بازدید 3011
۷

پرونده هانی کُرده به‌کجا رسید؟

در روز سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ هانی کرده با دیگر اراذل اوباش در مراسم تدفین یکی از اراذل سطح ۱ در بهشت زهرا درگیر می‌شود که در این درگیری هانی کرده مصدوم و به بیمارستان منتقل می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 29 January 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر ،سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: هانی کرده از گنده لات‌های معروف پایتخت است و همیشه چند نوچه او را همراهی می‌کنند. او سابقه چندین و چند بار دستگیری و زندان را در پرونده دارد.

وی افزود: در روز سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ هانی کرده با دیگر اراذل اوباش در مراسم تدفین یکی از اراذل سطح ۱ در بهشت زهرا درگیر می‌شود که در این درگیری هانی کرده مصدوم و به بیمارستان منتقل می‌شود.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: بعد از طی کردن مراحل درمان هانی کرده، وی و دیگر افراد مرتبط با او به زندان منتقل و هم اکنون در زندان تهران بزرگ زندانی هستند.

وی افزود: همچنین افرادی هم که با وی درگیر شده بودند همگی به زندان منتقل شدند و همه در حال تحمل کیفر در زندان تهران بزرگ هستند.

سرهنگ راستی گفت: پرونده بازداشت موقت آنها در اختیار قوه قضائیه بوده و در حال رسیدگی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
خب به ما چه؟ خبر مهمتر نداری؟
بابا بیایید برای یکبار هم شده همه این گنده لاتها و اراذل و اوباش رو جمع کنید بفرستید بیابونای ایران هرکدوم یه قطعه زمین بدین بهشون اونجا رو بکارن و وقتی موفق به کاشت داشت برداشت شدن آزادشون کنید تا تو همون زمینا درآمد زایی کنن.هم ملت از شر اینا خلاص میشن و هم خودشون آدم میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
محصولی که این تیپ آدما بکارن فکر میکنی چیه؟ تریاک؛ماری جوانا؛ماشروم و.....؟
یه همچین آدمی برای چی آزاده ؟
پلیس و قوق قضاییه باید در این مورد پاسخگو باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
سوال خوبیه. ضمنا به نمیشه گفت آدم
هانی کرده چرا در زندان نبود؟
سلام ، باید به طور جدی تر و قاطعانه تر برخورد کنند واقعا خیلی مسخره شده ، عده ای بخواهند جو جامعه رو به هم بزنن و قانون هم خیلی خیلی ساده و راحت از کنار این مسائل رد میشه و اینگونه میشه حال و اوضاع یک ملت فکر کن ارازل و اوباش بشوند الگوی نوجوانان و جوانان ....?ای قانون کجایی ✌???
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی