بازدید 16796

فیس‏بوک مردم را به فحشا تحریک می‏کند

یک کشیش آمریکایی ساکن ایالت نیوجرسی از زوج‏های جوانی که برای ازدواج به او مراجعه می‏کنند، می‏خواهد تا جایگاه‏ها و صفحات شخصی خود را در "شبکه اجتماعی فیس‏بوک" تعطیل کنند.
کد خبر: ۱۳۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۰ 23 November 2010
یک کشیش آمریکایی از زوجهای جوان خواست تا جایگاه‏های شخصی خود را در فیس‏بوک منحل کنند. به اعتقاد این کشیش، فیس‏بوک مردم را به انجام رفتارهای خلاف عفت عمومی تحریک می‏کند.

به گزارش خبرگزاری ابنا ، در حالي كه رسانه‏ها و شبکه‏هاي غربي، نقش سواره‏نظام ارتش دشمن را در "جنگ نرم" علیه کشورهای اسلامی بازی می‏کنند، صدای متدینان خود غرب نیز علیه برخی از این رسانه‏ها درآمده است.

یک کشیش آمریکایی ساکن ایالت نیوجرسی از زوج‏های جوانی که برای ازدواج به او مراجعه می‏کنند، می‏خواهد تا جایگاه‏ها و صفحات شخصی خود را در "شبکه اجتماعی فیس‏بوک" تعطیل کنند.

«سیدریک میلر» کشیش شهر "نپتون" ایالت نیوجرسی می‏گوید: «زمانی این بیانیه و کمپین را در دستور کار قرار دادم که دیدم زندگی شخصی بیست زوج از زوج‏هایی که در کلیسای من ازدواج کرده بودند را تحت تأثیر خود قرار داده است».

«آنت بتلر» روزنامه‏نگار و ستون‏نویس مجله دینی "prophetic" (به معنی رسالت) در مقاله‏ای با عنوان "فیس‏بوک؛ راهی سریع به سوی جهنم!" از این پیشنهاد کشیش میلر حمایت کرده است. بتلر در مقاله خود نوشته: «این گفته میلر در واقع ادامه همان راه کشیش‏های اصولگراست که خواستار برخورد محدودکننده‏تر با رسانه‏ها هستند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۹
من خودم عضو فيس بوك هستم. به جز اينكه با دوستان بسيار قديمي خودم دوباره ارتباط برقرار كردم و خيلي از قديمي ها را كه مدت ها خبر نداشتم پيدا كردم چيز ديگري از اين سايت نديدم.
از هر وسیله ای هم می شود در راه صحیح استفاده کرد هم ناصحیح. مسلما با دادن آگاهی و ترویج استفاده های خوب از هر تکنولوژی می توان اخلاق و فرهنگ استفاده صحیح از آنرا در جامعه نهادینه کرد.
فیس بوک یه ایگاه اجتماعی است.این مردم هستند که به اون سمت و سو میدن.مثل ویدیو ماهواره تلویزیون و...
- فیس‏ بوک مردم را برای "کارهای خوب" هم تحریک می‏کند. چرا که زمینه های لازم برای صله ارحام و ارتباط با دوستان و آشنایان را هم (در این عصر، که گرفتاری ها زیاد و وقت ها کم است.) فراهم ساخته است.
- چرا از قابلیت ها و مزایای چنین شبکه های اجتماعی کمتر صحبت می شود؟
- شاید بتوان با "امر به معروف و نهی از منکر" در این شبکه ها به نتیجه مطلوب رسید.
جناب تابناک از کی تا حالا شما اظهار نظر چند خطی یک کشیش امریکایی را بدون حتی نظر یک کارشناس تیتر می کنید! بنده شخصا از فیس بوک برای ارتباط با دوستان و فامیل استفاده می کنم، نه در آن فحشایی دیدم و نه منکری، فیس بوک یا هر امکان دیگری در ذات خود نه بد است نه خود، هر وسیله و دست آوردی هم به همچنین، حتی کارد آشپزخانه شما هم می تواند در خدمت شما باشد و هم دشمن شما، دی وی دی می تواند در خدمت پرورش انسان باشد و هم می تواند ضد دین و اخلاق شود، همه اینها بستگی به دستی دارد که از آن استفاده می کند! آیا موضوعی به این روشنی یعنی استفاده ابزاری از علم، می تواند علتی باشد برای آن که اگر خواستیم چیزی را بکوبیم جنبه بد و نیمه خالی را مورد توجه قرار دهیم و اگر خواستیم تعریف کنیم، نیمه پر یا جنبه مثبت آن را بگوییم!!
انصافا شما که خود حسب ظاهر اهل فن وخبر هستید از کجای این خبر میتوان
فهمید که کسی به فحشا دعوت شده است ؟ اگر درمتن خبر اصلی این موضوع دقیقتر آمده چرا اصل خبر را گوش ودم کرده اید؟ واگر هم نیامده که یحتمل ! چرا از خودتان حرف در می آورید ؟
این همه مردم توی دنیا از فیس بوک استفاده می کنند این همه مزیت داره یه کشیشی ÷یدا شد که اینو میگه فوری خبرش می کنید میزنید تو سایتتون که بگید مثلا بده؟ما استفاده میکنیم حالا با فیلتر یا بی فیلتر!
این حرف را برای چیز های دیگرهم می توان گفت . فیس بوک یک رسانه قوی است که می تواند کارکرد های زیادی داشته باشد . رشانه هرچه قوی تر باشد کارکرد های مثبت ومنفی آن بیشتر می شود . اما به نظر من فیس بوک جای اشاعه ی فحشا نیست .
آخه یه کشیش یه حرفی تو یه جایی زده حالا شما اونو کنید علم. لا اقل بیاین یه نظر سنجی در این رابطه بزارین
شما چقدر ساده اید . چند نفر اون ور دنیا می خواهند بازار همدیگرو کساد کنند. شما بازی می خورید. شاید هم دارید مارو بازی میدید.
لطفا شما هم ارسال سریع به سوی جهنم رو از زیر همه خبرهاتون تو سایت بردارید تا خدای نکرده اینجا هم رنگ و بوی فساد و فحشا نگیره!
این ذهن بیمار است که در یک اتاق انفرادی هم باعث فحشا یا هر کوفتی که شما بگید میشه
تربیت خانوادگی و فرهنگ اجتماعی اگه قوی باشه .هیچ کس نباید از این شبکه هابترسه.... جمله لقمان یادتون نره:ادب ازکه آموخته ای؟ از بی ادبان! اگر محدودیت و ممنوعیت باشه باعث جذابیت میشه.ولی این سوال هم هست که یه آدم متاهل تو سایتای دوست یابی و چت و... چیکار مکنه؟دلیلی نمیتونه باشه غیراز عادت بد و عقده و غرایز سرکوب شده و...
اين استدلال مسخره مثل اينه كه بگيم چاقو ادمها را به كشتن يكديگر تشويق ميكند. پس چاقو را معدوم كنيد!!!!
شاهد از غیب رسید !
تا چند سال پیش در مورد اینترنت و قبل تر هم دو مورد ویدئو دقیقا همین استدلال و شواهد را می آوردید.
اگر به فحشا می کشند این فیس بوک پس چرا ارسال به فیس بوک دارید
در غرب فیس بوک راه خیانت به همسر را آسان کرده است. حتی دختر ها و پسرها به دوست دختر یا پسرخود که در اینجا به نوعی شریکجنسی قانونی محسوب میشود نیز وفادار نمیمانند.به خصوص دخترها از هر فرصتی برای سر زدن به فیس بوک خود استفاده می کنند.درمترو و اتوبوس یا در انتظارهای معمول. فیس بوک نه تنها مسیر فحشا را آسان ترکرده است بلکه خواب و خوراک جوانان را در غرب ربوده است.
شما هم تا یکی حرفهایی مثل شما میزنه زود تیترش میکنید...میدونستی که ایرانی ها با اینکه سایت فیس بوک براشون فیلتر هست بیشترین عضویت رو دارن تو این سایت...برید جلو بوق بزنید:))
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت!
الاقل یک اشاره ای کنید که مثلا جه اتفاقی میافته که فیس‏بوک مردم را به فحشا تحریک می‏کند.
پس خوش به حال ما که فیس بوک اینجا فیلتره و زوجهای جوان ما کمتر میرن طلاق بگیرن.
نه خوش به حال ما كه از هر نظر در امانيم و جامعه كاملا تميز و منزهي داريم چون همه جوره فيلتريم!
از كي تا حالا حرف يه كشيش آمريكايي شده سند و مدرك براي شما.
يادتون رفته كه همين چند وقت پيش يه كشيش مي خواست قران رو آتيش بزنه.
با منطق شما لابد كار اون ملعون هم درست بوده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم