بازدید 4557

درگيري در قهوه‌خانه قرباني گرفت

در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد فردي به نام آرش كه از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه است، پس از جر و بحث و درگيري با فردي به نام مهدي در قهوه‌خانه‌اي در گلستان، با چاقو ضربه‌اي به گلوي مهدي زده و از محل متواري شده است.
کد خبر: ۱۳۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۱ 22 December 2010
جام جم: شرور سابقه‌داري كه پس از مصرف مواد مخدر در قهوه‌خانه، كنترل خود را از دست داده و فردي را در رباط‌كريم استان تهران به قتل رسانده بود، يك روز پس از جنايت، خود را تسليم كرد.

سرهنگ ابراهيم حسن‌آبادي، فرمانده انتظامي شهرستان رباط كريم با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي رباط‌كريم، با دريافت گزارشي مبني بر قتل شخصي به نام مهدي 29 ساله كه با ضربه چاقو در يكي از قهوه‌خانه‌هاي شهر گلستان به قتل رسيده بود، به محل اعزام شده و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد فردي به نام آرش كه از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه است، پس از جر و بحث و درگيري با فردي به نام مهدي در قهوه‌خانه‌اي در گلستان، با چاقو ضربه‌اي به گلوي مهدي زده و از محل متواري شده است.

حسن‌آبادي تصريح كرد: كارآگاهان در پي يافتن مخفيگاه متهم و دستگيري وي بودند كه آرش وقتي متوجه شد پليس در تعقيب اوست، يك روز پس از وقوع جنايت، با حضور در پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان رباط‌كريم، خود را تسليم كرد.

متهم در اعترافاتش گفت: به خاطر اختلافاتي كه با مهدي داشتم، روز حادثه با او درگير شدم و كنترل خود را از دست داده و او را به قتل رساندم. اكنون نيز از عمل خود پشيمانم. پس از اعترافات، متهم با صدور قرار قانوني در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت تا در ارتباط با اين جنايت و انگيزه‌هاي قاتل تحقيقات تكميلي انجام شود .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی