بازدید 4096

سخنرانی طیب‌نیا و عراقچی در اجلاس خبرگان

سخنرانی عراقچی در روز اول و سخنرانی طیب‌نیا در روز دوم اجلاسیه خبرگان رهبری انجام خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۳ 25 February 2014
علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی و سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان، در اجلاس مجلس خبرگان رهبری سخنرانی می‌کنند.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اجلاسیه مجلس خبرگان در روزهای سیزدهم و چهاردهم اسفند، توضیحاتی درباره مدعوین این اجلاس ارائه کرد.

وی در این رابطه گفت: در هر اجلاس، طبق آئین‌نامه مجلس خبرگان رهبری، یک یا دو میهمان مدعو داریم که درباره مسائل مهم و کلان کشور برای اعضای محترم مجلس خبرگان به ایراد سخنرانی و ارائه گزارش می‌پردازند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان ادامه داد: در این اجلاس، با توجه به اینکه موضوع مذاکرات هسته‌ای همچنان از مسائل مهمی است که خبرگان ملت باید در جریان آن باشند، از جناب آقای دکتر ظریف وزیر امور خارجه دعوت کردیم که حضور یابند ولی ایشان در تاریخ برگزاری اجلاس در سفر هستند. بر این اساس قرار شد آقای دکتر عراقچی در مجلس خبرگان حضور یابند.

سیداحمد خاتمی افزود: پس از سخنرانی آقای عراقچی، طبق برنامه پنج نفر از اعضای مجلس خبرگان، هرکدام به مدت 10 دقیقه صحبت خواهند کرد.

وی ادامه داد: میهمان بعدی این اجلاس، دکتر طیب‌نیا وزیر محترم اقتصاد است که درباره اقتصاد مقاومتی و دیگر مسائل اقتصادی روز کشور برای خبرگان ملت سخنرانی خواهد کرد.

به گفته این عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، سخنرانی عراقچی در روز اول و سخنرانی طیب‌نیا در روز دوم اجلاسیه خبرگان رهبری انجام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی