بازدید 5033

آتش‌سوزي لانه كبوتر از جنایت خبر مي‌داد

مدتي قبل با بهاره – 25 ساله – آشنا شدم. او از شوهرش طلاق گرفته و معتاد بود به همين خاطر گاهي اوقات به خانه ما مي‌آمد امروز صبح هم دور از چشم پدر و مادرم او به خانه آمد. برادرم نيز در خانه بود. اما پس از مصرف مواد ناگهان جروبحث‌مان شد و او به حالت قهر خانه را ترك كرد. تا اينكه ساعتي بعد متوجه آتش‌سوزي شديم. اما من و برادرم دخالتي در مرگ او نداشتيم!
کد خبر: ۱۳۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۴ 29 December 2010
ایران: آتش‌سوزي لانه كبوترها در پشت‌بام ساختمان سه طبقه راز قتل زن جوان را فاش كرد.

حدود ساعت 12 ظهر دوشنبه – 6 دي – ساكنان يكي از محله‌هاي جنوب تهران با مشاهده شعله‌هاي آتشي كه از پشت‌بام خانه سه طبقه‌اي زبانه مي‌كشيد آتش‌نشاني را خبر كردند.

دقايقي پس از حضور امدادگران حريق خاموش شد. اما آنها هنگام بررسي داخل لانه كبوترها ناگهان با جسد سوخته‌اي روبه‌رو شدند.

بلافاصله با اعلام موضوع به پليس، مأموران همراه قاضي عموزاد – بازپرس كشيك ويژه قتل – خود را به محل كشف جسد رساندند.

در نخستين بررسي‌ها مشخص شد جسد متعلق به زن جواني است كه به احتمال زياد خفه شده است.زن و مرد صاحبخانه كه با اطلاع از موضوع بشدت شوكه بودند ضمن اظهار بي‌اطلاعي از ماجرا گفتند: يك طبقه از ساختمان در اختيار دو پسر جوان‌شان قرار دارد و دو طبقه ديگر نيز تحت اختيار خودمان است. بنابراين پسران صاحبخانه بازجويي شدند اما آنها كه بشدت ترسيده بودند ابتدا منكر هر گونه دخالتي در قتل شدند. اما بازپرس جنايي با مشاهده آثار سوختگي و زخم روی بدن دو برادر دستور بازداشت آنها را صادر كرد.

حميد - 25 ساله – يكي از متهمان گفت: مدتي قبل با بهاره – 25 ساله – آشنا شدم. او از شوهرش طلاق گرفته و معتاد بود به همين خاطر گاهي اوقات به خانه ما مي‌آمد امروز صبح هم دور از چشم پدر و مادرم او به خانه آمد. برادرم نيز در خانه بود. اما پس از مصرف مواد ناگهان جروبحث‌مان شد و او به حالت قهر خانه را ترك كرد. تا اينكه ساعتي بعد متوجه آتش‌سوزي شديم. اما من و برادرم دخالتي در مرگ او نداشتيم!

بازپرس جنايي پس از شنيدن اظهارات ضد و نقيض پسران جوان هر دو را پس از بازداشت در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم