بازدید 3401

برد دوم یزدانی و زارع؛ صعود امیرمحمد به نیمه‌نهایی

کد خبر: ۱۱۹۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 16 September 2023

امیرمحمد یزدانی کشتی‌گیر وزن ۷۰کیلوی ایران به نیمه‌نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان راه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در مرحله یک چهارم نهایی، امیرمحمد یزدانی موفق شد حریف مطرح قرقیز خود را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کرد. یزدانی با نتیجه قاطعانه ۱۰ بر صفر ارنازار اکماتالیف دارنده نقره و برنز جهان از قرقیزستان را شکست داد.

در ادامه مسابقات نوبت صبح کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد صربستان، سه پیروزی دیگر نصیب ملی‌پوش های ایران شد و فعلا این سه کشتی گیر مازندرانی در جدول پیش می‌روند.

حسن یزدانی در دور مقدماتی وزن ۸۶ کیلوگرم استراحت داشت و در دور دوم برابر لاورنس، کشتی‌گیر استرالیا با نتیجه ۸ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. او در سه دقیقه دوم موفق به ضربه فنی حریفش شد.

حسن در کشتی دوم حریف مغولستانی را با نتیجه ۱۱ بر صفر در دو دقیقه و نیم مغلوب کرد و راهی یک چهارم نهایی شده است. دیوید تیلور هم با دو برد مثل حسن ادامه می‌دهد و احتمال زیاد امشب فینال را با هم برگزار خواهند کرد.

در سنگین وزن اميرحسين زارع با دو برد به یک‌چهارم رسید. زارع در نیمه نهایی به طاها اکگول ترکیه ای خواهد رسید تا انتقام پارسال را بگیرد.

زارع در کشتی دوم خود ۱۰ بر صفر پیروز شد و نشان داد که برای کسب مدال طلای جهان آماده است. نماینده ایران با نتیجه ۱۰ بر صفر اسمیت یونووان از پورتوریکو را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، گنو پتریاشویلی دارنده ۳ مدال طلای جهان و نقره و برنز المپیک به سختی و با نتیجه ۶ بر ۵ از سد عبدالله قربان‌اف روس گذشت و راهی یک چهارم نهایی شد.

طاها اکگل، دارنده مدال های طلای جهان و المپیک نیز ۲ بر صفر از سد مشویل دیشویلی از آذربایجان گذشت و راهی یک چهارم نهایی شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم