بازدید 2561
۱
سلاجقه:

وضعیت آب دریاچه سد چم‌شیر مناسب است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از دی‌ماه سال گذشته تا کنون نمونه‌برداری‌های روزانه نشان می‌دهد که کیفیت آب و تغییرات در دریاچه سد چم‌شیر بسیار ناچیز و کیفیت آب دریاچه در وضعیت مناسب است.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ 19 July 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: برخی مراجع دانشگاهی و سمن‌ها با توجه به سازند زمین شناسی که در حوزه آبخیز سد چم‌شیر وجود دارد معتقد بودند که این سازندها از لحاظ بارگذاری با مشکل مواجه می‌شوند، املاح دارند و کیفیت آب را تغییر می‌دهند. من گفتم این سد مجوز محیط زیستی دارد، ولی اگر این بحث‌ها درست باشد مجوز گتوند دوم را نمی‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اما وقتی دریچه تحتانی سد بسته شد و آبگیری شد و با قایق از دریاچه بازدید کردیم و نمونه گرفتیم و اندازه گیری کردیم و از ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲ نمونه برداری‌ها را روزانه انجام شده است، کاملاً این نمودارها را قیاس کردیم و روند مناسب است و تغییرات ای سی دریاچه سد چم‌شیر بسیار ناچیز است.

ساجقه گفت: با وجود اینکه باران کاهش یافته و تبخیر افزایش یافته است، اما کیفیت دریاچه در وضعیت مناسب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
این مصاحبه را خاطره خودمان حفظ می کنیم . بعد از چند سال که مسئول محیط زیست تغیییر کرد مصاحبه ایشالن را خواهیم دید که بزرگترین خیانت در آبگیری سد چم شیر اتفاق افتاد و باید قوه قضاییه وارد شود و ... و این چرخه سالها همچنان می چرخد و اول تمجید و تعرف و بعد کشف خیانت و تهدبد و دادگاه و ....
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری