بازدید 1650
۲

آمار تصادف جاده‌ای در سفر اربعین کمتر از سفر حج است

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سفر اربعین تصادفات جاده‌ای و آمار فوتی‌ها کمتر از سفر حج است.
کد خبر: ۱۱۹۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 08 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، پیر حسین کولیوند در نشست هلال احمر و نمایندگان مجلس با تشکر از حضور نمایندگان مجلس و حمایت‌های آن‌ها گفت: حضور میدانی شما با این روحیه بی‌نظیر است وبا دیدن شما انرژی گرفته و تشکر می‌کنم.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: در هر فعالیتی اشکالاتی وارد است اما عجیب است در اربعین به برکت حضرت سیدالشهدا خیلی از موارد و مسائل مرتفع می‌شود.

آسیب شناسی و برنامه‌ریزی

وی افزود: ما نسبت به اربعین سال گذشته آسیب شناسی انجام داده و امسال با برنامه جدیدتری برای اربعین وارد شدیم و همکاری و هماهنگی خود با وزارت خانه کار، کشور، بهداشت، مخابرات و حشدالشعبی عراق افزایش یافت و جلسات حضوری برگزار شد.

شگفتی‌ها و عجایب اربعین

وی با مقایسه شرایط و تجربه سفر حج و اربعین گفت: کل حجاج ۱ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر بودند و رفت و آمد و اتوبوس حجاج مشخص بود همچنین حتی کالری غذایی و اعمال زیارتی و ساعات آن مشخص است و زیرساخت در عربستان فراهم است، همه حجاج معاینه می‌شوند و همگی پزشک همراه دارند.

حال آنکه در سفر اربعین، از بچه در شکم مادر تا فرد مسن پیر و با کهولت سن که حتی چند ساعت تا مرگ فاصله دارد حضور دارند و فرد بیمار معتقد است یا شفا گرفته یا در راه زیارت امام حسین می‌میرد.

اما بواسطه برکت امام حسین در سفر اربعین فوتی‌ها و تصادفات جاده‌ای کمتر از سفر حج است.

آموزش میدانی مدیران صلیب سرخ جهانی در اربعین

وی افزود: این موضوع را برای صلیب سرخ جهانی ارائه و از آنها برای حضور در کنگره اربعین دعوت کردیم و صلیب سرخ پس از حضور در این کنگره مصوب کرد تا آموزش مدیران صلیب سرخ جهانی به ایران واگذار شده و آموزش میدانی آنها در سفر اربعین حسینی باشد.

وی در پایان گفت: بر همین اساس وزیر بهداشت، وزیر مخابرات کشور عراق، مسئولان ایران و ۵۰ سخنران خارجی در این کنگره حضور داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
از شما بعید است آمار رو دستکاری کنید یا حقیقت رو نگید آمار حج ایران حدود۸۷ هزاز نفر بوده و کربلا به گفته مسوولین ۴ میلیون نفر که ۳.۵ میلیون زمینی تردد کردن بعد آمار تلفات از حج کمتره یک محصل ابتدایی هم اینو میفهمه
چقدر جان افراد تو مملکت ما بی ارزشه که میگه چون تعداد کشته ها کمتر از سفر حجه پس زیاد مهم نیست.اگر زن و بچه خوش هم تو این تصادفات بودن همین نظر داشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم