بازدید 3526

تذکر شوراي‌مرکزي‌نظام‌صنفي‌کشاورزي به حجتي

کد خبر: ۳۸۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۳:۲۸ 04 March 2014
نهمين جلسه شوراي مرکزي نظام صنفي کشاورزي که در تهران برگزار شد با حاشيه هايي همراه بود.

به گزارش دهقان نيوز، در اين جلسه، نمايندگان نظام صنفي استان ها در شوراي مرکزي به تندي از تغييرات روساي سازمان هاي جهاد کشاورزي استان ها بدون هر گونه اطلاع و هماهنگي با تشکلهاي کشاورزي استان ها انتقاد کردند.

يکي از نمايندگان در نطق پيش از دستور خود گفت: ما از دولت قبل و شخص خليليان وزير وقت جهاد کشاورزي هيچ انتظاري در باب همکاري و هماهنگي با کشاورزان و تشکلهاي کشاورزي نداشتيم اما کشاورزان با خلق حماسه سياسي و راي پر رنگ خود به دکتر روحاني، عملا راي به تغيير اين تفکر دادند و گروهي هم که مديريت وزارت جهاد کشاورزي دولت يازدهم را عهده دار شدند خوشبختانه از لحاظ فکري و سياسي قاعدتا مي بايد از معتقدترين وزارتخانه ها در راستاي همراهي و همفکري با کشاورزان مي بودند ولي متاسفانه شاهد بوديم در بيش از 10 استان که تغييرات در مديريت جهاد کشاورزي صورت گرفت با هيچکدام از تشکلهاي بزرگ کشاورزي اعم از نظام صنفي کشاورزي، خانه کشاورز، کانون تشکلهاي کشاورزي و غيره مشورتي صورت نگرفت و متاسفانه همان مسير دولت قبل بدون کم و کاست طي شد.

ديگر عضو شوراي مرکزي نظام صنفي کشاورزي هم با انتقاد از سياست وزارت جهاد کشاورزي گفت: ما تصور مي کرديم اعتقاد و همکاري و واگذاري امور به تشکلها که رييس جمهور نيز مرتبا در سخنان خود به آن تاکيد مي کند حداقل در وزارت جهاد کشاورزي که مي بايد ستون اصلي اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي مدنظر مقام معظم رهبري باشد اجرا شود. بدون شک اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي در بخش کشاورزي بدون همراهي کامل تشکلهاي کشاورزي در استان ها به موفقيت مطلوب نخواهد رسيد.

پس از اين سخنان، شوراي مرکزي با تصويب ماده واحده اي بطور جد از وزير جهاد کشاورزي خواستند که در تعيين مديران بخش کشاورزي استان ها، نظر نظام صنفي کشاورزي استان ها لحاظ شود.

تذکر شوراي مرکزي نظام صنفي کشاورزي به حجتي
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی