بازدید 4538

نقشه داماد براي كشتن خانواده همسرش

به خاطر عصبانيت و ناراحتي شديد تصميم گرفتم آنها را از بين ببرم. به همين خاطر نيمه شب از بالاي ديوار به حياط خانه پدرزنم پريده و خودم را به پشت‌بام رساندم. سرگرم جابه‌جايي دودكش بخاري خانه بودم ناگهان سقوط كردم و...
کد خبر: ۱۳۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۱ 01 January 2011
ایران: داماد انتقامجو هنگام اجراي نقشه قتل خانواده همسرش سقوط كرد و ناكام ماند.

چندي قبل ساكنان خانه‌اي در يكي از محله‌هاي جنوب تهران نيمه‌شب ناگهان با شنيدن صداي مهيبي از خواب پريدند. آنها وقتي خود را به حياط رساندند، در كمال ناباوري با «سعيد» - داماد 37 ساله - روبه‌رو شدند كه مصدوم شده بود. بنابراين با توجه به اختلاف‌هاي قبلي و اعلام شكايت صاحبخانه، داماد به دليل ورود بدون اجازه به خانه تحويل مأموران پليس شد. پس از تشكيل پرونده، متهم وقتي در حضور بازپرس «عباس بخشوده» از شعبه چهارم دادسراي ناحيه 16 تهران - بعثت - ايستاد، اعتراف كرد كه قصد كشتن اعضاي خانواده همسرش را داشته كه ناكام مانده است.

وي درباره انگيزه‌اش گفت: حدود 10 سال قبل با همسرم ازدواج كردم و حاصل زندگي‌مان نيز 2 فرزند است. متأسفانه در سال‌هاي اخير من و همسرم همواره با هم اختلاف و درگيري داشتيم. تا اينكه حدود 3 ماه قبل همسرم قهر كرد و همراه 2 فرزندمان به خانه پدرش رفت. از آن زمان تاكنون چندين بار براي بازگرداندن همسر و فرزندانم به خانه پدرزنم رفتم، اما خانواده‌اش با بدرفتاري مرا بيرون انداختند.

سرانجام به خاطر عصبانيت و ناراحتي شديد تصميم گرفتم آنها را از بين ببرم. به همين خاطر نيمه شب از بالاي ديوار به حياط خانه پدرزنم پريده و خودم را به پشت‌بام رساندم. سرگرم جابه‌جايي دودكش بخاري خانه بودم ناگهان سقوط كردم و...

در حال حاضر مرد انتقامجو به اتهام شروع به قتل اعضاي خانواده همسرش با صدور قرار قانوني در بازداشت است و تحقيقات از او همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
آخرین اخبار
وب گردی