداران نباید شرایطی که قبل از این بر تیم حاکم بود را از خاطر ببرند. از تیمی اسم نمی‌برم اما ببینید برخی تیم‌های دیگر در چه شرایطی بودند و الان چه وضعیتی دارند. 3 بازی در لیگ باقیمانده و ما به دنبال کسب 3 امتیاز در هرکدام از این مسابقات هستیم.

وی تأکید کرد:‌ قبل از این به دنبال کسب سهمیه بودیم و نیم نگاهی به قهرمانی داشتیم اما اکنون با توجه به از دست دادن 5 امتیاز کارمان سخت شده است. علت از دست رفتن امتیازات هم این است که متاسفانه هنوز فرهنگ بازیکنان ما حرفه‌ای نشده است و مثل بازیکنان بزرگ فکر نمی‌کنند. از مسی می‌پرسند از این همه تمرین خسته نشدی و در جواب می‌گوید از تمرین لذت می‌برم. متاسفانه برخی اتفاقات رخ می‌دهد که اگر آن را بیان نکنیم بهتر است. بازیکن ایرانی تا به جا و رتبه‌ای می‌رسد کاری می‌کند که همه چیز را از بین می‌برد.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: بازیکن بزرگ در دنیا ممکن است 5 یا 10 درصد افت کند. متاسفانه در فوتبال ایران بازیکنی که نمره‌اش 15 است در یک بازی به کیفیت 8 می‌‌رسد. نمره بازیکن 15 نهایت باید تا نمره 13 افت کند اما وقتی یک بازیکن توانایی‌اش در یک مسابقه نصف می‌شود دیگر مربی مقصر این امر نیست. بر اساس ذهنیتی که از توان و کیفیت بازیکنان داریم برنامه‌ریزی می‌کنیم اما متاسفانه بازیکن یک مرتبه به قدری افت می‌کند که همه برنامه شما برهم می‌ریزد. شما یک فکر دیگر دارید اما به یک‌باره کیفیت بازیکن افتضاح می‌شود.

وی در مورد غایبان تیمش در بازی فردا خاطرنشان کرد: مهدی شریفی مصدوم است و نانگ هم به دلیل حل مشکل گذرنامه‌اش کنار ما نیست. نمی‌دانم چرا حل مشکل نانگ آنقدر طول کشیده است و این هم برای خودش نقطه ضعف است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی