بازدید 3325

نیمه نهایی جام حذفی؛ سپاهان با درخشش یک مدافع فینالیست شد/ نویدکیا با شکست آلومینیوم به تیم سابقش رسید

تیم سپاهان با غلبه بر گل گهر به فینال جام حذفی راه پیدا کرد و مس رفسنجان نیز در ضربات پنالتی آلومینیوم را شکست داد و راهی فینال شد.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹ 15 June 2024

به گزارش تابناکورزشی، در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۹:۴۵ امروز (شنبه) سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان گل‌گهر سیرجان بود که توانست با برتری ۲ بر یک به فینال راه پیدا کند.

ابوالفضل رزاق‌پور در دقیقه ۶ برای گل‌گهر گلزنی کرد، اما هادی محمدی در دقیقه ۲+۴۵ گل مساوی را به ثمر رساند تا سپاهان با شکست راهی رختکن نشود. محمدی که در این دیدار ستاره تیمش شده بود، گل دوم سپاهان را در دقیقه ۶۷ وارد دروازه میهمان کرد.

در دیگر دیدار این مرحله، دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان از ساعت ۲۰ به مصاف هم رفتند که حاصل کار دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش، تساوی یک - یک بود. در این دیدار ابتدا منتظر محمد در دقیقه ۱۴ برای مس گلزنی کر و ابوالفضل قنبری در دقیقه ۶۶ کار را برای آلومینیوم به تساوی کشاند. در ضربات پنالتی هم مس با درخشش داود نوشی‌صوفیانی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید تا راهی فینال شود.

به این ترتیب دیدار فینال روز ۳۱ خرداد میان دو تیم سپاهان و مس رفسنجان برگزار می‌شود تا محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان مقابل سپاهانی قرار بگیرد که سابقه کاپیتانی و هدایت این تیم به عنوان سرمربی را داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری