بازدید 1719

دستگیری ۱۱۱ سارق و مالخر در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۱۱۱ سارق و مالخر در اجرای طرح پیش دستانه پلیس مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ 08 September 2023

به گزارش تابناک؛ سرهنگ احمد نگهبان در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر از اجرای طرح پیش دستانه‌ای با محوریت مبارزه با سرقت در روز اربعین در سطح حوزه استحفاظی مشهد مقدس خبر داد، اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده زائران و مجاورین در مراسمات اربعین حسینی, پلیس مشهد مقدس علاوه بر تامین نظم و امنیت مراسمات مذهبی در این روز، در راستای ارتقای امنیت اجتماعی, طرح ضربتی و پیش دستانه‌ای را به مدت 24 ساعت با محوریت مبارزه با سارقین و مالخران در سطح حوزه استحفاظی شهرستان عملیاتی کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح که توسط ماموران پلیس آگاهی مشهد و کلانتری های سطح شهر به اجرا درآمد 98 سارق و 13 مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شده و 14 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و همچنین 183 پرونده سرقت تاکنون کشف شد.

نگهبان ادامه داد: از دستاوردهای دیگر این طرح، دستگیری 19 خرده فروش مواد مخدر، جمع‌آوری 42 معتاد متجاهر و کشف حدود 3 کیلوگرم انواع مواد مخدر است.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، به سارقین اجازه سوءاستفاده از هیچ گونه فرصتی را نخواهیم داد و هشدار می‌دهیم که پلیس قاطعانه و برابر قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی مشهد با تاکید بر استمرار این طرح‌ها و عزم قاطع پلیس در مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست با گزارش فعالیت‌های مجرمان به مرکز 110 برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی