بازدید 7482
نیمار و رفقا در ریاض سکته زدند

یک‌ربع اضافه و فرار الهلال از باخت خانگی به نوبهار!

کد خبر: ۱۱۹۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴ 19 September 2023

شاگردان خورخه ژسوس با وجود حضور ستاره‌ها نتوانستند در بازی خانگی مقابل نوبهار نامانگان به برتری برسد.الهلال صدرنشینی را تقدیم نساجی کرد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان از ساعت 21:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد شهر ریاض مقابل نوبهار نامانگان ازبکستان قرار گرفت.

یک‌ربع اضافه و فرار الهلال از باخت خانگی به نوبهار!

در شرایطی که انتظار می‌رفت الهلال با بهره‌مندی از ستاره‌هایی مثل نیمار، مالکوم، میشل، روبن نوس، الکساندر میتروویچ و ... کار راحتی مقابل نوبهار نامانگان داشته باشد، اما در نیمه اول با وجود حملات پرشمار نتوانست دروازه ازبک‌ها را باز کند و با تساوی بدون گل به رختکن رفت.

نوبهار نامانگان که ایستادگی فوق‌العاده‌ای مقابل شاگردان ژسوس و در حضور پرشور تماشاگران الهلال داشت، نیمه دوم را عالی آغاز کرد و توانست در دقیقه 52 روی پاس در عمق استثنایی ابروبک اسماعیلوف از بین دو مدافع سعودی و ضربه تمام کننده توما تاباتادزه که از کنار دستان محمد العویس عبور کرد، به گل اول برسد.

پس از این گل، حملات الهلال بیشتر و پرشمار شد و بازی هم بارها دچار وقفه شد تا عبدالله حسن، داور اماراتی 14 دقیقه وقت اضافه اعلام کند و بالاخره سعودی‌ها را در آخرین لحظات از شکست نجات بدهد.

نوبهار نامانگان که پس از گل، دو حمله خطرناک دیگر به وجود آورد و یکبار با سیو استثنایی محمد العویس در موقعیت تک به تک گل دوم را دریافت نکرده بود و البته در سمت مقابل با درخشش گلر ازبک و کاپیتان خود ایستادگی عالی در ریاض داشت، در دقیقه 10+90 دروازه خود را باز شده دید.

الهلال که در نیمه دوم 76 درصد مالکیت توپ و 13 موقعیت خطرناک داشت، بالاخره موفق شد در فاصله چهار دقیقه مانده به اتمام وقت‌های تلف شده، روی نفوذ میشل از سمت راست زمین و ارسال زیبای این بازیکن، با ضربه سر علی البلیهی، مدافع پیشتاخته‌اش به گل تساوی دست پیدا کند.

تیم فوتبال الهلال عربستان با تساوی یک بر یک غیر منتظره مقابل نوبهار نامانگان نتوانست در پایان روز اول فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین شود و پایین‌تر از حریف ازبک(با یک امتیاز) و نساجیِ سه امتیازی در گروه D قرار گرفت.

یک‌ربع اضافه و فرار الهلال از باخت خانگی به نوبهار!

الهلال عربستان دو هفته دیگر باید به ایران بیاید و در دومین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی ایران قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی