بازدید 9515

بيانيه دفتر رئيس جمهور درباره آشوب اسراییلی

فتنه‌جويي روز دوشنبه كه با هدف انحراف افكار جهاني و كم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذيرفت، هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد كاست.
کد خبر: ۱۴۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۴ 16 February 2011
دفتر رئيس جمهور در بيانيه‌اي با تاكيد بر اينكه دشمنان ايران اسلامي در برابر اقيانوس بيكران ملت قطره‌اي بيش نيستند، تصريح كرد: فتنه‌جويي ديروز كه با هدف انحراف افكار جهاني و كم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذيرفت، هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد كاست.

به گزارش دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، متن بيانيه دفتر رئيس جمهور بدين شرح است:

بيست‌ودوم بهمن‌ماه تجلي‌گاه حضور ميليون‌ها انسان آگاه عاشق و وارسته ايراني بود كه به شكرانه دميدن سي‌وسومين طليعه فجر انقلاب اسلامي جشني عظيم را در كنار هم برگزار كردند و شكر و شادماني خويش را به رخ جهانيان كشاندند و بر پايمردي و پايداري خود تا رساندن ايران اسلامي به جايگاه جلال و جمال تاريخي در سايه ولايت فقيه تاكيد كردند.

فتنه‌جويي روز دوشنبه كه با هدف انحراف افكار جهاني و كم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذيرفت، هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد كاست.

صهيونيزم و استكبار جهاني و در رأس آن حاكمان ايالات متحده آمريكا هيچ‌گاه نمي‌توانند پيشرفت، سربلندي، ‌آسايش، آرامش و اتحاد ديگر ملت‌هاي جهان را شاهد باشند و از اين‌رو با احساس خشم و ضعف از مواجهه با سيل خروشان ملت به تفرقه‌اندازي و نيرنگ و فريب روي مي‌آورند.

ملت بزرگ ايران كه با اهداي صدها هزار شهيد پاكباخته و از جان گذشته، دست جهانخواران را از كشور كوتاه كرده است، هرگز اجازه نخواهد داد تا آنان بار ديگر بر مقدرات او مسلط شوند و چونان گذشته روياي آنان را به كابوسي تلخ مبدل خواهند كرد. دشمنان ايران اسلامي در برابر اقيانوس بيكران ملت قطره‌اي بيش نيستند و بدانند كه ايران عرصه سيمرغ است.

دفتر رئيس‌ جمهور
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی