بازدید 5273
۲

۱۷۵ حلقه چاه آب غیرمجاز در ارومیه مسدود شد

- مدیر امور منابع آب اورمیه گفت: ۱۷۵ حلقه چاه غیرمجاز آب طی ۲ ماه اخیر (نیمه خرداد تاکنون) در این شهرستان پر و مسلوب المنفعه شدند.
کد خبر: ۱۱۸۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ 03 August 2023


به گزارش تابناک از روابط عمومی آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی، ضرغامی گوزلی روز پنجشنبه افزود : در راستای صیانت از منابع آبی این تعداد چاه غیرمجاز توسط کارشناس آب‌های زیرزمینی، اکیپ گشت و بازرسی و نماینده دادستان در روستاهای این شهرستان در اراضی حریم آب شرب روستایی و زمین‌های دیم پر شد.

 

وی اظهار کرد: منابع آب‌های زیرزمینی از منابع استراتژیک و مهم کشور محسوب و انسداد چاه‌های غیرمجاز در راستای حفظ و حراست از منابع آبی و به منظور صیانت از سفره‌های آب زیرزمینی انجام می‌شود.

گوزلی‌ با بیان اینکه امور منابع آب، باید با هوشیاری و اهتمام جدی به حفظ و حراست از این منابع بپردازند، ادامه داد: برداشت بی‌رویه از منابع آب‌های زیرزمینی استان باعث افت شدید سطح این آب‌ها شده است.

وی ضمن هشدار به افرادی که اقدام به حفر غیرمجاز چاه‌ها و برداشت آب از آن را می‌کنند، اضافه کرد: انسداد چاه‌های غیرمجاز از اولویت‌های کاری این شرکت محسوب می‌شود.

مدیر آمور آب ارومیه همچنبن گفت: اکیپ‌های گشت و بازرسی همه امورهای منابع آب استان آذربایجان غربی، در راستای عمل به رسالت بزرگ خود یعنی حفاظت از منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی، همواره در حال گشت و بازرسی در منطقه هستند و به محض شناسایی چاه حفاری شده غیرمجاز، با کمک دستگاه قضایی نسبت به انسداد فوری آنها اقدام می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
متاسفانه برا این کارا دیگه خیلی دیر شده
چاه آب مجاز هم نباید وجود داشته باشد
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی