بازدید 25805

ایجاد صف‌های طولانی در فرودگاه امام(ره)

مردم حاضر در فرودگاه امام (ره) که قصد سفر به خارج از کشور را داشتند، با صف‌های طولانی برای انجام امور خروج از مرز روبه‌رو شدند. این صف‌های طولانی که قاعدتا موجب تأخیر پروازها نیز خواهد شد، موجب نارضایتی مردم و مسافران پروازهای خارجی شده است.
کد خبر: ۱۴۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۸ 24 January 2011
مردم حاضر در فرودگاه امام (ره) که قصد سفر به خارج از کشور را داشتند، با صف‌های طولانی برای انجام امور خروج از مرز روبه‌رو شدند.

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، به دلیل نقص فنی که در سیستم گذرنامه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ایجاد شده، انجام تشریفات خروج از مرز مسافران با مشکل روبه‌رو گردید و به دلیل دستی عمل کردن مسئولان گذرنامه، صف‌های بسیار طولانی در مقابل باجه‌های گذرنامه به وجود آمده است.

بنا بر این گزارش، این صف‌های طولانی که قاعدتا موجب تأخیر پروازها نیز خواهد شد، موجب نارضایتی مردم و مسافران پروازهای خارجی شده است.

گفتنی است، هرچند این نقص گویا به پلیس فرودگاه مربوط می‌شود، اما برخی نابسامانی‌ها در فرودگاه امام(ره) همواره موجب رنجش خاطر مسافران و مردم این فرودگاه بوده که پیشتر «تابناک» در برخی موارد به آنها اشاره کرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
البته اگر شمااز فرودگاههاي بزرگ مثل فرانكفورت ،استانبول و دبي پرواز داشته باشيد متوجه مي شويد كه در حالت عدي هم خدمات دهي در فرودگاه امام بسيار ضعيف بود.مسافري كه 5 ساعت پرواز بوده كلي بايد در صف بايستد در حالي كه نصف ماموران كنترل سر كار حاضر نمي شوند.
من در تاریخ 27/9 از مرز استارا وارد شدم و چون سیستم گذرنامه قطع بود ساعتهای طولانی در مرز ماندیم و اجازه ورود به ما نمیدادند سرانجام پس از چند ساعت راضی شدند دستی مهر ورود بزنند اما خروج که غیر ممکن بود.این مشکل همیشگی است و باید فکر اساسی بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۵
می خوام بدونم منفی ها رو کی داده؟!!!!
منم امروز رفتم اداره گذرنامه در شهر آرا گفتن سیستم گذرنامه قطع شده اونجا هم خیلی از مردم تو سیستم نوبت دهی شماره های سه رقمی گرفته بودن و منتظر نشسته بودن تا ساعت 12:30 من اونجا بودم که خبری نشد
مشکل اصلی فرودگاه امام مدیریت ضعیف و ناامنی است بنده دو بار از طریق فرودگاه امام وارد کشور شدم که هر دو بار با مزاحمت ماموران به ظاهر حراست برای خودم و همسرم مواجه شدم.
خارج می ری؟ اجنبی؟ بدم پدر پدر پدرتو در بیارن؟
در حالت عادی هم چنگی به دل نمیزنه . ابتدایی ترین چیز مثل دستشوئی هم تو اون فرودگاه افتضاحه اگر با جاهای دیگه مقایسه کنید
به غیر از قسمت کنترل گذرنامه ، در قسمت ورودی اصلی که چمدانها برای اولین بار اسکن میشوند هم مشکل اساسی وجود دارد. زیرا برای این قسمت عملا" فقط یک ورودی وجود دارد که موجب ایجاد صفی بسیار طولانی که گاه چندین بار میپیچد میشود. اما گویی چندان تمایلی به حل این مشکل نیز وجود ندارد. چون از سال بهره برداری از فرودگاه امام این مشکل وجود دارد.
فرودگاه امام بي نظم ترين فرودگاه دنياست كه تا حالا من ديدم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی