بازدید 11605

رئیسی: تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ دولت صادق‌الوعد بودیم و خواهیم بود/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است

گفت‌وگوی زنده و مستقیم سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور از طریق صدا و سیما بعد از اخبار ۲۱ سیما انجام شد؛ این دهمین گفت‌وگوی تلویزیونی رییس‌جمهور با مردم از آغاز دولت سیزدهم بود.
کد خبر: ۱۲۳۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳ 07 May 2024

رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است

تابناک _ رییس جمهور با بیان اینکه تولید مسکن در کشور فعال است، بیان کرد: امروز شاهد تولید دو میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن در کشور هستیم و امیدواریم با کار جدی وعده ما عملی شود.

گفت‌وگوی زنده و مستقیم آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور از طریق صدا و سیما بعد از اخبار ۲۱  سیما انجام شد؛ این دهمین گفت‌وگوی تلویزیونی رییس‌جمهور با مردم از آغاز دولت سیزدهم بود.

رییسی در سخن با مردم ضمن تبریک ایام دهه کرامت در ابتدا در مورد عملیات وعده صادق، گفت: ابعاد موضوع عملیات وعده صادق باید در نشست‌های مختلف و در رسانه ملی و محافل علمی و پژوهشی بیان شود.

وی افزود: وعده صادق در کشور ما احساس غرور ملی و از نقاط عطف اجماع ساز بود، به گونه‌ای که همه این اقدام را ستودند.

رییس جمهور اظهار کرد: پیشینه این عملیات به جنایات و نسل کشی‌های رژیم صهیونیستی در غزه باز می‌گردد، غزه حقیقتاً تابلویی است که هم در آن جلوه نورانیت، مقاومت، صبر، دلدادگی، حق خواهی و مظلومیت مردم غزه را می‌توان دید و هم آن صفحه سیاه و ظلمانی که اوج بی‌رحمی، جنایت، نسل کشی و کودک کشی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد؛ اما در این هفت ماه پیروز میدان مردم مقاوم فلسطین هستند.

«وعده صادق» جلوۀ بسیار روشنی از عقلانیت انقلابی است

رییسی با بیان اینکه حمایت از فلسطین نه در دانشگاه‌های غرب که در هرجای دنیا دیده می‌شود، گفت: رژیم صهیونیستی در این درماندگی خود به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد و رهبری انقلاب بر تنبیه این رژیم پس از این واقعه تاکید کرد و در نهایت جلوه‌ای از همکاری میدان، دیپلماسی و رسانه در عملیات وعده صادق دیده شد و نشان داد، ایران قوی است که می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند؛ باید با قدرت پیش رفت.

وی تأکید کرد: معتقدیم در برابر دیپلماسی التماسی می‌توان جلوه‌ای از قدرت جمهوری اسلامی را نشان داد که سایه جنگ را از کشور دور کند و سرریز همین اقتدار را می‌توان در ابعاد دیگر از جمله رفع مشکلات اقتصادی هم به کار گرفت.

رییس‌جمهور تأکید کرد: برداشت من این است که «وعده صادق» نقطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و این نقطه اقتدار آثار خود را در زمینه‌های دیگر از جمله اقتصاد کشور نشان می‌دهد. اگر این عملیات غرورآفرین اجماع‌ساز بود و همه در کنار هم آن را تحسین کردند، می‌توان از این فرصت برای اجماع در حل مشکلات کشور هم به کار گرفت.

رییسی در پاسخ به این پرسش که راه‌حل مشکلات کشور موشک است یا مذاکره و یا هر دو، تصریح کرد: ما بارها اعلام کردیم جمهوری اسلامی دست کشورهایی را که بخواهند با ما روابط خوبی داشته باشند می‌فشاریم؛ چه در آسیا و چه در اروپا تا روابط خوبی شکل گیرد. البته دشمن ایران‌هراسی را امروز تشویق می‌کند اما می‌بینیم که این ترفند جواب نداده و مساله فلسطین مساله دنیا شده است. این نشان داد موضع جمهوری اسلامی درست است. بارها به کشورهای منطقه هم نشان دادیم که ایران دوست آنان است.

انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم

وی افزود: رییس اقلیم کردستان در دیداری که با او داشتم تاکید می‌کرد کاری که حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از اقلیم انجام داد تا داعش در آنجا به هدف خود نرسد، هرگز از یاد مردم کرد پاک نمی‌شود.

رییس‌جمهور با بیان اینکه وعده صادق این است که ما مقابل هرکسی که مقابل جمهوری اسلامی بایستد می‌ایستیم و با هرکسی بخواهد با ما روابط خوبی داشته باشد روابط خوبی خواهیم داشت، گفت: ما هیچ وقت میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند، ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره، در واقع موشک جواب موشک است.

رییسی با اشاره به اینکه ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال نیاز کشور و تاکید قانون است، اظهار کرد: اگر در سال‌های گذشته شاهد تولید مسکن با توجه به نیاز مردم بودیم امروز با این مشکلات مواجه نبودیم، اقدامات در زمان خود انجام نشده است و کمبود در کشور احساس می‌شود. امروز شاهد تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن در کشور هستیم. مسکن روستایی فعال است و اکنون بیش از ۲۶۰ هزار مسکن در این بخش تحویل دادیم. ۱۰۰ هزار مسکن تحویل مددجویان شده است.

کار ساخت مسکن در سراسر کشور درحال انجام است

وی با بیان اینکه تولید مسکن در کشور فعال است، بیان کرد: امیدواریم با کار جدی که در وزارت راه یا همکاری مردم، تعاونی‌ها، نیروهای مسلح و دانشگاه‌ها برای تولید مسکن در حال انجام است، وعده ما عملی شود. از وعده‌های دولت که به دنبال تحقق کامل آن است حتماً ساخت مسکن است. اطمینان می‌دهیم دولت حتماً به وعده ساخت مسکن کمک می‌کند اما در عین حال به کمک خود مردم هم نیاز داریم.

رییس‌جمهور عنوان کرد: در مسکن مهر وقتی کار را شروع کردیم ۲۴۰ هزار تعهد ساخت مسکن داشتیم. دولت‌های قبلی متعهد شده بودند اما این کار را انجام دادیم و ۱۴۰ هزار مسکن از این میزان به مردم تحویل شده است. ساخت مسکن کمی طول می‌کشد و امیدواریم بتوانیم این امر را به خوبی پیش ببریم.

رییسی در پاسخ به پرسشی درباره آمارهای مهار نسبی رشد تورم و نقدینگی از یک‌سو و محسوس نبودن این امر در زندگی مردم، تصریح کرد: علت‌ها را باید از میان برد تا تورم کاهش یابد. ما با تورم نزدیک ۶۰ درصد شروع و تلاش کردیم کسری بودجه نداشته باشیم یا کسری بودجه‌ای که وجود داشت، با ایجاد درآمد تلاش کردیم پیش ببریم نه با استقراض و چاپ پول. در سال های بعد هم تلاش کردیم هزینه‌ها را افزایش ندهیم و بودجه را هم تراز ارائه کنیم تا کسری بودجه که در این زمینه موثر است وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: رشد نقدینگی در این دولت ۲۳ درصد است که بسیاری باور نمی‌کردند، همچنین بر وجود انضباط مالی و اضافه برداشت موسسات مالی و اعتباری تاکید کردیم تا اگر این روند ادامه یابد حتی این موسسات را منحل کنیم.

تورم روز به روز کاهشی می‌شود

رییس‌جمهور تصریح کرد: من روزانه آمار می‌گیرم، روزی نمی‌گذرد مگر اینکه از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم و این حساسیت من بر این موضوع است.

رییسی با بیان اینکه تورم به کانال ۳۰ درصد رفته و کاهشی می‌شود، گفت: تلاش کردیم فشارها بر اقشار ضعیف کاهش یابد، طرح کالابرگ هم برای همین بود که کالاهای اساسی با قیمت ثابت به دست مردم برسد. این اقدامات در جهت فقرزدایی و کمکی به خانواده‌های نیازمند است که آب، برق، گاز و بیمه سلامت این خانواده‌ها رایگان شود.

وی توانمندسازی مددجویان را از اقدامات دیگر برشمرد و افزود: ۱۰۰ هزار تن از چتر حمایتی کمیته امداد خارج شده‌اند و اولین‌بار است که کسی پشت نوبت کمیته امداد نیست. نمی‌خواهم بگویم این امر مسئله را حل می‌کند یا کسی در کشور چنین نیست اما الان در وزارت رفاه سامانه‌ای آماده شده تا هرکسی در کشور نیازمند است به این سامانه اعلام کند تا تحت پوشش قرار گیرد.

رییس‌جمهور افزود: تلاش شده تا در زمینه حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان اقداماتی انجام شود تا در وضعیت تورمی فشار اقتصادی بر آنان کمتر شود، دولت بر مشکلات اقتصادی واقف است و تلاش می‌کند این مشکلات را روزبه‌روز کاهش دهد.

رییسی درباره مالیات بر سوداگری و برنامه دولت در این زمینه، گفت: زنجیره تامین، تولید تا مصرف باید کنترل شود و این کنترل همیشه نباید دولتی باشد، اتحادیه‌ها، اصناف و قشرها می‌توانند در این زنجیره نظارت و کنترل داشته باشند. در زمینه مسکن، نظام‌بخشی به بنگاه‌های معاملات بسیار مهم بود که در این دولت با همکاری خود بنگاه‌ها انجام شد. برخورد با سوداگری و سودجویان در بازار حتماً مورد توجه و پیگیری دولت است تا قوانین در این زمینه را با قدرت اجرا کند.

ابربدهکاران بانکی که پچ‌ پچ محافل بود را علنی کردیم

رییس‌جمهور در پاسخ به پرسشی درباره گسترش عدالت اجتماعی و فرهنگی، گفت: در اولین بودجه‌ای که به مجلس تقدیم نمودیم، تلاش کردیم براساس آمایش سرزمینی بودجه را توزیع کنیم. امکانات تحصیلی، جاده‌های روستایی و حل تنش آبی روستاها را در این زمینه در نظر گرفتیم و امروز از ۱۰ هزار روستا که تنش آبی داشت مشکل ۵ هزار روستا در این دولت حل شده است. هدف دولت حل کامل این مشکل است.

رییسی ادامه داد: عدد روستاهایی که مثلاً در زمینه فیبر نوری به آن‌ها توجه شده بیشتر از مناطق شهری و مناطق به اصطلاح بیشتر پیش چشم بوده است. توجه به مناطق کم برخوردار از نظر ساخت جاده، خانه بهداشت، ساخت مدرسه و امکانات دیگر با نگاه عدالت‌محور عمل کردیم.

وی خاطرنشان کرد: جایی که احساس کنیم، امری خلاف عدالت صورت گرفته حقیقتا برافروخته می‌شویم و آن را شایسته دولت و نظام اسلامی نمی‌دانیم. حتماً به همه بخش‌ها توجه عادلانه داریم.

رییس‌جمهور با اشاره به موضوع گشت ارشاد مدیران گفت: کاری که عدالت را نقض می‌کند فساد است‌. از ابتدا اعلام کردیم ساختارهای فسادزا را اصلاح می‌کنیم، آن‌هم با ایجاد شفافیت در عمل. صدور مجوزها را دیدیم که چگونه اصلاح شد، سامانه تجارت بیش از ۹۰ درصد در حال اجراست و این سامانه‌ها از ایجاد فساد جلوگیری می‌کند. ابربدهکاران بانکی که پچ‌پچ جلسات و محافل بود را علنی کردیم تا کسی اینگونه عمل نکند. گام‌های خوبی برای شفاف‌سازی و برخورد با افراد مختلف در دولت برداشته‌ایم.

رییسی ادامه داد: وقتی اعلام می‌کنیم نزدیک ۱۰۰ تن از مسئولان بخش‌های مختلف که همگی هم مشکل نداشتند، اما احساس ناکارآمدی‌شان وجود داشت و برخی که در موارد نادر مسئله داشتند، همه جابه‌جا شدند در راستای همین گشت ارشاد مدیران و نظارت است.

گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است

رییسی تصریح کرد: گشت ارشاد مدیران در سطح کشور در حال اجراست. تغییر، تذکر و هشدار در این زمینه انجام میشود و هرجا لازم است جابه‌جایی هم صورت می‌گیرد. ما خط قرمزی در این زمینه نداریم. من نه از گروه، حزب یا جریان خاصی نیستم. دولت ما مردمی است و ما با مردم ارتباط داریم. هرجا احساس کنیم رودربایستی نداریم و در همه شوراهای اداری اعلام کردیم و تجربه کردیم که ۲۰ مدیر تشویق شدند و ده مدیر هم برکنار که البته گفتیم همه آنان مشکلی نداشتند بلکه موضوع کارآمدی در مسئولیت بیشتر مطرح بوده است.

وی با اشاره به لزوم وجود نشاط اجتماعی، گفت: میزان کتابخوان در مناطق غیربرخوردار که در این دولت افزایش یافته است نشان می‌دهد این امر مسبوق به سابقه نبوده است. اقداماتی برای نمایشگاه کتاب انجام دادیم و سال گذشته یک میلیون و ۶۰۰ هزار جلد کتاب به روستاها ارسال کردیم. امسال هم در زمینه عدالت فرهنگی و اجتماعی برای نمایشگاه کتاب برنامه‌ریزی کردیم.

وی یادآور شد: در سال گذشته ۲۵ میلیون نفر در رویدادهای فرهنگی مختلف حاضر شدند که جلوه نشاط اجتماعی است. به این معنا هم نیست که مردم مشکل ندارند، مشکل هم دارند اما نشاط اجتماعی نیز وجود دارد. آمار سفرها هم همین را نشان می‌دهد اما کافی نیست و باید گام‌های بیشتری برداشته شود.

همه باید به قانون حجاب پایبند باشند

رییس‌جمهور با اشاره به جایگاه حجاب در میان زنان ایران، تصریح کرد: مساله حجاب هم وظیفه شرعی و هم قانونی است. ممکن است فردی نسبت به مسائل شرعی تقید نداشته باشد اما این امر حجاب قانونی است و قانونمداری اصلی مورد توجه همه است. دشمن دنبال حیازدایی از جامعه ماست اما مردم ما اجازه نمی‌دهند دشمن به این هدف برسد و پایبندی زنان ما به حجاب ریشه در اعتقادات دارد اگر جایی کم‌توجهی یا بی‌توجهی می‌شود باید این توجه را ایجاد کرد و افرادی هم که با یک برنامه به هنجارشکنی عمل می‌کنند وظیفه دستگاه‌های قانونی در این زمینه مشخص است.

وی افزود: دولت وظیفه قانونی خود را در این زمینه هم در دستگاه‌های اداری انجام می‌دهد و هم در حوزه عمومی و هم قانون باید اجرا شود. دستگاه‌های فرهنگی، قضایی و انتظامی در این زمینه وظیفه دارند و اگر همه به وظیفه خود به موقع عمل کنند هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت. دولت خود را موظف به اجرای قانون و رعایت آن در دستگاه‌های خود می‌داند.

مردم با حضور در دور دوم انتخابات، انتخابشان را تکمیل کنند

رییسی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مجلس قانونگذار و ریل‌گذار است و اگر مجلس و دولت قوی باشند اجرای قوی هم به دنبال می‌آید. مردم با حضور در حوزه‌های انتخابیه باقی مانده کار خود در دور اول را تکمیل کنند تا دولت و مجلس برای خدمت به مردم و رفع مشکلات گام بردارند. همکاری مجلس و دولت بسیار مهم است و امیدوارم مجلس در زمان مقرر شکل بگیرد و کارها پیش رود.

دلیل عصبانیت دشمن، پیشرفت ماست

رییسی در پاسخ به پرسشی درباره ایجاد اشتغال، اظهار کرد: ما باید سالی یک میلیون شغل ایجاد کنیم و باید انجام شود. این نیاز کشور است. دولت پس از گذشت قریب سه سال توانسته یک میلیون شغل را ایجاد کند. در برخی استان‌ها اشتغال دیگر موضوع جدی نیست. برخی استان‌ها که چنین است نیز مورد تاکید دولت هستند. همچنین ما با احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل به اشتغال کمک کردیم که قریب به ۹ هزار مورد می‌شوند.

وی با بیان اینکه تولید در کشور افزایش یافته است، گفت: آمار بیکاری هم کاهش یافته و در کانال هفت تا هشت درصد قرار دارد. ما به ایجاد زمینه شغلی برای تحصیلکرده‌ها حتما تاکید داریم. امروز ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان داریم که دوبرابر گذشته شده است. زمینه برای فعالیت‌ در کشور فراهم است و صندوق‌های حمایتی هم در این زمینه فعال هستند تا کمک کنند. امیدوارم روزی در کشور اصلا بیکار نداشته باشیم و زمینه برای همه افراد جویای کار ایجاد شود.

رییس‌جمهور تصریح کرد: امروز تولید نه فقط در صنعت که در کشاورزی هم رشد داشته است و ۲۲ درصد رشد در حوزه تولید کالاهای اساسی داریم. کارهای خوبی در حوزه صنعت و معدن در حال انجام است. مردم متوجه هستند که دولت کار می‌کند و ما حمایت مردم را نعمت و لطف الهی می‌دانیم.


رییسی تأکید کرد: امروز آمارها از کاهش تورم و رشد اقتصادی حتی در صندوق بین‌المللی پول هم تاکید شده است. رشد اقتصادی، رشد صادرات و کاهش تورم

در این آمارها هم وجود دارد. ما ده سال رشد اقتصادی زیر یک درصد داشتیم اما الان ۴ تا ۵ درصد رشد اقتصادی داریم و دشمن نمی‌خواهد، چنین رویه‌ای در کشور پیش گرفته شود و دلیل عصبانیت دشمن هم از ما همین است که پیشرفت داریم.

دولت صادق‌الوعد بودیم و خواهیم بود

رییس‌جمهور با بیان اینکه نقد و انتقاد ایراد ندارد اما همه باید کمک کنیم تا مشکلات حل شود، گفت: انسجام ملی در جریان عملیات وعده صادق می‌تواند دیگر مشکلات را هم حل کند، همه احزاب، گروه‌ها و دیدگاه‌ها بدانند که باید دست به دست هم دهند و مشکلات حل شود.

رییسی در پایان تأکید کرد: دولت خدمتگزار همه مردم است، حتی کسانی که به من رأی نداده‌اند نیز ما خدمتگزارشان هستیم، ما دولت صادق الوعد بودیم و خواهیم بود و به عهد خود با مردم وفاداریم و حل مشکلات مردم را دنبال می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۶
شما نمی خواد مسکن بسازی؛ فقط حداقل حقوق رو زیاد کن. به بازنشسته ماهی 800 دلار پول بده، نه آب می خوایم نه برق نه گاز. نه جاده بساز نه رشد اقتصادی داشته باش. ولی فقط حداقل حقوق رو ماهی 800 دلار کن.
پاسخ ها
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
باید مبنای حقوق سکه و یا دلار باشه ،سال 1400با 300میشد یک واحد 80متری خرید الان همون واحد 3میلیارد شده ،حقوقهای عموم مردم حداقل یک سکه بود الان یک سوم سکه شده ،البته شاید معنی کاهش تورم از منظر دولت انقلابی همین باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
تقریبا درباره بورس که به نوعی نود درصد شاکله تولید و اقتصاد ایران هست هیچ سوالی نشد.مشخص هست که سوالها از قبل هماهنگ شده.محاله که وضعیت تولید خوب باشه ولی بورس هر روز بیاد پایین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
تورم روز به روز کاهشی میشود ولی ما در دولت محرومان در سال 1402 رکورد تورم 80 ساله ایران رو زدیم با 53 درصد تورم
تورم در دولت 3 ساله رئیسی هر سال بیشتر از سال قبل بوده و هر سال رکرد جدیدی زده ک در دوران جنگ هم بی سابقه بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
بزرگترین خدمت این مسئولین به مردم سکوت است. کار خودتان را بکنید. با حرف هاتان اینقدر روی اعصاب مردم را نروید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
تنها صفتی که به این دولت نمی خورد صادق الوعد بودن است . کدام اشتغال کدام کاهش تورم کدام تولید کدام پروژه ملی کدام آینده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
مردم فقط ثبات اقتصادی می خواهند .... فقط همین مردم راضی هستند ... ولی سیستم بانک داری که سرمایه دار اصلی کشور است با این مخالف است ... چون سودشان در تورم هست....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
باافتخار میگم که بهت رأی ندادم رئیسی،به احترام اقلیتی که بهت رأی دادند و قبولت دارند،حرفی بزن که به شعورطرفدارات،بی احترامی نشه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
وعده اش این بود که به بازنشسته ها حقوق ندهد پول بیمه ها و دارو و درمان را ندهد سرمایه های مردم را در بورس دود کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
یک بار دیگر برای رئیس جمهور باید کلاسهای تقویتی بگذارندوقتی با دلار 61000 تومان میگویند تورم را کاهشی کردیم معنای واقعی کاهشی
. یا معنای تورم را نمی دانند در
عرض کمتر از سه سال دلار بیش از 2.4 برابر شده به هر کسی در هر کجای دنیا بگوئید این اتفاق افتاده به شما می گوید که تورم افزایشی وحشتناک داشته اید. بنظرم این جور حرف زدن ها یک توهین به فهم و شعور ملت ایران است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
شما را به هرکسی می پرستید
این مشاورین املاک را جمع کنید. یک هرج ومرج قیمتی درست کردند که بیا و ببین.
این خودنویس را درصدا و سیما هم تبلیغ کنید هم آموزش بدهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
اینو دیگه نمیشه کاریش کرد، کلا زده زیرش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
در حد نهم دهم درصد کم شده
دولت شما با همکاری کامل مجلس از تمام ترفندها و بهانه ها با زیرکی استفاده کرد و تمام فشار تحریم ها و هزینه های ناکارآمدی دولت را به مردم منتقل کرد حالا بیشتر مردم روزگار سختی را سپری می کنند و شما در رسانه ای که کاملا در خدمت دولت شماست آمار و گزارش از پیشرفت و بهتر شدن وضعیت می دهید و نمک به زخم مردم می پاشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اینکه گفته فرایند تولید 2 میلیون مسکن اجرایی شده منظورش اینه که شروع کردیم.
شروع هر کاری هم که نیت هست. فعلا نیت کردن بسازن تا ببینن کی ممکنه استارت بزنن که فکر کنم هرگز
دهمین گفتگو؟! مثل دیروز بود که حسن فریدون میگفت قیمت دلار خیلی کمتر از 4 هزار تومن هست و ایشان معترض بود!
آقای رییسی، بهتره بجای گرفتن آمار کاهش تورم از اطرافیانتان، کاهش و افزایش تورم واقعی را در سفره های مردم جستجو کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
دیروز پس از 2 هفته برای خرید اقلام ضروروی خانه مثل سیب زمینی و پیاز و تخم مرغ به بازار رفتم.
از دیدن قیمت اجناس حس اصحاب کهف بهم دست داد.
در این 2 هفته قیمت میوه و صیفی جات و تخم مرغ و شکر و .... به طور میانگین 50 درصد زیاد شده بود
تو این مملکت چه خبره؟!!!!!!!!!!
مرق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
به گفته خودشان ، در افزایش نقدینگی به اقتصاد مملکت کمک کرده اند، باور نمی کنید رجوع کنید به سخنرانی ایشان
رئیس جمهور در ایران دقیقا مانند رئیس جمهور در ایرانه!
متخصص مغز که آنقدر وراج است، چرا در باره مسائل معیشتی مردم خفه خون گرفته است؟
تورم کاهشی !؟
۹۰۰۰کارخان به چرخه تولید امده ؟ لیست انرا اعلام میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
چرا اجازه داده اید ؟
تا زاکانی دو میلیارد یورو را ببرد چین و از یک شرکت ساختمانی چینی اتوبوس و ون و تاکسی برقی بخرد !!؟؟

چرا یقه اش را نمی‌گیرید که از تولیدات داخلی حمایت کند ؟

چرا اجازه می‌دهید تا درختهای پارک‌ها را قطع کند ؟؟
عرزشی های محترم راجع به گرانی سرسام مسکن و ارزاق عمومی، هیچ نظر خاصی ندارند؟ لابد این تورم لجام گسیخته هم کار آلبانی نشین ها می باشد !؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
کمپین خرید دلارتون رو فراموش نکردیم هنوز غربگدای خائن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
0815
پس نرخ ارز آزاد رو قبول داری؟ بانک مرکزی چیز دیگه میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
سایت تابناک حق ندارد نظراتی که حاوی کلمات توهین آمیز است را منتشر کند
ارزش های انقلاب را توهین نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
ممنون از تاباک به خاطر انعکاس نظرات مردمی ريالتوضیح به هم میهن 09:10 ،ارزش این انقلاب به مردمی بودنش هست و اینکه در این سالها اینقدر به این
مردم بی احترامی و بی حرمتی شده جای تاسف داره مگر اینکه شما انقلاب رو از کسی یا جایی دیگه بدونید
خیلی سخت می توان کلمه ای مناسب برای این گزارش رئیس دولت پیدا کرد که قابل انتشار باشد فقط خوش به حال کسانی که مهاجرت کردند
این چه چور کاهشی است که مردم نمی بینند؟ آب-یا ازمراجخ اطلاع رسانی تان مطمین هستبد؟

ایران تنها کشوری است که دروغ در آن مجازات ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
مصاحبه نبود بلکه بیانیه است ، لطفا در آینده بیانیه بنویسید و منتشر کنید هم زحمت کمتر دارد هم هزینه کمتری، هر وقت شبیه سیاستمداران غرب و اسراییل جلوی خبرنگاران که بدون محدودیت هرگونه سوال بدون ترس مطرح کردن ایستادی بیا ادعا کن که مردمی هستید
دروغ گناه کبیره و حرام الهی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
دروغ مصلحتي گناه نيست
ok ممنون که گفتید. گشت ارشادتون چند تا دزد رو قبل از فرار به کانادا گرفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
آنها که رفتند و فراموشش کنید
بهتره تا دیر نشده ، جلوی امکان فساد بزرگ دو میلیارد یورو در خرید اتوبوس برقی ها را بگیرید
برای کاهش تورم کافیست با مرکز آمار هماهنگ شد اینکه تورم واقعی چقدر است و مردم چگونه با این درآمدها باید زندگی و ازدواج و فرزندآوری و .... کنند مهم نیست
هیچکدام از صحبت هات با واقعیات جامعه تطبیق ندارد.
کل حرفاش آمارسازی و شعار بود
یا تو مفهوم تورم را نمیدونی یا از اوضاع مملکت خبر نداری؟؟!!! این چه تورم کاهشی که قیمت‌ها همش اضافه میشه و همچی گرون گرونتر؟؟؟؟؟!!!! یه چی یاد گرفتی و هی تکرار میکنی که تورم کاهشی شده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
مشکل روسای جمهوری ما مثل احمدی نژاد و رئیسی در

ارزان فروشی کاسبان محله های محل سکونت آنها میباشد !؟
رئیسی
مردی که در حداقل یک صد سال اخیر ایران
بی سابقه است. بدون هیچ برنامه ی مدونی در هیچ حوزه ای.رکورد محرومیت از امکانات اولیه زندگی را جابجا کرد و الحق که سیدمحرومان برازنده اوست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
برای حجاب کلی برنامه داره ولی
ابربدهکار اول بانکی
خوددولت رئیسی و شرکت های دولتی هستند.
حالا هفتگي هم بيد مشكلي نبيد!
روزانه سرعت زياد مي شه تصادف مي كنيم دور از جان تان
اقای رییس جمهور شما خرید می کنید یا برای شما خرید می کنند؟
وای خدا ... امشب از این همه خبر خوش خوابم نمی بره....
تورم روز به روز کاهشی می شود. رییسی خواب دیدی خیر باشه
اعتقاد عجیبی به حرف های شما داریم
همانند گذشته
و وعده های انتخاباتی تان که همه عملی شد
تورم روز به روز کاهشی است!
همین دو روز پیش خود تابناک رشد ۵۹۳ درصدی قیمت کره را نسبت سال ۱۳۹۹، اعلام کرده بود!
خداوکیلی یکی پیدا بشه و معنی درصد را یادش بده
مرسی که هستی
وگرنه ما این همه شرایط خوب رو که شما گفتی رو نمی تونستیم تجربه کنیم!!!
خود گویی و خود خندی فکر کردی هنرمندی!
کسی که دست توی آتیش میکنه درجا دستش میسوزه ونتیجه عملش مشهوده ای کاش ای کاش کسی که درو غ میگه هم درجا نتیجه مشهود داشت. نه اینکه دروغ بگی بری وآب از آب تکان نخوره
دقیقا همینطوره که میفرمایید
کاهش روز به روز تورم را همه با گوشت وپوست واستخوانشان حس میکنند
رئیسی مرد خوبیه اما بی بند و بارها دشمنی میکنن نمیذارن شرایط رو درست کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
ما مرد اقتصاد و علم ودانش می خواییم خوبی ایشان دردی از من و خانوادم دعوا نمیکنه
ناشناس
| Germany |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
سخني از پدرزن رئيسي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
باشه
حالا منفی هات رو بشمر تا نظر مردم رو هم بدونی
تورم کمتر می شود بله اما سرکوب ارزی نکنید وتک نرخی کنید
کافی بیست درصد ارز ترجیحی به مسکن تزریق کنید وال بیشتر تورم کشور بخاطر مسکن چرا چوناکثر مردم مستجرن و اکثر کاسبا اجرا کردن
بازارآتیش گرفته به والله مدت ده روزازبازاریک قلم خرید نکردیم چون توان نداریم اصلا قدرت خریدهیچی رونداریم خداوندا خودت شاهد واگاه وباخبرهستی...یاعلی
خوب ما نبودیم که دلار ٥٠٠٠ هزار بشه
متخصص مغز دقیقا کجایی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
از شرمندگی فکر کنم فوت کرده !!؟؟
یا پنهان شده ؟
یا رفته مشهد و خودشو به پنجره فولادی قفل و زنجیر کرده
هدف از این مصاحبه چه بود؟؟؟؟؟؟؟
حرفهای تکراری؟؟؟؟؟؟؟
یا یک پیام خاص برای افراد خاص در جاهای خاص!!!
برای اکثریت ملت گه چیزی نداشت..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
سوالات گزینشی و تکراری و بی ارزش
حتی یک سوال از بورس نشد. بورسی که رئیسی وعده سامان داد ولی مثل اسکندر آن را به اتش کشید و سرمایه ملت را نابود کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
عزیزم تلویزیون یک دگمه داره که با اون خاموش میشه
کاهش تورم .خودت خندت نمیگیره به حرفهایی که میزنی .پس چرا اجناس هر لحظه گرونترمیشه .پس چرا ارزش پول هر روز کمتر میشه ‌خوبه من رئیس جمهور نشدم دلار بشه پنج هزارتومن . مردم وچی فرض کردین
?
?
?
هرسه تیتر خبری که اعلام کردی ، کاملا نادرست هستند . تورم افزایش یافته و خواهد یافت
مسکنی ساخته نشده و ساخته نخواهد شد
گشت ارشاد مدیرانتون هم به درد خودتون میخوره ، باغ ازگل و چای دبش و امثالهم بسیارند
مملکت گل وبلبله..وقتی رییسی همه چیزروانکارمیکنه ومیگه شرایط عالیه دیگه وای به حال بقیه کشور...این نیزمیگذرد
رئیسی دور بعد رای نیاره که نمیاره ببینیم رئیس جمهور جایگزین می خواد چیکار کنه من طرفدار رئیسی نیستم اما شما که همه چیز رو سر رئیسی خالی می کنید نمی دونید دنیای سیاست اون چیزی نیست که ما فکر میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
ایشان در دور دوم هم در سنگر خدمت هستند اراده بر این است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
پس چرا شما همه چیز سر روحانی خالی میکردید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
چرا رای نیاره؟ به همون دلایلی که دور اول رای آورد دور دومم رای میاره، مگه مردم تاثیری داشتند و خواهند داشت؟
مسولان بی مسولیت ، کدام حرفشان را تا حالا گردن گرفتند که اینها را چهار روز دیگه گردن بگیرند .
چه رئیس جمهور با ذکاوتی داریم خوش بحالمون! از خودت هم تشکر کن خونه که رفتی حتما بگو اسپند واست دود کنن چش نخوری !
البته آمارهات احتمالا خودتم قبول نداری
کاهش تورم رو با تمام وجود حس می کنیم. راضی به زحمت شما نبودیم.
سال اخر دولت ایشان است ودر استانه انتخابات هستیم وایشان با امارسازی وکتمان حقایق سعی در توجیه عملکرد بسیار ضعیف دولت کنونی دارد ایشان از ابتدا نیز مشخص بود که اینکاره نیست کلا در دنیایی مجازی سیر می کند که بدور از واقعات موجود است
ولی دروغ افزایشی شده ست
خخخخ
متاسفانه‌پاتون‌راگذاشتیدروی‌خرخره‌مردم‌ودارین‌روزبه‌روزفشارمیدهید
وقتی امار میده یعنی کاری برای این بقش نشده فقط شعاره
میگن سیر از گرسنه خبر نداره سواره از پیاده فعلا شما سیری و ماگرسنه بااین همه دزدی و اختلاس مگه چیزی برای ما میمونه اگه تونستی با ماهی ۵ت۶ تومان زندگی کنی درسته همه چیز درعرض یکماه گذشته قیمتش دو برابر شده شما دم از کاهش تورم میزی دیدار به قیامت
بابا ما که الان شکر خدا قدرتمند هستیم و هیچ کشوری جرات چپ نگاه کردن هم بمون نداره الان دیگه به فکر اقتصاد باشید الان در شرایط برابر هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
ممنون که منو خندوندی
چه کسی می گوید که گرانی اینجاست؟
دوره ارزانی است
که شرافت ارزان
تن عریان ارزان
و دروغ از همه چیز ارزان تر
وچه تخفیف بزرگی خورده قیمت هر انسان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
از همه ارزان تر جان مردم
سفرهای خالی هست آقای ریسی به شما آمار دروغ می‌گویند
نمیفهمم چرا اجناس روز به روز گران تر و سفره مردم خالی تر میشه ؟؟؟ شاید ایشان از افعال معکوس استفاده می کنند!!!!
فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن یعنی چی؟ یعنی دستورش رو دادند انشالله سال ۱۴۴۳ تکمیل بشه؟ یا فقط درحد یاعلی گفتن جلو رفتند؟ مسکن مهر که زمان پولداری دولت شروع شد هنوز ۱۰۰ هزار واحدش مونده. چه برسه به این واحدهایی که اصلا مکانش هم معلوم نیست. این بنده خدا کلا در زمان انتخابات یک وعده داد (یک میلیون مسکن در سال) که اون هم ناکام مونده.
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
وعده زیادی داد. ما ایرانی ها شوربختانه زود فراموش می کنیم.
منظور ایشان از لحاظ علمی درست هست....مثلا تورم قرار بوده ماهی ۲۰ درصد افزایش پیدا کنه....حالا بجای ۲۰ مثلا ۱۸ درصد ماهیانه میره رو قیمتها...بعد میگن سرعت رشد تورم کم شده....اینطوری حساب میکنن....که البته نتیجش برای اقتصاد فاجعه بوده!
مثلا تورم 50 درصد رو رسونده به 48 درصد اما حقوق کارگر و کارمند 20 درصد افزایش داشته این یعنی ته فقر و فلاکت
رئیسی مصاحبه میکنه درواقع نمک روزخم مردم میپاشه،فکرنکنی کارخوبی میکنی آمارالکی میدی ،به جدت صحبت نکنی سنگینتری،نکن برادرنکن بااعصاب هشتادمیلیون نفربازی نکن
اقای رییس جمهور ، یا منو ببر به کشورت یا بیا به کشور ما
بزک نمیر بهار میاد کمبیزه با خیار میاد.
افزایش مالیات یعنی نورم مضاعف.اونوقت میگین تورم کاهشی شده!
علت کاهش تورم مالیات سنگین و عدم ترمیم حقوق است نه اینکه دولت کوچکتر شده است
با توجه به تورم حقوق کارکنان و بازنشستگان 50 درصد آب رفته است.
جز بحث مالیات دولت از لحاظ اقتصادی کاری نکرده است مثل
کوچکتر کردن دولت
راحت کردن کسب و کار
عدم پرداخت وام های خرد
تغییر قانون کار
متناسب کردن حقوق کارکنان
و ....
در بحث مسکن تا کوچک سازی و کارخانه سازی صورت نگیرد مسئله حل نخواهد شد
باید تنها مجوز به خانه های 22 الی 45 متر داده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
دستم با عجله خورد به مثبت ببخشید
دولت صادق الوعده

ساخت ٤ ميليون مسكن چي شد ؟
واردات خودرو ارزان قيمت چي شد ؟
اره تورم كاهشي شده ، منتهي حتماً از تورم ٦٥ اومديم به تورم ٦٤

جناب دولت
اينجوري مملكت را اداره نمي كنند
تورم خودش نرخ رشد قیمتها نسبت به زمان است. نرخ رشد تورم چه صیغه ای که تو این سه سال رییس جمهور و سخنگو ش از خودشون ابداع کردند. نرخ رشد تورم میشه مشتق دوم قیمتها نسبت به زمان یا همون شتاب افزایش قیمتها که این دولت از خودش در اورده
4 سال اول که گل کاشتی، خدا به داد 4 سال دوم برسه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
دیگه بقیه ش راحته ، اولش سخت بود
البته گفت و گو نبود گفت و شنود بود
فرض کنیم شما در مورد تولید و رونق اقتصادی صحیح میفرمایید ولی ممکن است پاسخ دهید چرا سهام کارخانجات و شرکت ها در بورس عمدتا با بدبختی و کمتر از یکدهم ارزش احداث آنها معامله می شوند؟
عرزشی در مورد تورم ۴۰۰درصدی نظر نداره؟
خودت یکدفعه برو خرید کن ببین قیمتها چحوریه نمیخواد آماربگیری خودت گفتی شنیدن کی بود مانند دیدن.اطرافیانت آمارغلط بهت میدن
آقا صادق الوعده رو خوب اومدی!!!!!!!!!!!
دلم به حال این ملت میسوزه نشستن به حرفاش گوش دادن.
سلام - شیر خشک قوطی 100 هزار تومن مازاد بر مصرف ماهانه از 10 قوطی . به نرخ آزاد 180 هزار تومن پوشک بچه دانه ای 5 هزار تومن .ویزیت پزشک اطفال 300هزار تومن دارو چند برابر این است قانون حمایت از جوانی جمعیت ومادران وشعار تورم کاهشی دست مریزاد نمک روی زخم نپاشید.چرا ویه چه حقی؟؟؟؟؟؟؟؟
گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
لطفا یک گشت ارشاد برای اوقاف مشهد
یک گشت ارشاد برای شهرداری تهران
یک گشت ارشاد برای بازرگانی دولتی
یک‌گشت ارشاد برای بانک‌مرکزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
یک گشت ارشاد هم لطفا بفرستید برای آقای صدیقی
صادق الوعد یه نگاه به وضعیت بورس بنداز و بعد خودت برو وعده هایی رو که دادی مرور کن!
الان صفحه چندم ۷۰۰۰ صفحه اقتصادی هستیم ؟اقتصاددان‌ها را بخط کردی؟
قشر حقوق بگیر رو دریابید کارمند وباز نشسته چرا تعاونی مسکن ادارات فعال نمیشه چرا زمین رایگان به اونها نمی‌دن
خیلی دوست دارم در کشوری که ایشون تعریف می کنند زندگی کنم.....
ماشالا قطار پیشرفت حرکت
پس شکر خدا وضع اطرافیانتون خیلی خوب شده... بحمد الله!
این آقا دقیقا رییس جهمور کدام مملکت هستند که همچی گل و بلبله؟ آقای صادق الوعد به کدوم یکی از وعده های انتخاباتیت عمل کردی؟
خدا خیرت دهد تمام وعده های انتخاباتی مجقق شده سکه شده ۲میلیون تومان دلار ۳۰۰۰ تومان ارزاق فراوان با قیمت نازل مالیات کاهش یافته دارو فراوان فساد از بین رفته
داره رو ابرها پرواز ميكنه
هدف بهیاری و حسآ نیت پیشینیان در وقای ایندگان هست.
فشار شدید بر قشر حقوق بگیر کارگر، کارمند و بازنشسته و افزایش ناچیز حقوق آن ها، و عدم حمایت از آن ها شاخص این دولت است و دیگر هیچ
ایران شده اصحاب کهف شب می خواهیم صبح باند میشیم قیمت‌ها چند برابره اش ماش به همین خیال باش
رئیس جمهور یکی از ثروتمندترین کشور های جهان باشی
و
بی ارزش ترین پول هم متعلق به همون کشور باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
این خودش یه دستاورد بزرگه
گشت ارشاد مدیران معاون م توسعه مدیریت و منابع سازمان تحقیقات آموزش وترویج کشاورزی 12سال در خانه های سازمانی ستاد وزارت ساکن بوده بعد که قرار بر تخلیه منزل سازمانی در شهرک غرب شده اول دویست ملیون ودعیه دریافت کرده وبعد در منازل سازمانی واقع در ولنجک ساکن شده اونهم بعد از اینکه بیش از یک میلیارد برای باز سازی منزل ویلایی هزینه شده گشت ارشاد مدیران چه کسی وکی مدیران را ارشاد می نماید تازه به این گشت ارشاد مدیران افتخار هم می کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
یعنی واقعا هیچ مسئولی این پیامها رو نمیخونه یا یه بازرسی یه ناظری یه مسلمونی یه باوجدانی پیدا نمیشه اینارو بررسی کنه یعنی فقط برای سبک شدن مردم اینارو منتشر میکنند .
تابناک مگه بد میگم که دروغ گناه کبیرس که تایید نمیکنی؟
گشت ارشاد مدران کجاست کدوم مدیر را ارشاد کرده ما که تو سازمان تحقیقات آموزش وترویج کشاورزی یه مورد هم ندیدیم طرف تازه بعد از 35سال سابقه خدمت بهش پست میدن خدایا به فریاد این مردم برس.
دیدم چقدر کامنت چقدر دل مردم درد دارد مهمترین تورم ما مسکن و بعد حمل نقل که خودرو می شود که همچنان بالا می رود بقیه قسمت های اقتصاد زیا مهم نیست پایین بالا برود پس تورم همچنان بالا می رود هرکس هم غیر ان را بگویید کاملا. یک دروغ است
آقای رئیسی درمناظرات انتخابی قول داده بودی بورس را درست خواهی کرد. دربورس به ویژه در نماد وسدید سرمایه سهامداران خرد را حقوقی ها با نوسانگیری وایجاد صف های فیک فروش به تاراج بردند . بدادسهامداران مال باخته برسید
گل و بلبل ساختید
دولت های بعد اگر کاری باشند چقدر کار خواهند داشت
زندگی ما روز به روز سخت تر می شود چطور تورم کاهشی شده؟ هر کالایی را که امروز می خری نسبت به هفته قبل اش حداقل 10 درصد بیشتر شده (ده درصد فقط طی یک هفته). یا شما در این کشور زندگی نمی کنید یا دروغ می گویید
معلوم نیست چه داره میگه
قرار بود که بورس اولویت اولشون باشه، اما 3 سال هست که هر روز بدتر از دیروز شده. هر چند شاخص رشد اندکی داشته، اما بیشتر سهم ها ریزش زیادی داشته اند!
تعجب می کنم که چطوری خودشون رو هم صادق الوعد حساب می کنند!
به خدا خسته شده ایم! داره اندک اعصاب و روانی که هم داشتیم، به فنا میره!
هر چند که قبل از اینکه خودمون به فنا بریم، احتمال داره که یک عده دیگه ای رو هم به این قضیه مبتلا کنیم.
مشت نمونه خروار!!؟؟هروقت رئیس ۱۸ساله جمعیت هلال احمرکاشان عوض شدوکسی دیگه برمسندنشست حالامیگیم درسیستم مدیریتی کشورتغییرات وشایستگی هالحاظ گردیده است!!!؟؟
نه اشتباه می کنی تورم لحظه به لحظه کاهش پیدا می کند آنهم به همت شما و دوستان با آمار سازی و در واقعیت!
حرف حرف حرف هیچ تغییری من نمی بینم اگه حقو ق ها چند درصد بالا بردی اجناس به مقدار حقوق شاید هم بیشتر رفته بالا کدام تغییر کدام کاهش
ای کاش اقای رییسی این کامنت های مردم ایران نگاه میکرداین گرانی کمرشکن بیاره پایین
خوشحال و شاد و خندانیم قدر زندگی را می دانیم
پا بکوبم من دیت بزنم من خندانیم
کاش برای یکبار هم که شده اقای رییسی به طور واقعی ونه به صورت سخنرانی وفصل الخطاب قرار دادن

مردم .به میان خبرنگاران رفته وبا ذکر جزییات وامار دقیق ومتقن از دست اوردهای دولت و وعده های انتخاباتیش

صحبت کند .فرصت همچون ابر میگذرد ودولت اندر خم کوچه اول است وفقط با تبلیغات وگفتار درمانی خدمات

کابینه را خوب وموفق ومطابق وعده های انتخاباتی جلوه میدهد!!!!

در صورتیکه امار و وضعیت مردم گواه اوضاع واحوال

دیگریست . اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
دولت و دولتمردان همه چی را خوب میدانند و از فلاکت مردم با خبرند
سید تبدیل ثروتمندان به محرومان !!!
آخه گرونی تورم گرسنگی .مافقط ازگرسنگی حرف میزنیم بخداسفره ها خالی شده قشرضعیف ازگرسنگی گله دارن.کدام کاهش تورم کجاست؟ کارمیکنیم بامزدکم وهزینه ها وگرانی شدیدروزبه روزکمرماروخیلی خم کرده هرروزبایدشرمنده ی خانواده وفرزندان خودباشیم..یاعلی
قطار پیشرفت ؟؟؟؟
باز هم‌ همون، همیشگی...
پر واضح است که کسی با اين شرايط و اوصاف که برخاسته از اقلیتی مشخص و در فضای اين چنينی به اين جایگاه برسد قطعاً بهتر از اين نيست!!!
آقای رئیسی با مردم شوخی میکنی یا توهی تورم کاهش یافته شما مرتب قیمت میگیری نکنه از سوپر مارکت اشنا قیمت میگیرید ادرس بدید ماهم بریم اونجا نون و گوشت بخریم
ما هر روز که چشم باز می کنیم کالایی نیست که نرفته باشه روی قیمتش.
نمیدونم شاید در خواب تورم کاهش کرده باشد.
بچه ها و سالمندان از تورم و سوء تغذیه به مرگ کشانده شده اند....آخه هر لحظه تورم بیداد و بیدادتر حمله می کند...پناه برخدا
گرانی بخدا پول اجاره هم نمیتونم در بیارم فقط خدا میدونه شبا چطور با اشک میخوابیم??
نه
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی