بازدید 2499

يارانه‌ها‌ به سرپرست باصلاحيت‌ تعلق مي‌گيرد

قبل از اجراي قانون هدفمندكردن يارانه‌ها، بررسي‌هاي لازم براي پرداخت يارانه به خانواده‌هاي بدسرپرست انجام شده و در اين زمينه از سوي وزارت رفاه تدابيري انديشيده شده است.
کد خبر: ۱۴۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۸ 03 January 2011
فارس: عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: وزارت رفاه با بررسي‌هايي كه انجام مي‌دهد، مقرر كرد تا يارانه‌ها به سرپرست صلاحيت‌دار خانواده‌هاي بدسرپرست تعلق گيرد.

محمد‌رضا محسني‌ثاني اظهار داشت: در برنامه چهارم و پنجم توسعه به‌ويژه قانون هدفمند كردن يارانه‌ها، سمت و سوي برنامه‌ريزي‌ها و قانونگذاري‌ها براي حمايت از اقشار آسيب‌پذير و دهك‌هاي پايين جامعه به‌ويژه زنان خودسرپرست يا بدسرپرست بوده است.

وي با اشاره به اينكه در گذشته نيز در راستاي حمايت از اقشار آسيب‌پذير، پوشش بيمه‌اي به تصويب رسيده‌ است، گفت: همچنين اختصاص يارانه‌اي‌ خاص به اين قشر از جامعه تصويب شد و در حال حاضر در برنامه پنجم توسعه، قرار است اين پوشش به طور كامل اجرا شود.

محسني‌ثاني با بيان اينكه هدفمندكردن يارانه‌ها نه ‌تنها براي اقشار آسيب‌پذير جامعه مشكلي ايجاد نخواهد كرد بلكه يكي از اهداف اين طرح، حمايت از اين قشر است، افزود: وزارت رفاه با بررسي‌هايي كه انجام مي‌دهد، مقرر كرد تا يارانه‌ها به سرپرست صلاحيت‌دار خانواده‌هاي بدسرپرست تعلق گيرد.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس در پايان بيان كرد: قبل از اجراي قانون هدفمندكردن يارانه‌ها، بررسي‌هاي لازم براي پرداخت يارانه به خانواده‌هاي بدسرپرست انجام شده و در اين زمينه از سوي وزارت رفاه تدابيري انديشيده شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد