بازدید 18021
عبدالحسین روح‌الاميني:

فتنه‌گران شهد حضور گسترده مردم را به كام آنها تلخ كردند

همچون هميشه تاريخ پس از انقلاب، درس بزرگ و فراموش‌نشدني رخدادهای دو سال گذشته، همراهي مردم و مقام معظم رهبري در راستای پيشرفت و تعالي كشور و حركت به سوي تحقق اهداف عاليه انقلاب است.
کد خبر: ۱۷۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۶ 12 June 2011
دبيركل حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي به مناسبت سالروز انتخابات دهم ریاست جمهوری گفت: حوادث فتنه 88 و تلاش‌هاي نابخردانه و خودخواهانه فتنه‌گران در کنار طرح‌هاي پنهان و آشكار دشمنان خارجي و تبليغات و تلاش‌هاي گسترده آنها، شهد حضور گسترده و پرشمار مردم را به كام آنها تلخ كرد.

به گزارش «تابناک»، عبد‌الحسين روح‌الاميني نجف آبادی در گفت‌وگو با فارس، با بيان اينكه پس از پيروزي انقلاب اسلامي، انتخابات يكي از مهمترين جلوه‌هاي شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي بوده است، اظهار داشت: به طور متوسط، هر سال در كشور يك انتخابات بوده كه در مقاطع گوناگون حيات سياسي كشور پس از پيروزي انقلاب در سرنوشت كشور، نقش مهمي داشته است.

وي بر همين اساس، خالق اصلي حماسه‌ها را در همه ادوار، عموم مردم كشور ‌دانست كه با شركت و حضور خود در انتخابات ـ صرف نظر از اينكه به چه كساني رأي مي‌دهند ـ استقلال كشور را تضمين كرده‌اند.

دبير‌كل حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي، انتخابات 22 خرداد 1388 و حضور چهل ميليوني مردم را يكي از نقاط اوج كشور دانست و يادآور شد: ملت ايران فارغ از تفاوت، اختلاف سليقه‌ و نگرش‌ها در انتخابات شركت كرده و نسبت به دمكراسي‌هاي مطرح جهان، بالاترين درصد حضور را داشتند.

وي افزود: هرچند حوادث فتنه 88 و تلاش‌هاي نابخردانه و خودخواهانه فتنه‌گران، طرح‌هاي پنهان و آشكار دشمنان خارجي و تبليغات و تلاش‌هاي گسترده آنها، شهد حضور گسترده و پرشمار مردم را به كام آنها تلخ كرد، آحاد ملت در رويدادهاي دو سال گذشته، نشان دادند كه عقد اخوت با هيچ جرياني نبسته‌اند.

روح‌الاميني با تأكيد بر اينكه ملت ايران تداوم انقلاب و راه پرفروغ امام(ره) و رهبري، تحقق آرزوها و آمال شهيدان انقلاب، عزت و آباداني كشور را مد نظر دارند، گفت: مردم جسارت‌ها، بي‌حرمتي‌ها، خودخواهي‌ها و غفلت‌هاي دشمن شادكن و كينه‌هاي قبيله‌اي داخلي و خارجي را برنمي‌تابند.

وي در پایان خاطر‌نشان ‌كرد: همچون هميشه تاريخ پس از انقلاب، درس بزرگ و فراموش‌نشدني رخدادهای دو سال گذشته، همراهي مردم و مقام معظم رهبري در راستای پيشرفت و تعالي كشور و حركت به سوي تحقق اهداف عاليه انقلاب است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی