بازدید 4590
۱
واکنش سجادی به افتضاح حذف استقلال از آسیا

مدیر ورزش حرفه‌ای و باشگاهی وزارت ورزش عوض شد

این درحالی است که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل آشفتگی‌های متعدد مالی و پرونده های مالیاتی و همچنین مالکیت مشترک در آستانه حذف مجدد از لیگ قهرمانان آسیا هستند.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 12 April 2023

وزیر ورزش و جوانان سرپرست جدید دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها را منصوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه تغییر و تحولات  وزارت ورزش، سجادی طی حکمی «سیروس احمدی» را به عنوان سرپرست دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها منصوب کرد.

در این خبر هیچ اطلاعاتی از سوابق مدیریتی احمدی درج نشده است و مشخص نیست این مدیر جدید ، پیش از این چه تجربیات مدیریتی داشته است اما آمدن او مصادف شده است با بدترین اوضاع مدیریتی در ورزش حرفه‌ای و باشگاهی ایران!

این درحالی است که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل آشفتگی‌های متعدد مالی و پرونده های مالیاتی و همچنین مالکیت مشترک در آستانه حذف مجدد از لیگ قهرمانان آسیا هستند.

مدیر ورزش حرفه‌ای و باشگاهی وزارت ورزش عوض شد

باید منتظر ماند و دید آیا با جابجایی مدیران و آمدن اسامی جدید بجای نفرات قبلی، معضل وزارت ورزش در اداره دو باشگاه پرطرفدار و جنجالی سرخابی برطرف می‌شود یا اینکه متولی دولتی ورزش در ایران باید رویه و نگاه آماتوری خود را هرچه زودتر تغییر دهد.

در حکم صادر شده از سوی سیدحمید سجادی آمده است:

جناب آقای دکتر سیروس احمدی

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونت محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها" منصوب می شوید.

انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در فدراسیون ها، تعامل سازنده با مدیران، پیشکسوتان، صاحبنظران و خبرگان ورزشی در مسیر تحقق اهداف و برنامه های وزارت ورزش و جوانان تلاش مضاعف معمول دارید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای سیاست های دولت مردمی و اهتمام به عدالت محوری و قانون مداری موفق و موید باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اوا پس نمازخون مستحبی دبیر چی شد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی