بازدید 5979

سوپرگل۵۰ متری حاج‌صفی دربوندس‌لیگا2

احسان در پنج هفته نخست لیگ برتر دوبار نمره کاملِ یک را گرفته بود اما نمایش‌های ضعیف حاج‌صفی از او یک ناکام ساخت. حاج‌صفی نه در حمله خوب بود و نه در دفاع. هیچ پاسِ گلی ارسال نمی کرد و دروازه خودی را هم باز کرده بود. کارت قرمز هم در کارنامه اش مشاهده می شد.
کد خبر: ۵۷۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 13 March 2016
احسان حاج صفی در دیدار امروز تیمش در بوندس لیگا از 50 متری گلزنی کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، حاج‌صفی که با لژیونر شدنش روزهای پرفشاری را تجربه می‌کرد، دوباره به اوج رسید. احسان در روزهای نخست حضورش در بوندسلیگای B معمولا نمره ضعیف ۴،۵ و ۵ را از مجله کیکر می‌گرفت. آن هم در حالی که به عنوان بهترین بازیکن لیگ (از نگاه آنالیزوهای برنامه نود) کشور را ترک کرده بود. احسان در پنج هفته نخست لیگ برتر دوبار نمره کاملِ یک را گرفته بود اما نمایش‌های ضعیف حاج‌صفی از او یک ناکام ساخت. حاج‌صفی نه در حمله خوب بود و نه در دفاع. هیچ پاسِ گلی ارسال نمی کرد و دروازه خودی را هم باز کرده بود. کارت قرمز هم در کارنامه اش مشاهده می شد.

سوپرگل۵۰ متری حاج‌صفی دربوندس‌لیگا2
 
حالا اما احسان دوباره به عنوان بازیکن فیکس به زمین می‌رود، گل می‌زند، باز هم گل می‌زند. هفته درخشان لژیونر های ایرانی با گلزنی احسان در امروز FSV فرانکفورت مقابل فرایبورگ کامل شد. حاج‌صفی در دقیقه ۵۵ ، با شوتی دیدنی از فاصله ۵۰ متری بازی مقابل فرایبورگ را به تساوی کشاند. حاج‌صفی که دو دقیقه قبل از گل اخطار گرفته بود، با این گل مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت‎؛ هرچند شادی حاصل از این گل که بازی را یک- یک مساوی کرده بود خیلی دوام نداشت، چون در ادامه مسابقه فرایبورگ دو گل دیگر به ثمر رساند تا در نهایت تیم حاج‌صفی این بازی را ۳- یک واگذار کند.

فرانکفورت با این شکست ۲۸ امتیازی باقی ماند و در جایگاه چهاردهم جای گرفت اما اوج گرفتن دوباره احسان، یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران و لژیونرهای انگشت‌شمارش بود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی