بازدید 4192

خدمات رایگان قطار شهری مشهد در ۲۲ بهمن

همزمان با فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن قطار شهری مشهد مقدس با هدف خدمت به مردم انقلابی و انتقال آنها به مسیرهای راهپیمایی نسبت به ارایه خدمات رایگان اقدام کرد.
کد خبر: ۵۶۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 11 February 2016
همزمان با فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن قطار شهری مشهد مقدس با هدف خدمت به مردم انقلابی و انتقال آنها به مسیرهای راهپیمایی نسبت به ارایه خدمات رایگان اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در این رابطه گفت: طرح پیشنهادی این شرکت در خصوص اعلام سرویس‌دهی رایگان در یوم الله ۲۲ بهمن به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسید و مقرر شد تا از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ ارایه خدمات به مردم انقلابی مشهد به صورت رایگان انجام شود.

قاسم طاهری بیان کرد: همچنین سرویس‌دهی قطارشهری مشهد امروز با یک ساعت افزایش نسبت به روزهای تعطیل از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ شب با فاصله زمانی رسیدن قطار به مدت چهار تا ۶ دقیقه انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه بهره گیری از قطار شهری به ویژه در این روز فرخنده تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک و همچنین سرعت انتقال راهپیمایان دارد بیان کرد: لازم به ذکر است به منظور رفاه حال مسافران حمل و نقل ادوات حجیم، پلاکارد، سیستم‌های صوتی و سایر وسایل به داخل ایستگاه‌ها و واگن‌های قطارشهری ممنوع  است و راهپیمایان برای حمل این وسایل و ادوات باید از وسایل نقلیه باری استفاده کنند.

وی با اشاره به سایر خدمات ارایه شده توسط شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد بیان کرد: اجرای سرودهای مناسبتی و توزیع اقلام فرهنگی در ایستگاه بسیج از جمله برنامه‌های شرکت بهره‌برداری قطارشهری در یوم الله ۲۲ بهمن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم