بازدید 58847

مخفی‌گاه بن لادن زیارتگاه شد! +عکس

روزنامه‌نگاران کشورهای مختلف روزانه به محل اختفای بن لادن می روند تا خود با گزارشی عینی به توضیح این مسأله بپردازند.
کد خبر: ۱۶۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۵ 10 May 2011
روزانه بسیاری از طرفداران بن لادن از سراسر جهان خود را به عمارت محل اختفای بن لادن می‌رسانند تا آن را مانند زیارتگاه پرستش کنند.

به گزارش برنا به نقل از الجزیره، روزنامه‌نگاران کشورهای مختلف روزانه به محل اختفای بن لادن می روند تا خود با گزارشی عینی به توضیح این مسأله بپردازند.

برخی نکاتی که توجه روزنامه‌نگاران را به خود جلب کرده، این است که چگونه رهبر بزرگترین سازمان تروریستی جهان توانسته چندین سال به آرامی ‌در محلی زندگی کند که در نزدیکی آن سینما، بیمارستان زنان و کودکان دیده می‌شود و حتی یک پاسگاه پلیس نیز در ۳۰۰ متری آن است.



البته ارتش پاکستان تاکنون در مورد مرگ رهبر شبکه تروریستی القاعده چیزی نگفته، اما واحدهای ضد ترور ارتش این کشور که در مناطق مرزی با افغانستان فعالیت می‌کنند، معمولا خانه مخالفان خود را ویران می‌کنند.

در واقع ارتش پاکستان نباید علاقه‌ای به باقی ماندن مخفی‌گاه رهبر سازمان القاعده داشته باشد، البته اگر بپذیریم که ارتش و دولت پاکستان از وجود بن لادن و زندگی چندین ساله‌اش در نزدیکی پایتخت پاکستان اطلاعی نداشته‌اند.

دولت آمریکا درست به همین علت که محل اختفای بن لادن زیارتگاه هوداران او نشود، جنازه رهبر القاعده را در دریا دفن کرد. ارتش آمریکا همچنین به خاطر این که بعدها گفته نشود بن لادن در این ویلا حضور نداشته، عمارت را از راه دور بمباران نکرد و کماندوهایش را به آنجا فرستاد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
برادر توی این عکس فقط مردم کنجکاو دارن سعی میکنن از زیر در داخل خونه را ببینن!!!!!!
بابااين بندگان خدا اززير در دارند توي مخفيگاه را ديد ميزنند!!!!شما هم يه چيزي ميگيد ها!!!
شما چرا زبان امریکا شده اید؟ چرا جسد بنلادن به دریا افکنده شد؟
خاک بر سر هر چی بت پرسته
تابناک عزیز، خیلی زرنگی. اما بدان که از تو هم زرنگتر و باهوشتر وجود دارد. عکس را طوری انداختی که نشان می دهد همه بر زمین و دری که زمانی اقامتگاه بن لادن بوده، در حال بوسه زدن اند. اما اینطور نیست. این افراد دارند از زیر در و کناره های در به داخل حیات خانه بن لادن نگاه می کنن.فکر کردی چی؟
جهل تا کجا؟؟؟
مگه وهابی ها زیارتگاه و تبرک جستن به آن را حرام نمیدانند؟؟!!!!
بسمه تعالی
چند سال پیش که آقای شوکت عزیز نخست وزیر پاکستان در اتاق بازرگانی تهران با بازرگانان ایرانی نشست داشتند اتفاق آموزنده ای رخ داد که می تواند دلیلی بر ساختگی بودن عملیات کشتن بن لادن باشد.
جلسه قرار بود در طبقه فوقانی ساختمان برقرار شود ولی به حاضرین اطلاع دادند که محافظان آقای شوکت عزیز اعلام کرده اندکه به علت خطر عملیات هلی بورد تروریستی طبقه فوقانی امن نیست و باید جلسه در طبقات پایین تر برگزار شود .
با توجه به اینکه بن لادن حتما این نکات امنیتی را می دانسته چرا باید در طبقه فوقانی مجتمع زندگی کند ؟ شاید دلیلش این بوده که کارگردان تلویزیونی که این برنامه را برای اروپایی و آمریکایی ها کودن آماده می کرده این نظر را داده تا فیلمش هالیودی شود. بد نیست صدا و سیما فیلم دم را بجنبان را دوباره نشان دهد.
تا خر درجهانه مفلس درنمی مانه
واقعا عجب تحلیلگر هایی هستید . اینها دارند از شیار زیر درب داخل رو نگاه میکنند شما وانمود میکنید دارند سجده میکنند عینکتون رو چنج فرمایید
این وهابی ها که قبور ائمه را ( به دلیل لینکه زیارت آنها شرک است )خراب می کنند، چطور بر خلاف ادعاهای خود خانه بن لادن را تبدیل به زیارتگاه کردند؟!
بن لادن نمرده و فقط دستگیر شده و آمریکایی ها به کسی نگفتند.
به نظر بنده نیز این مردم کنجکاو هستند ببینند پشت در چه خبره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی